Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naista ei saa nuolla?

Vierailija
01.01.2013 |

Kertokaa naiset, mistä johtuu, jos nainen ei anna nuolla pilluansa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa itsestään liikaa

Vierailija
22/33 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää olevansa pesty sieltä alhaaltakin, poistuu ensimmäinen dilemma.

Sitten opetellaan rentoutumaan ja olemaan ajattelematta työvuoroja ja keittiön pöydällä jäähtyvää karjalanpaistia.

Ajatusten voi antaa liikkua siinä, että joku haluaa tehdä niin intiimiä hyvää, että nuolee ja pyörittelee kieltään klitoriksellani ja pillullani.Asiaa parantaa, kun saa kuunnella, kuinka hyvältä maistun ja tunnun.

Opettelin myös liikuttelemaan lantiotani ja painamaan kevyesti paikkojani kieltä kohden ja sanomaan juuri sen, mikä tekee hyvää ja jatkamaan juuri sitä.

Seuraava tavoite on päästää irti vielä sen verran estoja, että voisin saada orgasmin tuolla tavalla.Aika lähellä on ollut, mutta olen pyytänyt lopettamaan. Vaikken saisikaan koskaan, olen kuitenkin edennyt mielestäni jo aika pitkälle. Ja kun muulla tavalla saa, niin ei voi valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi jotenkin koin koko touhun vajavaisena, mutta sitten ruvettiin nuoleen kuusysissä. Se sai minut syttymään, kun samalla sain imeä mulkkua ja tuottaa miehellekin nautintoa.

Vierailija
24/33 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoa ei olisi lainkaan, jos pitäisi vielä keskityä miehen hoitelemiseen samalla. Meillä toimitaan vuorotellen eli toinen antaa ensin ja sitten vaihdetaan osia.

i]Aluksi jotenkin koin koko touhun vajavaisena, mutta sitten ruvettiin nuoleen kuusysissä. Se sai minut syttymään, kun samalla sain imeä mulkkua ja tuottaa miehellekin nautintoa.

[/quote]

Vierailija
25/33 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää olevansa pesty sieltä alhaaltakin, poistuu ensimmäinen dilemma.

Sitten opetellaan rentoutumaan ja olemaan ajattelematta työvuoroja ja keittiön pöydällä jäähtyvää karjalanpaistia.

Ajatusten voi antaa liikkua siinä, että joku haluaa tehdä niin intiimiä hyvää, että nuolee ja pyörittelee kieltään klitoriksellani ja pillullani.Asiaa parantaa, kun saa kuunnella, kuinka hyvältä maistun ja tunnun.

Opettelin myös liikuttelemaan lantiotani ja painamaan kevyesti paikkojani kieltä kohden ja sanomaan juuri sen, mikä tekee hyvää ja jatkamaan juuri sitä.

Seuraava tavoite on päästää irti vielä sen verran estoja, että voisin saada orgasmin tuolla tavalla.Aika lähellä on ollut, mutta olen pyytänyt lopettamaan. Vaikken saisikaan koskaan, olen kuitenkin edennyt mielestäni jo aika pitkälle. Ja kun muulla tavalla saa, niin ei voi valittaa.

Mutta tämäkään ei auta, jos se yksinkertaisesti vaan tuntuu pahalta fyysisesti. Ei se hirveästi lämmitä miettiä, että tuolla tuo haluaa tehdä mulle hyvää kun se "hyvää" on oikeasti mulle tosi epämiellyttävän tuntuista.

Kyllä mä oon ainakin luovuttanut, en usko että nuoleminen vaan sopii mulle. Se tuntuu niin epämiellyttävältä. Nuolemalla ei kai ole mahdollista tuottaa sellaista kosketusta josta nauttisin.

Vierailija
26/33 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivetta eli ellei naisesta nuoleminen tunnu miltään tai tuntuu jopa pahalta, niin ei sitten tarjota sellaista kontaktia. Eikös läheisyyden ja seksin tarkoitus nimenomaan ole tuottaa mielihyvää, eikä ahdistusta siitä, että kun tuo mies niin haluaa nuolla ja mun pitäisi vielä nauttiakin, vaikka mieli tekisi huutaa: painu v......

Vierailija
27/33 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole jo siellä v*tussa tai ainakin aika lähellä sitä.

Vierailija
28/33 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan itse tykkää että minun pillua nuollaan koska pillu kostuu liikaa syljestä ja minua ei ainakaan kovin paljoa kiihota koko touhu, minua hävettää jos pillun haju ja ulkonäkö. Enemmän tykkään ottaa suihin koska se kiihottaa enemmän. Naisia on tietysti erilaisia toiset tykkää nuolemisesta toiset taas ei.

Ja voi olla että naiset ei anna nuolla pilluaan sen takia jos niitä hävettää pillun ulkonäkö, haju taikka epäpuhtaus.

Vierailija
29/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies ei osaa nuolla oikein, jos nainen ei tykkää. Ite tykkään aivan valtavasti, kun pääsen taitavan nuolijan käsittelyyn. Taitamattomat joutuvat lopettamaan hommansa jo alkumetreillä.

Vierailija
30/33 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kanssa. Nuolisin ja hyväilisin naisen pitkään ja huolella ja sitten voisin itse olla saavana osapuolena.

N

Vierailija
31/33 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulle hyi.......

Vierailija
32/33 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla taitava kieli, varmuutta otteissa ja taito nautiskella hätäilemättä. Rakastan, kun mua nuollaan osaavasti. Intiimimpää tunnetta ei olekaan, ja sen jälkeen ei ole syytä ujostella enää mitään, vaan voi antautua nautinnolle täysin siemauksin. Annan toki itsekin mielelläni suuseksiä, koska mulla se kuuluu hyvään seksiin.

Vierailija
33/33 |
11.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla taitava kieli, varmuutta otteissa ja taito nautiskella hätäilemättä. Rakastan, kun mua nuollaan osaavasti. Intiimimpää tunnetta ei olekaan, ja sen jälkeen ei ole syytä ujostella enää mitään, vaan voi antautua nautinnolle täysin siemauksin. Annan toki itsekin mielelläni suuseksiä, koska mulla se kuuluu hyvään seksiin.

Juurikin näin. Jotkut naiset eivät vaan uskalla antautua ja saada ihanaa orgasmia klitoriksen nuolemisesta. Onneksi nykyinen pitää ja mikä sen kiihottavampaa kuin nuolla naiselle orgasmi ja sitten kunnolla panna päälle.