Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: kerro uudenvuoden aatton suunnitelmat? :)

Vierailija
31.12.2012 |

minkälaisella porukalla? kuka ampuu raketit? syöttekö nakkeja? menette ajoissa nukkumaan? ryyppäätte? minkälainen perhe teillä on? :) hyvää uuttavuotta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry kirjotusvirheet

Vierailija
2/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi lähti mummolaan ja meillä miehen kanssa vähän laatuaikaa :) tarkotus käydä yhdessä vähän urheilemassa, uuden vuoden illallinen kaksistaan ja myöhemmin uutta vuotta vastaanottamaan tuttavien juhliin.

Hauskaa uutta vuotta kaikille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syödä nakkeja. Varmaan aika ajoissa nukkumaan, kun oli niin aikainen herätys. Ryypätään varmaan jonkin verran pelatessa ja saunoessa. Lapset ovat mummolassa koko viikon.

Hyvää Uutta Vuotta! :)

Vierailija
4/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa otetaan uusi vuosi vastaan. Normaalia pidempään valvominen, koska kaikki haluavat nähdä paljon ilotulituksia.

Mukavaa pientä syömistä laitetaan myös.

Vierailija
5/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemme minun vanhemmilleni (olemme 21v lapseton pariskunta), syömme hyvin, pelaamme korttia ja Monopolia nuorempien sisarusteni kanssa.

Avokki on ostanut pari rakettia ja on luvannut ottaa pikkusiskoni 6v ampumaan niitä kanssaan (tietenkin katsomaan tarpeeksi kaukaa, ei anna siskoni ampua niitä itse), lisäksi isäni on ostanut muutaman.

Huominen on ensimmäinen tammikuun aloitus ehkä viiteen vuoteen, kun herään ilman krapulaa! Selvänä uuden vuoden, tuntuu hienolta.

Rauhallista uuttavuotta kaikille! :)

Vierailija
6/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mennä kaupunkiin katsomaan sekoilevia känniääliöitä. Olen mieluummin kotona, syön hyvin, rentoudun ja menen ajoissa nukkumaan. Ja mikä tärkeintä: herään aamulla ilman darraa. Katson ehkä ilotulitukset parvekkeelta jos jaksan valvoa puoleen yöhön. Hyvät uudet vuodet vaan!

Niin ja lapsia ei meidän kodissa ole, joten kukkahattutätien ei tarvitse huolestua.

Vierailija
7/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mennä kaupunkiin katsomaan sekoilevia känniääliöitä. Olen mieluummin kotona, syön hyvin, rentoudun ja menen ajoissa nukkumaan. Ja mikä tärkeintä: herään aamulla ilman darraa. Katson ehkä ilotulitukset parvekkeelta jos jaksan valvoa puoleen yöhön. Hyvät uudet vuodet vaan!

Niin ja lapsia ei meidän kodissa ole, joten kukkahattutätien ei tarvitse huolestua.

tämä selvä :D

Vierailija
8/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja lasten kanssa kotona. Tehdään vähän parempaa ruokaa ja otetaan miehen kanssa viiniä. Muutama rakettikin ostettiin jotka mennään lähettämään tuohon läheiselle kentälle. Ensimmäinen uusi vuosi, kun ei ole mitään muuta sosiaalista ohjelmaa. Yleensä ollaan tavattu kaveriperheitä. Mutta tänä vuonna kukaan ei ehdottanut meille mitään, emmekä me jaksaneet kutsua ketään meille. Vähän harmittaa tämä kuvio, mutta minkäs teet. Ensi vuonna täytyy järjestää toisin. Ihmiset on laiskoja kutsumaan nykyään ja kaikilla on pieniä lapsia niin arkikin on jo sinänsä rankkaa.:( Minulla vähän yksinäinen olo, miestä ei haittaa yhtään.

Vierailija
9/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aatossa aherrusta klo 18 asti. Nyt olen ihan tööt ja istun hetken koneella. Sit mennään joskus illalla ravintolaan syömään ja sitten tullaan kotiin. 12 v esikoinen laittaa sitten vielä yöpalaa meille (lue: saa tehdä mitä itse haluaa, teki jo 2 v sitten niin). Kuopus 5v on yökukkuja, joten valvoo muutenkin klo 24 asti, mutta esikoiselle tuo voi ottaa kovemmalle. Saa kuitenkin valvoa sinne 00:30 asti, jos pysyy hereillä.

Jos jaksantoa riittää ja sää on huono, niin voi olla, että mennään uudelle asunnolle katsomaan ilotulitusta.

Nakkeja ei ole tiedossa tälle päivälle, vasta huomiselle.

Raketteja meillä ei ole, kuten ei ole ollut koskaan.

Ryypätään Spriteä ja Colaa valojuomina. Jos oikein höveleiksi ryhdytään, niin lasten mentyä nukkumaan saattaa mennä pieni muki glögiä.

Vierailija
10/10 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset isänsä luona. Ollaan vastattu kieltävästi kutsuihin, tehdään tosi hyvää ruokaa kaksistaan, juodaan shamppanjaa ja mennään nukkumaan kun nukuttaa. Hyvää uutta vuotta kaikille!