Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos joku sanoo:rakastan sua tavallaa?

Vierailija
01.01.2013 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempaa.

Vierailija
22/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemässä pitkällevietyjä päätelmiä... Kuitenkin voi ihan hyvin olla ettei se "tavallaan" ollut mikään harkittu ja vakava ilmaus, jota tulisi noin syvästi tulkita. Sen sanominen on voinut johtua vaikka ihan miehen epävarmuudesta sanoa "minä rakastan sinua", se on monelle aika vaikeaa ja vaivaannuttavaa jotenkin vaikka rakastaisikin (minullekin, vaikka olen nainen - en ole ikinä niin kellekään sanonut, mieluummin osoitan rakkauteni teoilla).

Hulluinta mitä voit ap tehdä on alkaa vieroksua miestä tai jopa jättää hänet tuon yhden sanomisen takia. Älä tee sellaista. Sen sijaan jos asia vaivaa, kysy ihan suoraan häneltä, mitä se tavallaan tarkoitti, ja mitä hän ajattelee teidän yhteisestä tulevaisuudestanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo :)

Jos sanoo että rakastaa tavallaan, niin se tarkoittaa parisuhteessa sitä että haluaa pitää sut, mut vilkuilla samalla muitakin jos vaikka löytyis parempi.

Toinen tulkinta on että suhde on vielä tuore, sinä et ole sanonut vielä rakastavasi, niin mies voi koittaa kepillä jäätä ja tunnustaa rakkautensa näin varovasti, ettei pelota sua karkuun.

Jos sanoo että tavallaan rakastaa (huom. sanajärjestys) niin se on sitten näitä ystävysten välisiä juttuja.

Vierailija
24/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä jotain sinnepäin.

Vierailija
25/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tuo voi olla parasta mitä hänestä saat (tai kukaan muukaan koskaan saa) puristettua ulos.

Vierailija
26/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta sinua, mutta olisi kiva panna sinua silloin tällöin.

Vierailija
27/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei uskaltaisi vastata kysymykseen :Rakastatko minua? Jonka siis kysyin ja vastaus oli tavaallaan rakastan. Jos pitää toista varalla on idiootti. Mikä kuulostaa aika kornilta. Onha noita hoitoja jos tarvii ettiä viel jotain toista. Ja mun mielestä on loukkaavaa sanoa tavallan rakastavansa koska sehän ei oikeasti tarkoita yhtään mitään ja ole kyllä itse sanonut että rakastan. Joten sitä ei tarvitse miettiä. On myös naurettavaa jos aikuisen ihmisen tarvitsee miettiä rakastaako toinen eennkuin itse voi sitä sanoa. Ei suhde ole mikään kilpajuoksu.

Vierailija
28/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheet, kone ei toimi aina kunnolla. En usko pelkkään panohommaan. kuitenkin olen sen selväksi tehnyt että siihen en lähde. Ajat sitten. Ap

Vierailija
29/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan koska nehän sen tietää mitä tollainen lause tarkoittaa.

Vierailija
30/30 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheet, kone ei toimi aina kunnolla. En usko pelkkään panohommaan. kuitenkin olen sen selväksi tehnyt että siihen en lähde. Ajat sitten. Ap

Eli et oo pannu sen kanssa :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan