Riikka Pulkkinen: vieras - mitä mieltä?
Sorruin kovan markkinoinnin vuoksi ostamaan ja olen nyt kirjan puolessa välissä. Pitkästä aikaa kirja, jonka haluaisin jättää kesken.. Ei vaan aukea mulle. En saa tarttumapintaa tuohon ikuiseen 'itsensä etsimiseen', olenkohan väärää kohderyhmää?
N35
Kommentit (11)
Rakastin Rajaa, kaksi muuta ovat ovat jääneet vaivaannuttaviksi lukukokemuksiksi.
enkä meinaa saada luettua. Sen sijaan Totta oli hyvä ja Rajakin ihan ok. Sen takia toi Vieras ottaa aivoon... Miten kirjoittaja on mennyt noin huonoon suuntaan?
Mä en ole lukenut muita, tämä vieras on ensimmäinen Pulkkisen tuotantoa.
Ap
Aluksi en tykännyt, esim. tytön kirjoitukset tuntuivat naiveilta, ja tanssikokemuksen kuvaus meni yli hilseen. Loppua kohti parani minusta, ja oli siis ihan ok kirja, ei lähellekään yhtä hyvä kuin Raja tai Totta.
käynyt teatterissa katsomassa Totta? Mitä pidit. täytyy mennä sitte leffaan kun telee, tykkäsin kirjasta tosi paljon. Kirjoitustyyliltään ihana. Jotenkin samaa ei oo Vierassa... -Ohis
kävin katsomassa totta-näytelmän kom-teatterissa ja se oli hyvä. koskettava ja hienosti näytelty. kirjaa en ole lukenut.
eka kirja oli ok, toka, se kiitetty, oli vielä teennäisempi eikä kertonut mielestäni mistään mitään. mistä nuo kirjat teidän mielestänne kertovat?
Raja oli hyvä, seuraavaa en ole lukenut, ja tämä viimeisin tuntuu tekotaiteelliselle sanahelinälle.
Tuntemusten kuvaukset ovat paikoin lähes lapsellisen kliseisiä ja New Yorkia hehkutetaan, kuin olisi ensimmäinen siellä koskaan käynyt eurooppalainen.
ja
ja
ja
näitä en voi sietää.
Kirja on kesken, eikä houkuttele tarttumaan uudelleen.
oikein irtoa mitään tuosta kirjasta-tosi pettymys! Aloin alun jälkeen harppomaan kirjaa sieltätäältä eteenpäin, mut ei inspiroi, Kesken jäi =(.
luin hänen haastattelunsa ilmaisesta kirkko ja kaupunki -lehdestä ja ymmärsin, että koskaan ei tarvitse hänen kirjojaan ostaa.