Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

painan 122kg ja pituutta 166cm, haluan painaa n.70-75kg, onnistuuko ilman kuntoliikuntaa?

Vierailija
01.01.2013 |

Kävelen joka pv 5x viikossa töihin (ensin tarhan kautta) reilu tunnn yhteensä,eli n 30min pätkissä ja siinä olivat liikuntani,tietty töissä liikun jonkin verran,olen päiväkodissa töissä, mutta varsinaista kuntoliikuntaa en harrasta. aijon vähentää radikaalisti herkkuja ja roskaruokaa ja syödä perus lautasmallin mukaan n.3h välein

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy työterveyshoitajalla niin saat hyviä ohjeita laihdutukseen.

kertomasi liikuntamäärä ja kävely kuulostaa hyvältä. ei kuitenkaan tarvitse syödä kolmen tunnin välein, se on liian usein.

tsemppiä!

Vierailija
2/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä kuitenkin kerroit harrastavasi mielestäni runsaasti hyötyliikuntaa, joka on jo tuolla määrällä mielestäni kuntoliikuntaa. Olettaisin tuon riittävän hyvin alkuun, eli ruokavaliomuutos olisi tärkein. Aiempi vastaaja kertoikin kannatettavan neuvon, että käy kysymässä vinkkiä esim. työterveydestä.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 166cm ja painoin viimeisen imetyksen loputtua 89kg. Karppasin maltillisesti vuodessa 20kg pois.

En ole koskaan pitänyt liikunnasta, mutta sekin alkoi kiinnostamaan kun sain läskit pois.

Nyt painoni on kiikkunut siinä 69-71kg jo kohta kaksi vuotta. Ruokavalioni on tällä hetkellä hyväkarppi.

Vierailija
4/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun liikut ton mitä nyt liikut (työ-tarhamatkat) ja jätät herkut pois (jätä yksi karkkipäivä/viikko). Mikset hankkisi kotiin esim. puntteja tai kahvakuulaa ja aloita sillä harjoittelu.

Toivon kovasti tsemppiä! Itse aloitin kanssa joulun jälkeen kunto-laihdutuskuurin ja tarkoitus olisi pikkuhiljaa pudottaa n. 30 kg:a.

Vierailija
5/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tutkinut ja lukenut laihdutuksesta,ruokavalioista ja liikunnasta jo 10v ajan, käynyt ravitsemusterapeutilla ja psykologilla. Nyt on elämässä muut asiat kohdallaan ja hyvin, mieli tasapainossa ja elämä muutoinkin,paitsi painon suhteen. Koen että nyt on minun aikani ja mahdollisuuteni laihtua.. lähinnä käytännön kokemuksia täältä ajattelin kysyä,koska en ole koskaan laihduttanut näin suurta määrää,ja olen lihavimmillani,tuntuu etten aina ihan käsitä painoani vaikka sen kannankin harteillani. kiitos vastauksista :)!!!

Vierailija
6/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä huomiota välipalojen laatuun. Hedelmiä ja raejuustoa yms. olet varmaan tutustunutkin jo ruokavalioon :) Kolmen tunnin välein syöminen on melko hyvä keino, kunhan määrät ovat tosiaan kohtuullisia. Minulla ainakin estää yhtäkkisten ahmimiskohtausten ilmenemistä, kun ei tule kamalaa nälkää missään vaiheessa :D

Minä olen laihtunut 8 kg/2kk:ssa vain jättämällä ylimääräiset herkut pois. Syön normaalia ruokaa, monesti liikaakin ja silti paino putosi lähes itsestään.

Olen 168cm ja nyt 75kg. Tsemppiä ap, hiljaa hyvä tulee!

Vierailija
7/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla ei juuri ole merkitystä painonpudotuksessa, ja aina onnistuu painonpudotus vain laskemalla syödyt kalorit alle kulutuksen.

Vierailija
8/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt vähemmän.

Vierailija
9/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla ei juuri ole merkitystä painonpudotuksessa, ja aina onnistuu painonpudotus vain laskemalla syödyt kalorit alle kulutuksen.

Öhöm. Liikunnalla 20kg laihduttanut nöäyttää hieman erilaiselta kuin pelkällä ruokavaliolla saman laihduttanut. Kysymys kuuluukin, haluatko näyttää hyvältä? Jos, silloin ei onnistu ilman liikuntaa.

Vierailija
10/10 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöm. Liikunnalla 20kg laihduttanut nöäyttää hieman erilaiselta kuin pelkällä ruokavaliolla saman laihduttanut. Kysymys kuuluukin, haluatko näyttää hyvältä? Jos, silloin ei onnistu ilman liikuntaa.

Aluksi, kun ylipainoa on vielä paljon, voi olla vaikeaa ja liian raskastakin liikkua tarpeeksi, joten laihduta ensin ja sitten vasta liikkumaan. Tuo hyötyliikunta riittää kyllä aluksi, kunhan vain pidät sen säännöllisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme