Miksi naista ei saa nuolla?
Kertokaa naiset, mistä johtuu, jos nainen ei anna nuolla pilluansa?
Kommentit (33)
en ainakaan omasta mielestäni ole mitenkään kovakourainen, aivan päinvastoin, mutta nykyinen naiseni, kenen kanssa ollut jo liki neljä vuotta, ei halua, muttei osaa kertoa miksi ei....
Voiosiko olla että ei kehtaa/ häpeää antaa tehdä sitä?
Juuri näin kuvittelisin, mutta useista keskustelu yrityksistä huolimatta en ole koskaan saanut vastausta. Olen jäänyt miettimään, et tapahtuuko tätä toisinpäinkin, eli et nainen haluaisi, mutta mies luikkii karkuun?
Joskus alotellessa seksitouhuja olin vähän epävarma ja ujostelin, kun ajattelin, että jospa pimppi haiseee tai peräaukko. Ei pystynyt nauttimaan.
Nyt vanhempana ei enää ole noita ongelmia. Nuoleminen tuntuu lähes aina hyvältä.
Mulla ainakin tulee häpeän tunne, joskus pikku hiprakassa kokeillut, mut selvinpäin alkaa hävettää ja ujostuttaa
tuollaisen miettimiseen. Sen sijaan voi keskittyä tekemään asioita, joista nainen pitää.
Osa naisista saa orgasmin tai ainakin jotain tuntemusta ainoastaan hyväilemällä itseään sormilla. Näppärä mies oppii tekemään samaa naisen opastamana. Harva nainen yltää itseään nuolemaan joten nuolenta miehen tekemänäkin
voi tuntua oudolta tai suorastaan ikävältä.
Eli, vaikka omasta mielestään olisi kuinka taitava lipoja tahansa, ei se takaa mielihyvää jokaiselle naiselle.
liian intiimiä puuhaa, en halua itsekkään imeä kullia, pelkkä ajatuskin jo etoo
paljon erilaisia himoja ja haluja, itselleni nuoleskelu sopii, tuntuu jopa usein aivan ihanalle
Eikä kaikki osaa sitä myöskään tehdä.
En tiedä, enkö vain ole kohdannut hyvää nuolentaa vai kuulunko niihin, jotka eivät vaan siitä hyvällä tahdollakaan opi tykkäämään, mutta musta se ainakin tuntuu vain epämiellyttävältä. Kyse ei ole mistään "haisenkohan" -kliseestä jota aina esitetään selitykseksi tähän asiaan. Se vaan ei TUNNU hyvältä, ei vaikka mitä tekis. Todella karmivalta tuntuu kielenkärjellä tökkiminen ja lirputtelu, kutittavalta kevyet hipaisut ja jotenkuten siedettävältä pehmeä ja laaja mutta jämäkkä tuntuma. Hyvältä ei tunnu mikään. Lisäksi se on ajatuksen tasolla tosi epäkiihottavaa, mua kiihottaisi se että mies "ottaa" eikä matele haarojen välissä. Tulee sellainen tunne kuin olisi gynekologin pöydällä kun siinä puree hammasta ja yrittää kestää ja toivoo että loppuis jo.
Eikä kaikki osaa sitä myöskään tehdä. Tulee sellainen tunne kuin olisi gynekologin pöydällä kun siinä puree hammasta ja yrittää kestää ja toivoo että loppuis jo.
Näin on, mutta mene sitten siinä tilanteessa sanomaan se miehelle. Penis lakkaa oitis seisomasta ja mies loukkaantuu sydänjuurian myöten.
olen vaiheessa, joka tuntuu lähes hyvältä. Sellaista tuntua ei kuitenkaan ole, että tahdon lisää. Laaja painanta koko kielellä on sitä ok vaihetta, mikään muu ei. Lähinnä ärsyttävää kielen kärjellä hypistely ylhäältä alas, sivuttaisliike aika kivaa.
Vasta kun saan sormen pilluun, alan nauttia nuolemisesta. Tosin saman saan ilman nuolentaakin.
Eli mun juttu on sormet ja pano, ei lipominen.
ennen kuin aloittaa touhuamaan. Kyllä seksistä voi puhua.
53v, uros, grrh, elamassani ollut 3 naista ja kaikkia saanut nuolla ja kaikki jopa tykanneet siita. nyt kun asunut 10v toisella puolella maapalloa ja ainoastaan suomalainen nainen on aina ollut se ainoa ja oikea, niin jaanyt kaipaamaan suloista suomalaista pimpulaa. 10v sepilaatti, ei nuoleskelua, eika mitaan muutakaan toimintaa, koska ei koskaan ole kiinnostanut muu, kuin aito suomi nainen. nama ihanaiset kolme, jotka sain kokea ennen maailmalle lahtoa, ensimmainen oli ihana, sain nuolla hanelle orkun ja sen jalkeen jain itse ilman, seuraava oli todella kiva, sain nuolla hanet ihanan litisevaksi ja sitten vasta sisalle ja viimeinen, paras kaikista oli ihana, siis aivan ihan jatkuva orkkuinen nainen, jota sai nuolla tuntitolkulla ja han sai ja sai ja sai. nuoleminen mielestani pitaa aloittaa leuasta ja siita pikkuhiljaa nanneja pitkin alaspain, masuun, siita alavatsaan, siita reisille ja sitten vasta kayda itse "tavaran" kimppuun, kuin SIKA limppuun.
itse nautin, siis aivan suunnattomasti nautin, kun tunne kielellani naiseni ja saan tyontya sisalle, pyoritella kieltani hanen sisallaan, tuntea kosteuden, joka oli jo ennen kieltani olemassa. Saan itse aivan suunnattoman isoja orgasmeja, ilman siemensyoksya, kun nuolen naistani ja kun sitten saan syoksyn, niin vain taivas rajana sille tunteelle.
Kenguru naiset haisee pahalle, niiden kanssa ei voi kunnolla kayda edes kahvilla, taidan tulla takaisin suomeen, etta saan taas nuoleskella ihania suomi-naisia...................
Minua ainakin inhottaa ajatus että joku tunkee naamansa liian lähelle rumaa alapäätäni (todella epäsymmetriset ja rumat häpyhuulet). Oksentaisin miehen puolesta jos raukka joutus ton näköstä lutkuttaa.
Miks ei koko mailman historian miehet on nuollut Likat kiimaan että ovat pääseet paneen,Ja minämiehenä tykkään kun otetaan suuhun.Oli sit mies tai nainen Terv,pistoleero skybe
ps katso aasian lolita Gooklesta
Oli nuoruudessa lyhyt lesbosuhde jota näin jälkeenpäin häpeän,eikä mieheni myöskään tiedä siitä.Suhteeseen kuului tietenkin seksi..palaa mieliin jos annan mieheni nuolla.
itseäni pelkkä ajatuskin siitä ällöttää.
Se ei yksinkertaisesti tee hyvää kaikille. Omani tulee araksi tosi helposti varsinkin, jos mies on kovakourainen lipoessaan.