vauvan rintarauhaset
Meillä tyttövauvan rintarauhaset turposi heti synnytyksen jälkeen. nyt neiti on 4kk ja edelleen nännejen alla on herneet. imettänyt en ole 1,5kk ettei kai minunkaan hormoonini enää tytölle mitään tee. neuvola tapansa mukaan käski vain seurata. onko muilla moisesta kokemusta tai tietoa...? tiedän että vastasyntyneillä hyvinkin tavallista mutta tytöllä alkaa jo ikää vähän olla ettei enää vastasyntyneestä mene...
Kommentit (4)
Neuvolasta kysyin että mitä jos ne ei laskekaan et mistä voi johtua ni vastaus oli että älä edes mieti sellaista.nsepä se huolettaa että onko joku vialla :-/
Minäkin olen kuullut että vastasyntyneillä olisi. En tiedä vanhemmista vauvoista. Mutta eikö osalla tule ihan maituakin. Kai ne neuvolasta oliai puuttunneet asiaan jos olisi huolta.
vastasyntneillä Minäkin olen kuullut että vastasyntyneillä olisi. En tiedä vanhemmista vauvoista. Mutta eikö osalla tule ihan maituakin. Kai ne neuvolasta oliai puuttunneet asiaan jos olisi huolta.
mun tyttö oli vajaan kuukauden ikäisenä osastolla antibioottitipassa viikon verran. Noi mun hormonit aiheutti tytölle rintatulehduksen molempiin rintoihin. Rinnat oli turvoksissa, punoittivat ja kuumottivat.
-ohis
eikä ole enää turvonneet... Imettänyt olen koko ajan. Hormoninäppyjä tytölle tuli jo pariviikkoisena ja niitä oli muutaman viikon. Neuvolassa mainittiin 6-viikkoisena vielä noista rintarauhasista, eli kai ne 2kk ikään mennessä olivat hävinneet.
Enpä osaa auttaa... Toivottavasti ei ole mitään häikkää.