Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuroelle miehelle vanhempi nainen

Vierailija
11.12.2010 |

Olen 21v 205/125 mielestäni komea mies. olisi ihanaa saada vanhemman naisen seuraa joskus, vanhemmassa naisessa on vaan sitä jotain. en ole itsekkään mikään teini enää. en käy teini baareissa vaan miellummin jossain rauhallisimmissa paikoissa. ei vaan ole baarista tärpännyt. ja sen koko on 21/6.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mitään "kokeneempaa" naisseuraa suosittelen kirjoitusasustasi päätellen jotain Aikuislukion äidinkielen kurssia.

Mitä vielä tulee tähän seuranhakuusi, jatkossa älä mainitse 30 -vuotiaita naisia "vanhaksi" jos haluat tämän ikäistä naisseuraa.

Eikun takaisin sinne teinibaareihin metsästämään, ota vaikka 3 -vuoden päästä uusiksi :)

T: Akateeminen nuori mies (isompi kuin sulla) :)

Vierailija
2/15 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millo9in ajattelit että haluaisit nähdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mitään "kokeneempaa" naisseuraa suosittelen kirjoitusasustasi päätellen jotain Aikuislukion äidinkielen kurssia... ota vaikka 3 -vuoden päästä uusiksi :)

3 vuoden, ei 3-vuoden... Huomaa ero esim. 3-vuotias/3 vuotias; 3-vuotta vanha/3 vuotta vanha. 3-vuoden päästä/3 vuoden päästä...

Oisko pieni äidinkielen kurssi paikallaan itselläsikin, ennen kuin käyt neuvomaan? ;)

Vierailija
4/15 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuoden, ei 3-vuoden... Huomaa ero esim. 3-vuotias/3 vuotias; 3-vuotta vanha/3 vuotta vanha. 3-vuoden päästä/3 vuoden päästä...

Oisko pieni äidinkielen kurssi paikallaan itselläsikin, ennen kuin käyt neuvomaan? ;)

Ei "3-vuoden" eikä "3 vuoden" vaan "3:n vuoden".

Vierailija
5/15 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimeinen sana (vuodeN) kertoo lukumäärän sijamuodon, itse lukua voi olla perusmuodossaan. Sori. :)

Vierailija
6/15 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lukua voi olla perusmuodossaan.

Vierailija
7/15 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viimeinen sana (vuodeN) kertoo lukumäärän sijamuodon, itse lukua voi olla perusmuodossaan. Sori. :)

Olet epäilemättä oikeassa, minkä häpeillen myönnän. En tiedä, millaisia suositukset tarkalleen ottaen ovat, mutta minusta sijapääte kannattaa panna näkyviin monimielissyyden estämiseksi: "Oireita ilmaantui 3 vuoden kuluttua" vs "oireita ilmaantui 3:n vuoden kuluttua"? Edellä nyt ei tietenkään ollut tällainen tapaus.

Vierailija
8/15 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epäilemättä oikeassa, minkä häpeillen myönnän. En tiedä, millaisia suositukset tarkalleen ottaen ovat, mutta minusta sijapääte kannattaa panna näkyviin monimielissyyden estämiseksi: "Oireita ilmaantui 3 vuoden kuluttua" vs "oireita ilmaantui 3:n vuoden kuluttua"? Edellä nyt ei tietenkään ollut tällainen tapaus.

ja vielä oikeammin olisin itsekin voinut korjata; oikeastihan luvut yhdestä kymmeneen tulisi kirjoittaa kirjaimin, ei luvuin. Joten oikein versio olisi "kolmen vuoden".

Vierailija
9/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs suonsilimää minulle, pers-silmä iski silmää hänelle ? Miten nämä oikein-kirjoitetaan ?

Vierailija
10/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nuori sinä nuori uros! (Nimenomaan et enää mikään teini, ole enään vuoteen ollut;)

Täällä olisi Virpi viiskytvee ja risat!

Olisi kiva tavata ja pitää oikein kunnon sessiot

noihin kirjoitusvirheisiin paneutuen!

Virpi odottaa yhteydenottoasi.

Vierailija
11/15 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs suonsilimää minulle, pers-silmä iski silmää hänelle ? Miten nämä oikein-kirjoitetaan ?

vai mistä naljailu?

Vierailija
12/15 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä naljailu?

Heippa, kirjoitin jo aikaisemmin tästä ongelmasta. Minun mielestä tärkeätä on että tulee ymmärretyksi, tällaiset pilkunviilajat lukekoot suomenkielen oppia ja häipyisitte täältä, tämä on seksipalsta eikä suomenkielen oppia. itsekkin tulee kirjoitettua väärin niinkuin moni muukin.M45.

Vierailija
13/15 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni tiiviissä ilmaisussa on sallittua kirjoittaa "3 vuoden". Ja jos ei ole, niin minä sallin sen nyt! Väittääkö joku vielä vastaan? 3-vuoden ärsyttää minuakin. Mikä ihmeen kolmevuosi se on? Tässä tosin käytäntö vaihtelee, mutta ylimmäinen kielipoliisi pönkittää väliviivaa vain jos numero ja sitä seuraava sana muodostavat yhdyssanan.

Vanhempia naisia on pilvin pimein, eivätkä kaikki katso nuorempia miehiä pitkin nenänvartta. Tosin heitä kannattanee lähestyä hiukan eri tavoin kuin muotijuottoloiden teinityttöjä. "Meille vai teille" ei ole sopiva repliikki.

Itse ihastun nuorempiin naisiin mutta jostakin syystä nimenomaan vanhemmat naiset suovat minulle huomiotaan. En ikinä ole yrittänyt iskeä ketään, mutta yritän ylipäätään jutella ihmisille tahdikkaasti. Näemmä se riittää. Pistä siis asialliset vaatteet yllesi, mene sellaiseen paikkaan jossa haaveittesi naisia on irrallisina ja opettele juttelemaan ja olemaan kohtelias sortumatta imelyyteen!

Vierailija
14/15 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, kirjoitin jo aikaisemmin tästä ongelmasta. Minun mielestä tärkeätä on että tulee ymmärretyksi, tällaiset pilkunviilajat lukekoot suomenkielen oppia ja häipyisitte täältä, tämä on seksipalsta eikä suomenkielen oppia. itsekkin tulee kirjoitettua väärin niinkuin moni muukin.M45.

Tekeekö oikein pahaa jos kaiken fantasioinnin ja runkkauksen ohessa vahingossa oppisi kirjoittamaan oikeinkin? Mielestäni tässä on ihan hyvässä hengessä keskusteltu oikeinkirjoituksesta.

Ei juttujen aina tarvitse olla niitä "nussin vaimoani nyrkilläni ja sitten laukean hänen suuhunsa" -tasoisia, vaikka tämä seksipalsta onkin.

Vierailija
15/15 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin kiitoollinen pilkunviilaajien huomiosta "-" -merkkiin. Se on syrjäyttänyt alkuperäisen keskustelun aiheen tyystin raiteiltaan. Sävy keskustelussa on ihastuttavan agressiivista ja kanssakeskustelijoita nokittavaa.

Olen taas tyytyväinen mahdollisuudesta, että tästäkin keskustelusta on jollekkin seksipalstan lukijalle jäänyt edes hetkellisesti paha mieli.

Kiitos