Mitä mä teen??Mies on sanonut että ero edessä, jos vielä tulee keskenmeno, ja
nyt aloin vuotaa verta, rv 7+2 menossa, en ekstä, en halua menettää tätäkin lasta enkä ainakaan halua menettää miestäni!!!! MIKÄ vika mussa voi olla?
Mies on niin lapsiraskas, että ehdottomasti haluaa lapsia, ja on sanonut, että ellei mun kans niitä saa, parempi että molemmat etsii uuden kumppanin, jonka kanssa EHKÄ onnistaa. Vaikka muka rakastaa.
Jos tää nyt oikeesti menee kesken, en enää tiiä mitä teen.. Viisi keskenmenoa jo takana, tutkimuksissa on käyty, ei ole löytynyt vikaa kummastakaan ja raskaudet alkaa suht helposti, joten ilmeisesti meidän geeniyhdistelmä vaan tuottaa sen, ettei alkiot kykene kehittymään.
Onko mitään toivoa, että pysyis alkio vielä sisällä, vaikka kirkasta verta ja hyytymiä tulee? :((
Oon ihan paniikissa, oikesti varmaan tapan itteni jos mies mut tän takia jättää, mä oisin valmis adoptoimaan, mies ei, oisin valmis vaikka siihen, että se tekis lapsen jonkun muun kans, kunhan ei jätä mua!! Oon ollu koko aikuisikäni sen kans yhdessä, rakastan sitä enemmän kuin elämää. Itken nytkin niin että tärisen. En halua ketään muuta, en vaikka jäisin lapsettomaks. Mies eri mieltä. MITÄ MÄ TEEN???????
Kommentit (63)
Ei kukaan normaalijärjellä ajatteleva sano noin naiselle, joka joutuu kokemaan ne keskenmenot.
Ensin, olen pahoillani, jos tämä menee kesken.
Toiseksi, sinulle on parempi, että tuo mies lähtee. Miksi haluaisit rinnallesi ihmisen, joka ei tue sinua silloin kun on todella vaikeaa?
Voimia.
Olen pahoillani keskenmenoistanne ja otan osaa suruunne.
Miehesi on ääliö, ei tosiaankaan voi sanoa tuolla tavalla menetäthän sinäkin sen lapsen siinä missä hänkin. Itse jättäisin moisen puoskarin.
Ei kukaan normaalijärjellä ajatteleva sano noin naiselle, joka joutuu kokemaan ne keskenmenot.
Ihan kuin hän pitäisi asiaa sinun syynäsi, kuin voisit vaikuttaa asiaan jotenkin.
Sinun takiasi toivon, että kaikki menisi hyvin. Mutta mies tulisi kyllä olemaan ex.
noiden keskenmenojen lisäksi :(
Kyllähän tuo aika paljon keskenmenolta taas kuulostaa, valitettavati.
Itselläni samanlainen kokemus, mitään vikaa ei löytynyt tutkimuksissa vaikka 6 peräkkäistä alkuraskauden keskenmenoa oli takana. Nyt olen yhtäkkiä raskaana viikolla 20. En ymmärrä missä vika oli ennen ja mikä nyt muuttui.
Olisi ollut ero edessä meillä jo ajat sitten, minun toimestani. Aivan kamala ja tunteeton ukko sulla, parempi kun löytäisitkin uuden puolison, jonka kanssa ei tarvitsisi pelätä keskenmenoa. Kauhea ressi varmasti.
Voimia ja jaksamista eteenpäin!
Olen pahoillani keskenmenoistanne ja otan osaa suruunne. Miehesi on ääliö, ei tosiaankaan voi sanoa tuolla tavalla menetäthän sinäkin sen lapsen siinä missä hänkin. Itse jättäisin moisen puoskarin.
lapset on niin tärkeitä, että menee kaiken edelle.. Mä oisin ollut jo viimeisimmän keskenmenon jälkeen valmis luovuttamaan, tää on niin raskasta ja kauheaa, kerta toisensa jälkeen. Mutta mies haluaa sen oman lapsen, se on ihan kuin pakkomielle sille, ja minä koen itseni epäonnistuneeksi ja vialliseksi kun se olen minä, jonka sisällä ne lapset ei pysy :**((
ap
Olen todella pahoillani menetyksistäsi.Toivon, että lopulta onnistut tulemaan raskaaksi.
Miehesi uhkailu on täysin asiatonta tilanteessa, jolle sinä et voi yhtään mitään.
Suosittelen, että varaatte ajan parisuhdeterapeutilta.
Mikäli miehesi jättää sinut noin julmasta syystä, niin löydät varmasti elämääsi paremman miehen.
Alku eheytymiselle lähtee oman pahoinvoinnin tunnistamisesta, siihen voidaan tarvita ulkopuolisen apua.
Olet kadottanut kokonaan kosketuksen itseesi, koska elät vain toisten tarpeista, sinun minuutesi on kateissa.
Elämäsi jää tota menoa kokonaan elämättä.
Kertomasi on aika karua.
Ymmärsinkö mä oikein, onko syynä se, että miehestä ei tule kanssasi isää, jos kaikki raskaudet päättyvät keskenmenoon? Vai se, että keskenmenot on raskaita eikä hän jaksa sitä pettymystä ja surua?
Mä olen hirvittävän pahoillani sun puolestasi, mutta et tietenkään voi pitää miestäsi väkipakolla. Jos hänelle teoreettinen lapsi on tärkeämpi kuin todellinen rakastettu, hänellä on oikeus priorisoida elämänsä näin ja tehdä päätöksiä sen mukaan. Vaikka järjestys olisi sinun ja minun mielestäni väärä. Sinä et varsinaisesti voi tehdä mitään, vain koota itsesi, jos mies lähtee, ja rakentaa elämäsi uudelleen. Se on vaikeaa mutta mahdollista.
Itselläni ei ole lapsia, takana yksi keskenmeno. Se suretti, mutta minulle on ollut koko ajan selvää, että haluan mieheni ja elämän hänen kanssaan, lapset olisivat vain plussa. Onnekseni mieheni on samoila linjoilla. Jos ei olisi, tunteeni olisivat varmasti samat kuin sinulla.
Voi sinua, AP! Tuska on varmasti kova.
Ei kuulosta rakastavan puolison puheilta tuollainen. Mies taitaa olla sellainen, joka ei ollenkaan kestä takapakkia tai heikkoutta. Tuollaisen miehen kanssa ei kannata perhettä perustaa!!! Sehän jättää sut heti yksin, jos tulee vaikea paikka kuten sairautta lapsi on koliikkivauva, lapsi ei olekaan täysin terve jne.
Pakko vielä toistaa, mutta sulla on hirviö miehenä.
Pahoittelut keskenmenosta. Ne on kamalia tilanteita ilman hirviömäistä miestäkin. Kokemusta on.
Muuten mistä mies tietää että keskenmeno johtuu sinusta. Voihan meskin olla ns. tuhkamuna. Jos miehesi on noin kamala niin toden totta hän ansaitseekin olla tuhkamuna.
Olet ehkä elämäsi tärkeimmän kasvunpaikan edessä. Nyt nähdään, tuleeko sinusta aikuinen vai jäätkö pikkutytöksi, joka rakastaa miestään kuten isäänsä. Pikkutyttö on riippuvainen vanhempiensa huolenpidosta, nainen ottaa vastuun hyvinvoinnistaan itse. Päätös on sinun.
Tulet ihan varmasti toipumaan ja selviytymään. Miehesi on valitettavasti oikeassa: teillä molemmilla on todennäköisesti parempi tulevaisuus toisen kumppanin kanssa.
Olen pahoillani keskenmenoistanne ja otan osaa suruunne. Miehesi on ääliö, ei tosiaankaan voi sanoa tuolla tavalla menetäthän sinäkin sen lapsen siinä missä hänkin. Itse jättäisin moisen puoskarin.
lapset on niin tärkeitä, että menee kaiken edelle.. Mä oisin ollut jo viimeisimmän keskenmenon jälkeen valmis luovuttamaan, tää on niin raskasta ja kauheaa, kerta toisensa jälkeen. Mutta mies haluaa sen oman lapsen, se on ihan kuin pakkomielle sille, ja minä koen itseni epäonnistuneeksi ja vialliseksi kun se olen minä, jonka sisällä ne lapset ei pysy :**((
ap
tunteilla ei ole mitään väliä. Anteeksi nyt vain, mutta miehesi on todella tunteeton, joka ei ajattele muuta kuin itseään "Koska MINÄ haluan".
ei käy yks yhteen, siinä syy. Sinussa siis ei ole mitään muuta vikaa, kuin se että katselet tuollaista pelleä!
Jos miehesi haluaa lapsen noin kipeästi, niin parempi erota ja käydä tyrkkää pullat toisen naisen uuniin.
Pahasti näyttää siltä, että emme voi saada kaikkea ja joudumme tekemään selkeitä arvovalintoja, eikä se ole sukupuolisidonnainen asia. Silti parisuhteen näkeminen vain naisen lasien läpi leimaa koko yhteiskuntaan.
Ei mies auttamatta ole sika, jos hän ei velvollisuudentunteesta jää. Mitä sellaisella miehellä sitten tekee, joka jää vain koska on hyvä jätkä?
Jos rakastais nii ei se ois nuin idiootti!!
Ja siinä vaiheessa kun mies on tommosta sanonut niin oisit jättäny sen heti. Nythän se mies vaan kiristää sua ja millä sairaalla tavalla!!
Hyi vittu oikeesti, oksettava mies. Jos tommosen näkisin niin ei vois ku sylkeä päälle!
"luonto" yrittää kertoa sinulle selvästi jotakin.
syömään vehnänalkioöljyä. Itse sain avun siitä.
syömään vehnänalkioöljyä. Itse sain avun siitä.
Joo-o, sehän auttaa kun geenit ei sovi yhteen.
t. 6 keskenmenoa
ei lapsiraskas vaan -rakas
ja ekstä = kestä