Mitkä kengät hautajaisiin kun siunaus ulkona?
Mulla on vaateongelmakin, mutta sehän ei ulkona näy kun on musta toppatakki, mutta ajattelin vaan nykästä paksut mustata sukkahousut ja mustat lacosten kengät SÄÄRYSTIMILLÄ, onko ihan no no yhdistelmä? Sitten ois muistotilaisuudessa (siis kun riisun takkini ;)) mekko näitten sukkisten kanssa ja voisin vaihtaa matalakorkoiset avokkaat jos noi säärystimet lacosten talvikenkien kanssa on ihan no no? Kyseessä on siis isoisäni hautajaiset.
Pakkasesta ei niinkään huolta, siis että kylmä tulisi kun joudun joka tapauksessa pienen poikani (3kk) viemään sisätiloihin kun olen saanut omat kukkani laitettua eli odotellaan sitten sisällä muiden surijoiden saapumista.
Haluaisin siis mielipiteen noihin kenkiin ja säärystimiin. Säärystimet tottakai mustat!
Kommentit (3)
kun ei ole kun ei mun kinttuihin sellaiset sovi ollenkaan kun muutenkin niin lyhyen läntät ja paksut jalat... mulla on vaan talviset noi lacosten kengät mitkä sopii ulos tai sitten sellaiset huopaiset mustavalkoruudulliset ja niitä en haluis laittaa ... :/
Moni vaihtaa eri kengät sisällä ja säärystimet on minusta ihan ok. Oleellista on, että vaatteet ovat tummat, aikuisella mielellään kokomustat, ne eivät ole pröystäilevät eivätkä liian arkiset.
mutta eikö sulla ole mustia pitkiä saappaita?