Vuosi 2012 mitä jäi mieleen? Menikö kaikki suunnitelmien mukaan?
Omalla kohdallani voin sanoa, että ei koskaan ole mennyt niin huonosti =(
Kommentit (11)
tina näytti rahaa, mutta eipä tuota ole massia näkynyt. Noh, onhan tässä vielä vähän aikaa, jotta voisin vastata toisinkin ;)
ja 12 tuhannen euron lasku lapsettomuushoidoista. Eli ei mennyt suunnitelmien mukaan.
Ja sain vakituisen työpaikan. Eli oikeastaan kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. Toivotaan, että tuleva vuosi parantaa parisuhteenkin, tai taikoo minun mieleeni rakkautta miestäni kohtaan.
toi meille ihanan tyttären, joten en viitsi turhasta valittaa. :)
Eihän nuo miehen lomautukset kivoja ole, mutta niille ei voi mitään. Lotossakaan ei voitettu.. :D
Olen tyytyväinen kuitenkin vuoteen 2012.
Nautin hetkestä :)
Parasta tässä vuodessa oli mummoksi tulo, 3 viikon lemmenloma miehen kanssa ja rempan valmistuminen.
jotain sellaista, mitä en olisi ikinä suunnitellut, enkä olisi hurjimissakaan "unelmissani" osannut kuvitella... Minä, naimisissa oleva ihminen, rakastuin silmittömästi toiseen naimisissa olevaan...
sain kauan toivomani tyttövauvan ja pääsin eroon huonosta parisuhteesta. Ihanaa astella kevyin mielin ja onnellisena kohti uutta vuotta. Nyt ainakin suunta on oikea:) Tuntuu siltä että tulevaisuus on avoin, ei mitään esteitä tai rasitteita ja kaikki on taas mahdollista!
Koira sairastui ekan kerran elokuun lopussa. Luultiin kohtutulehdukseksi, mutta olikin tulehtuneet anaalirauhaset. Niin lääkäri väitti.
MUTTA...
Koira sitten sairastui uudelleen kolmisen viikkoa myöhemmin ja loppu tulos oli se, että koira jouduttiin lopettamaan -> levinnyt haimasyöpä ja mm. munuaiset olivat jo lähes toimimattomat, maksa oli mennyttä ja keuhkoihinkin oli jo ehtinyt kerääntyä nestettä.
Ikäviä juttuja alusta loppuun, voimat ovat vähissä.
Mulkku pomo pantiin dispoon ja itse jäin vuorotteluvapaalle. Aina ei kaikki mene huonoimmalla mahdollisella tavalla vaikka välillä siltä tuntuukin. Odotan ensi vuodesta vieläkin parempaa.
Myötätuntoa tunnen teitä kohtaan, joilla ei ollut hyvä vuosi, jaksamista vain voin toivottaa - ei itselläkään ole aina ihan nappiin mennyt.
Mutta älkää lannistuko, huomenna on paitsi uusi päivä myös uusi vuosi :)
en voittanu lotossa,ei näkyny ulkomaan matkoja,se homo-pomoki anto potkut,erottiin mieheni kanssa,kissa kuoli,ym...