Mammaksin ovistestin haamu - onko tietoa
Kommentit (7)
itselleni tuli tänään ovistestit ja ihan piruuttani testasin vaikka oviksen ei pitäisi olla vielä. minäkin sain haamun. lueskelin ohjeista että se tarkoittaa negatiivista :( Minun oviksen pitäisi olla nyt tulevana viikonloppuna tai sen jälkeen...joskohan tuo haamu enteilee sitten sutä, että on tulossa ovis.
Pissassa on aina jonkin verran sitä luteinisoivaa hormonia. Haamusta ei siis voi päätellä sitä, milloin ovulaatio on.
(2 aktiivista tikuttelukiertoa takana) ovistestiin tulee haaleita testiviivoja miten sattuu. Mun kohdalla ei ainakaan kerro lähetyvästä oviksesta, vaan voi tulla koska vaan ja seuraavana päivänä taas ei mitään!
Joka tapauksessa ovistesteillä kehoitetaan tikuttelemaan joka päivä, kun aloittaa, koska muuten ovis voi jäädä huomaamatta. Itse luulin, että tulos näyttäisi positiivista pari pv, mutta toisin kävi!
Plussaonnea!
[color=blue]Näyttääkö testi plussaa vain yhden ainoan päivän? Ohjeessa minun suositeltiin alottavan tikutus sunnuntaina mutta kun ei ollut testiä mukana reissussa niin testasin vasta maanantai-iltana kun pääsin kotiin. Sen jälkeen oon tikutellut joka päivä mutta ei ovista. Kerkeskö ovis mennä jo sillon sunnuntaina kun en testannut? Ohjeen mukaan vielä tämä ja huominen päivä tikutusta, jos ei ovista tule sinä aikana, niin mitäs sitten...? Tarkottaako se sitä että ovis oli ja meni jo sunnuntaina??? Ei kai, se olis tosi tosi harmillista jos nyt menin sen missaamaan! Vauvalehden laskurin mukaan ovis olis tänään, joten innolla ootan tämän päivän testausta ja kädet kyynerpäitä myöten ristissä toivon että en ole mennyt ovista missaamaan!
muuta kuin omasta kokemuksestani: luulin tosiaan, että lh:ta olisi elimistössä pari pv sen verran, että kaksi vahvaa viivaa testiin tulisi enemmän kuin ekana päivänä. Olen nimittäin täältä joskus lukenut kokemuksia siitä että saadaan posit. tulos vielä seuraavanakin päivänä.
Kokeilin sitten omalla kohdallani, kun en ekan kerran ollut ihan varma, että olivatko viivat nyt varmasti tasan yhtä vahvat ja yllätyksekseni seuraavana päivänä testi viiva oli aivan haalea. ovis kuitenkin oli silloin, koska täti saapui 2 viikon kuluttua.
Ohjeen mukaanhan testaaminen pitäisi lopettaa, kun saa ne vahvat viivat, joten kovin monella ei varmaan ole asiasta kokemusta! Tietäisiköhän testien valmistaja? Jos tilasit netistä, osaisikohan myyjä auttaa?
Ymmärsitkös tästä sekavasta sepustuksesta nyt yhtään mitään? :)
Toivotaan sulle ovista tänään! Ja plussasäteitä! Jos ei tänään kuulu, sinuna jatkaisin tikuttamista. Vaikka olisi aiemmin ollut säännöllinen kierto, niin mistä sitä aina meneillään olevasta tietää.
D.
[color=blue]Eli jatkan tikuttelua ja toivon parasta... Eipä se nyt niin maatakaatavaa ole jos nyt sen oviksen missasin, joten tuskin otan yhteyttä myyjään. Mutta hyvä tietää kuitenkin että ovis on voinut olla sunnuntaina vaikka maanantaina ei enää mitään merkkejä testissä näy...
-HANNELE-
Oho, karkas :)
Siis se mitä piti kysymäni oli..
Mulla alkoi ovisoireet ihmeellisen aikaisin. Päätin sitten piruuttani kokeilla ekaa kertaa mammaksin ovistestiä, ihme ja kumma sain haamun!?
Onko tietoa, tuleeko testissa aina haamu oli sitten kierto missä vaiheessa tahansa (paitsi tietty silloin kun tulee plussa) vai pitäskö tulla pelkkä testiviiva, jos ovis ei ole lähelläkään? Siis yritän jotenki tosi vaikeesti kysyä, et onko ne vaiheet pelkkä testiviiva -> haamu -> plussa vai eikö se haamu tarkota yhtään mitään muuta kuin nega. Pitäiskö tässä alkaa tikuttelemaan joka päivä, et ovis olis tulossa aikasemmin ku oletan vai miten tätä pitää tulkita...?
Auttakkee pliitz, jotka tiedätte!
Miia