Missä kirjassa kenellä henkilöllä?
Missä kirjassa kenellä henkilölölä ei ole lainkaan Glansenfeltien esteettiä taipumuksia?
Vastaa ja kysy oma kysymys!
Kommentit (191)
Missä kirjassa tyttö pystyy lukemaan itsensä kirjan tarinaan?
oli hautajaiset ja valmistujaiset yksi ja sama juhla!
Päähenkilön lasten nimet olivat Olof ja Astrid.
Missä teoksessa alkuperäiskuvituksena olivat kirjailijan rintamalla ottamat luontokuvat?
Minkä kirjan erikoisiin hahmoihin sisältyy mm. afroamerikkalainen kansallissosialisti?
ainakin Vonnegutin Äiti yö.
Tämä taas
Missä kirjassa muuan valokuvaaja tekee salaista bisnestä ottamalla hienostonaisista eroottisia valokuvia 1900-luvun alkupuolella?
tapahtuu Westön kirjassa Missä kuljimme kerran.
Mun edelliseen, tennisaiheiseen kysymykseen ei ole vastattu, mutta kysytään silti uusi: Missä kotimaisessa kirjassa vaelletaan pahaaenteisissä tunnelmissa Australiassa?
"Missä teoksessa alkuperäiskuvituksena olivat kirjailijan rintamalla ottamat luontokuvat?"
Yrjö Kokon Pessissä ja Illusiassa.
Kuka nuori ylioppilastyttö pestautui muun työn puutteessa maatalouslomittajaksi ja vei juron poikamiesisännän sydämen?
Kuka nuori ylioppilastyttö pestautui muun työn puutteessa maatalouslomittajaksi ja vei juron poikamiesisännän sydämen?
Hilja maitotyttö! Oon lukenut tuon joskus kuudennella luokalla, eli 20 vuotta sitten!
Minkä kirjan erikoisiin hahmoihin sisältyy mm. afroamerikkalainen kansallissosialisti?
ainakin Vonnegutin Äiti yö.
Tämä taas
Missä kirjassa muuan valokuvaaja tekee salaista bisnestä ottamalla hienostonaisista eroottisia valokuvia 1900-luvun alkupuolella?
tapahtuu Westön kirjassa Missä kuljimme kerran.
Mun edelliseen, tennisaiheiseen kysymykseen ei ole vastattu, mutta kysytään silti uusi: Missä kotimaisessa kirjassa vaelletaan pahaaenteisissä tunnelmissa Australiassa?
En ollut koskaan kuullutkaan, mutta google rulettaa.
Missä teoksessa päähenkilö rakastuu mieheen, joka on teljennyt aviovaimonsa ullakolle?
Halkaistu sydän? En ollut koskaan kuullutkaan, mutta google rulettaa.
ei ole tuo kirja kyseessä!
Hilja maitotyttö! Oon lukenut tuon joskus kuudennella luokalla, eli 20 vuotta sitten!
Ehkä nimi väärin, mutta kirjan muistan. Se poikamiesisäntä asuu äitinsä kanssa ja maatalouslomittajalla on aluksi korolliset kumpparit. Jotain tällaista.
Maitotyttö on kirjan nimi, kirjoittaja Enni Mustonen. Mutta tytön etunimi ei ole Hilja vaan Liisa. (On kyllä olemassa elokuva nimeltä Hilja, maitotyttö, mutta se ei liity tähän kirjaan.)
Minkä tärkeän ruumiinosansa kollegioasessori Kovaljov huomaa kadottaneensa Nikolai Gogolin kirjassa?
Minkä tärkeän ruumiinosansa kollegioasessori Kovaljov huomaa kadottaneensa Nikolai Gogolin kirjassa?
Missä kotimaisessa kirjassa vaelletaan pahaaenteisissä tunnelmissa Australiassa?
Linnunaivot
Kenen mielestä ja missä kirjassa jää on maailman suurin ihme?
Joko vastaus tullut? Veikkaisin että kirjassa
Sadan vuoden yksinäisyys
Missä kotimaisessa kirjassa vaelletaan pahaaenteisissä tunnelmissa Australiassa?Johanna Sinisalon Linnunaivot
On muuten tosi hyvä kirja!
Nenän?
Missä kirjassa ja kuka joutuu Pirunsaarelle?
Missä kirjassa kahden intohimoisen tenniksenpelaajan suhde päättyy toisen osapuolen uran tuhoutumiseen?
Missä kirjassa kyläneuvoston jäsenen yllättävä kuolema saa aikaan ketjureaktion, joka päättyy kahteen kuolemaan?
Missä kirjassa ja kuka joutuu Pirunsaarelle?
Henri Charrieren kirjassa Papillon.
"Missä teoksessa päähenkilö rakastuu mieheen, joka on teljennyt aviovaimonsa ullakolle?"
Jane Eyre Charlotte Bronten Kotiopettajattaren romaanissa.
Missä kirjassa Juudit rakastuu puolivahingossa saksalaiseen natsiupseeriin, kun aviomies Edgar ei ole juuri osoittanut kiinnostusta vaimoaan kohtaan?
Päähenkilön lasten nimet olivat Olof ja Astrid.