Mies hermostui, lapsella ei ollut suojalaseja - raketit kilometrin päässä!
Eli käytiin paukauttamassa raketit. Kaikilla oli suojalasit. Käveltiin kotiin, lasit päässä. Jäin pihalle pojan kaa. Raketit paukkuivat kaukana, yli kilometrin päässä.
Poika kysyi voiko ottaa lasit pois, meni liukumäkeen hiljaisella pihalla. Sanoin, et joo.
Nyt tämä selvisi miehelleni ja on aivan hiileenä, kun olen niin piittaamaton!!!
Olen vähän eri mieltä nyt!
Kommentit (11)
ihmiset räiskivät kännissä raketeita miten sattuu
Emme nähneet yhtään ihmistä. Raketit olivat kilometrien päässä..
Ja nyt meillä on mykkäkoulu - hemmetti!
Ap
Emme nähneet yhtään ihmistä. Raketit olivat kilometrien päässä..
Ja nyt meillä on mykkäkoulu - hemmetti!
Ap
missä peräkorvessa teidän taloyhtiö on?
Ihme äijä, päästääkö se lapsia ulos ilman pyöräilykypärää ja topattuja liivejä kun voi vaikka kaatua?
ja potkasi ulko-oven kiinni meidän mennessä ja käski ottaa kännykän varalle hätänumerolle. Sitten se istui luultavasti sohvalle ja katsoi nauhalta formuloita naama punaisena.
Mä vaan kiehun, kun mua syytetään huolimattomuudesta ja piittaamattomuudesta - syyttä suotta.
5. Asutaan oikeasti ihan perukoilla. Tämän pientaloalueen lopussa, päättyvän tien viimeisinä. Ei mitään ylimääräistä liikettä, läpikulkua tahi vastaavaa. Korjaan, rusakko loikki etupihalla jokin aika sitten ;)
Mä vaan kiehun, kun mua syytetään huolimattomuudesta ja piittaamattomuudesta - syyttä suotta.
5. Asutaan oikeasti ihan perukoilla. Tämän pientaloalueen lopussa, päättyvän tien viimeisinä. Ei mitään ylimääräistä liikettä, läpikulkua tahi vastaavaa. Korjaan, rusakko loikki etupihalla jokin aika sitten ;)
tai teen elänsuojeluilmoituksen!
Tosin, ei löytänyt poikasia - damn.
Ap
mies 46v, lapset 16,12,7v, kun äiti oli sitä mieltä että isä ampuu raketit. 2 viimeistä sai 12 v ampua ja äiti hermostui ja huusi, joten nyt nuo ei puhu minulle enää. Äiti on täy idiootti ja kaikki "voinko äiti ottaa uhden askeleen vai voinko liukastua ja kuolla jne....
Kyllä mun mielestä aikuiset ampuu raketit, ei lapset.
Täällä on vieläkin mykkäkoulu. Aargh!
Ap
Jätä moinen sika