Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin, oli kaatunut pyörällä kotitiellä ja loukannut itsensä

Vierailija
01.01.2013 |

Olen tuhannen kertaa sanonut ettei tälläisillä keleillä (tai talvikelelillä) oteta pyörää varastosta että odotellaan rauhassa kevääseen.

Muutenkin vähän heikko tasapaino tuntuu olevan, kesälläkin tuli itkien ja polvet verillä kotiin pariin otteeseen.

Nyt oli "unohtunut" kypäräkin kun oli salaa pyörän ottanut varastosta mutta kypärä on vaatehuoneessa ylähyllyllä. Oli pää kopsahtanut vähäsen mutta rannetta valittaa kun oli kuulemma kaatunut sen päälle kun yritti ottaa vastaan.

Miten, annatteko te miestenne pyöräillä talvisäillä? Vaaditteko pitävän kypärää?

Mitä ihmettä teen kun ei usko?! Laitan apupyörät ja toivon parasta?!

Luuletteko että voi olla aivotärähdys, vaikkei päätään valitakaan? Ja pitäisikö rannetta käydä näyttämässä lääkrissä huomenna?

Mies kiroaa kun ei varmaan huomenna pääse sählytreeneihin jos ranne pahemminkin kipeä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen et 70v, mutta ei kai jos on sähly treeneihin menossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna nuolla haavansa itse

Vierailija
4/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen et 70v, mutta ei kai jos on sähly treeneihin menossa

Minkä ikäisinä teidän miehet sitten on oppineet pyöräilemään taitavasti? Tuo tuntuu olevan nurin vähän väliä, ilman pyörääkin.

Vierailija
5/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, viestisi ja keksityn tarinan perusteella epäilen kyllä että miehelläsi on toinen nainen. Toisekseen pieni rannekipu ei kyllä sählyn peluuta estä jos ei täysi nynny ole kyseessä

Vierailija
6/7 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyöräilee talvet kesät töihin (kymmeniä km matkaa). On talvirenkaat yms. eikä ikinä lähde ilman kypärää. Ja ei ikinä tule itkien kotiin jos kaatuu - tekee sitä varmaan pari kertaa joka reissu.

En mä ole luvan antaja, mutta toisaalta jos mies on noin höhlä kun sun mies tuntuu olevan...

Vierailija
7/7 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka moni täällä tajuaa mitä täällä haetaan takaa..

Nyt on naiset luulleet että ap:n mies ihan oikeasti ei osaa pyöräillä kunnolla kun ap on yrittänyt aloittaa sellaisen ketjun jossa puhutaan miehistä lasten tapaan.

Niin on vaan huumorintajuntonta sakkia, ois kantsinut ap kirjoittaa vähän ilmiselvääkin selkeämpi juttu, koska on tietty tosi vaikeaa olla kuvittelematta etteikö joku aikuinen pysyisi pyörällä pystyssä tai tarvitsisi oikein emännän luvan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän