Muita jotka viettää uuttavuotta yksin?
Kommentit (34)
Juon vielä tän yhden siiderin ja sitten aloitan uuden ketjun: "Parisuhteessa elävä, miksi et halua viettää aikaa sinkkujen kanssa?" :) Tai pitääpä katsoa, ehkä tuollainen on jo jossain.
Lapsi isällään, minulla flunssa. Ei haittaa yhtään, koska en ole ikinä innostunut näistä pakkojuhlista. Ja nyt ei kyllä edes jaksaisikaan.
Katselen telkkaria, kudon sukkaa ja menen puoleenyöhön mennessä nukkumaan.
Kuitenkin tämä on hyvä juuri näin, ei ahdista enkä kaipaa mitään. Ihanan rauhallista.
Itsekin siinä perhe'idyllissä' kun elin niin kutsuin eronneita tai muuten vain sinkkuja myös juhlapyhinä kylään, ja ihan mukavaa oli. Tai ilmeisesti sitten ei, kun nyt nämä sen ajan sinkut ovat pariutuneet ja itse kun on eronnut, niin yksin sitä täällä nyt ollaan.
yksi myös, tai en ihan yksin poika 2v nukkuu jo..
Mies on keikallansa.
Piti mennä veljen pereen luo, mutta poika on vesirokossa, ei lähdetty tartuttamaan kun siellä ollaan viimesillään raskaana..
Mä en sinkkuna ehkä ihan laskisi uuden vuoden viettämiseksi yksin sitä jos lapset on nukkumassa... Mutta yksinäisyyttä on niin monelaista. Olisipa mullakin lapsia. Tai se mies, vaikka sitten siellä töissä.
Olisin tuhat kertaa mieluummin sinkku kuin hylätty pitkän suhteen jälkeen tärkeänä päivänä. Pyysin hartaasti moneen kertaan, että hän ei menisi, koska ei kerran ollut pakko. Lapseni, joka on usein uutenavuotena ollut kanssamme, jäi nyt myös ilman raketteja, joista on pitänyt kovasti.
Hyvä pointti, ymmärrän kyllä tuonkin. Tsemppii sit vaan sinnekin.
Viime vuonna oli sama juttu. En viitsi aina kutsua itseäni kylään ja mulla on tosi vähän kavereita tän nykyisen asuinpaikkani lähistöllä.
V*tuttaa ihan s**tanasti, oon tosi yksinäinen ollut kaikki välipäivät ja nyt uudenvuodenpyhät. Onneksi keskiviikkona pääsee töihin! Oon yrittänyt etsiä kumppania netistä ja "oikeasta elämästä", mutta kukaan ei ole kiinnostunut.
Ja nyt alan itkeä kun kirjoitin tämän.
Kaltaisiasi on paljon. Tunne siitä että "kaikilla on joku" on ihan harhaa ja monet vihaavat pyhiä juuri siksi. Jos haluat jutella, olen täällä :)
t. 2
Tosin mua ei haittaa yhtään enkä olisi lähtenyt mihinkään, jos olisi pyydetty.
kun kumppania ei ole eikä löydy vaikka etsinyt olen eikä kaveritkaan näkäjään innostu mun seurasta :(
Parempaa uutta vuotta meille!
ap
Se valitsee siis itse työvuoronsa. Tämä on ensimmäinen uusivuosi, jonka olemme erossa. Kihlajaispäivämme on 1.1. ja mies ottaa nyt uudenvuoden vastaan jossain räkälässä sen sijaan, että olisi kanssani. Olemme olleet yhdessä 12 vuotta.
Ja olen miettinyt ihan samaa. Mä olen yksin kans, äsken katselin telkkua, nyt tulin hetkeksi tänne notkumaan ja kohta taidan mennä nukkumaan.