Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssa aalto tulee? Onko rokotuksia otettu?

Vierailija
02.01.2013 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke -> auttaa

Lääkefirma tekee lääkettä --> auttaa ihmisiä.

Onhan se vallankumouksellista ja muutenkin jännittävää egolleen olla erimieltä ja väittää lääkkeitä pahoiksi vaikka ne auttavat.

Sama asia kuin uskonasioissa. Jumalaa kritisoidaan tai uskovaisia, kun on niin siistiä olla erimieltä ja olla vallankumouksellinen...

Tosin uskontojen kritisoiminen taitaa olla jo pois muodista. Nyt pitää dissata lääkefirmoja, jotta status nousisi.

Vaan minä olen kaikista vallankumouksellisin. Dissaan teitä dissaajia.

Olen herra Dissander

Vierailija
2/33 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkefirma tekee lääkettä --> auttaa ihmisiä.

laittaa lääkkeen/rokotteen markkinoille mieluummin keskeneräisenä kuin myöhemmin kunnolla testattuna, jos sillä tavalla tekee paremman tuloksen.

Lääkefirma tuputtaa ihmisille kemikaalejaan asioihin, jotka eivät ole sairauksia.

Esim: mainoksessa jalkojen turvotukseen: Liikunta auttaa vaivoihin, mutta siihen on olemass myös lääke. Tai syö Beroccaa niin piristyt, kun todelliseen piristymiseen pitäisi syödä terveellisesti, ulkoilla ja liikkua sekä nukkua riittävästi. Tulehduskipulääkkeitä suorastaan tyrkytetään ihmisille, vaikka hyvin on tiedossa, että niitä syödään jo tällä hetkellä niin paljon liikaa, että ne aiheuttavat vahinkoa.

On myös ihan yleisessä tiedossa, kuinka lääkefirmat ostavat lääkäreitä, ja vasta viime vuosina siihen on ruvettu puuttumaan.

Siispä: Lääkefirma tekee lääkettä vain ja ainoastaan päästäkseen ihmisten kukkarolle.

On olemassa tarpeellisia ja hyödyllisiäkin lääkkeitä, mutta lääkefirman tavoite on myydä lääkkeitä mahdollisimman paljon, olivat ne sitten tarpeeseen tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ole antanut rokotetta lapselle, nyt 2 v 3 kk.

Jos joku osaa sanoa tuohon, millainen suoja eri viruksille tulee sairastamisesta, niin kiitos!!! eli jos esim on A-virus sairastettu, antaako mitään suojaa B-virukseen vai voiko silti saada sen?

Vierailija
4/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja minä rokottamatta. Taitaa mennä myöhäiseksi, kun tauti riehuu jo Norjassa.

Vierailija
5/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla otettu aikasemminkaan eikä oteta nytkään....

Vierailija
6/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihmistä joista ainakin toinen lapsi.

Vierailija
7/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tiskipöydällä ja vessassa pumppupullot.Pesemme kädet myös kotiin tullessa aina saippualla. Tamifluta ei ole kaapissa.

Vierailija
8/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jälkijunassa tiedän, mutta jahkannut olen ja liikaa mielikuvitusta omaavana tunneihmisenä asia jäänyt.

Reseptit on valmiina minulle ja 11v:lle, 9v saa sen ilmaiseksi, ainiin saahan tuo 11veekin nyt kun riskiryhmäläisten lähipiirikin saa sen nyt ilmaiseksi..9v siis infektioastmataipuvainen ja siksi ns riskiryhmässä.

Mies sai sen jo ajat sitten työtervhuollon kautta, minä en tervkeskukseen aamulla mukaan ehdi joten aika olisi yksityiselle terveystalolle iltapäivällä, paljonkohan ne siitä pitämisestä toimistokuluineen ottaa..rokote siis itselläni mukana ja kampanjoivat syksyllä pakettihintaa 29e joten luulisi että sen rokotteen hinnan verran edullisemmaksi tulisi pistämiseni..

Miten te muut, oletteko ottaneet itsellenne/lapsillenne?

Vierailija
9/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se suomessa riehui.

Vierailija
10/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jälkijunassa tiedän, mutta jahkannut olen ja liikaa mielikuvitusta omaavana tunneihmisenä asia jäänyt.

Reseptit on valmiina minulle ja 11v:lle, 9v saa sen ilmaiseksi, ainiin saahan tuo 11veekin nyt kun riskiryhmäläisten lähipiirikin saa sen nyt ilmaiseksi..9v siis infektioastmataipuvainen ja siksi ns riskiryhmässä.

Mies sai sen jo ajat sitten työtervhuollon kautta, minä en tervkeskukseen aamulla mukaan ehdi joten aika olisi yksityiselle terveystalolle iltapäivällä, paljonkohan ne siitä pitämisestä toimistokuluineen ottaa..rokote siis itselläni mukana ja kampanjoivat syksyllä pakettihintaa 29e joten luulisi että sen rokotteen hinnan verran edullisemmaksi tulisi pistämiseni..

Miten te muut, oletteko ottaneet itsellenne/lapsillenne?

Olen edelleenkin sitä mieltä, että rokotteen hyöty on suurempi varsinkin riskiryhmän potilailla, kuin rokotteen ja influenssan haitat. Ei tarvite puhua pelkästään kuolemista lukuina.

Sinuna säästäisin lasta ja lähiympäristöä/ työyhteisöä ottamalla rokotteen.

Vierailija
11/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja puoliso otettiin silloin 2009-2010 se rokote, jospa vielä suojaisi.

Vierailija
12/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteet suojaa enää yhtään? H1N1 muuntunut kolmessa vuodessa niin paljon?

Vierailija
13/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kuuluu riskiryhmään ja vain influenssa rokote annettu. Ei mistää sikapiikista olla edes kuultu.

Vierailija
14/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kuuluu riskiryhmään ja vain influenssa rokote annettu. Ei mistää sikapiikista olla edes kuultu.

Vierailija
15/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää

Vierailija
16/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten odotetaan hysteerisinä mitä jälkitautia tämä rokote tällä kertaa aiheuttaa

Vierailija
17/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on mukana suoja A-influenssaa, B-influenssaa ja sikainfluenssaa vastaan.

Voi olla, että aiempi rokotus suojaa, voi olla että ei. Aiempi sairastaminen ainakin suojaa, mutta estääkö se tartunnan varmasti, ei tiedetä.

Itselleni olen rokotuksen ottanut, lapsille (1 v. ja 12 v.) en. Ei siksi, että uskoisin rokotteen olevan mitenkään vaarallinen. Muuten vain yritän välttää ylenpalttista rokottamista.

Vierailija
18/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden 2009 sikapiikistä.

Vierailija
19/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloinen esimies, sanoi että jos en ota en voi jatkaa tuossa yksikössä työntekijänä. No, minä hullu otin sen painostuksen alaisena.

Enää en ole tuolla töissä eli aivan turha piikitys.

Ja enää en itseeni myrkkyjä aja.

Vierailija
20/33 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla ei nyt tänä vuonna ole, mutta mennään otattamaan, jos tilanne näyttää sitä vaativan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän