Mahdun kokoon 36!
Olen tämän vuoden aikana laihtunut 9kg (72--> 63kg, pituutta mulla 171cm) ja tänään päätin käydä katsomassa minkä kokoisia housuja kroppani päälle saan mahtumaan.
Käytännössä aina olen ollut koko 40 tai 38, nyt koko 36 meni päälle eikä tehnyt edes tiukkaa!
Tästä on hyvä aloittaa uusi vuosi, ei vituta :D
Kommentit (11)
Kolmisen vuotta meni siihen. Koko kasvoi 36:sta 40:een. Olin hoikempana paljon nätimpi ja tyytyväisempi, mutta itsekurini ei riitä laihduttamaan :(
Mä olen 170 cm ja 62 kg. Minäkin laihduin 9 kg! Ja kun menin vaatekauppaan farkkuja katselemaan myyjä ehdotti heti koko 36. Nauroin ja sanoin, että viimeksi ostin kokoa 42, muuten olisi ennen mennyt 40 mutta pömppömahan vuoksi piti olla 42.
Aivan mahtava tunne kun 36 tosiaan oli passeli :), joskus alle 20 vuotiaana se oli kokoni ja nyt olen yli 40 v.
Minä laihduin kahdessa kuukaudessa vhh:lla. Viime tammikuussa aloitin, nyt en ole enää niin tiukkana, mutta sokeria tai viljaa en syö.
Juu en olisi viime vuoden alussa uskonut että mahdun jopa kahta kokoa pienempiin housuihin... Olo oli hieno kun tajusin että koko 38 on aivan liian iso!
Ja kyseessä siis jotkut Kappahlin tarjouspöksyt, vihreät reisitaskutyypit. Ei mitkään farkut. Sen verran olen vartaloani mittaillut, että vyötärö nykyisellään on vähän navan yläpuolelta tasan 70.
Ihana lukea tämmöisiä. Itsellä on tavoitteena tuo 73kg->63kg nyt uudestavuodesta. Haluan minäkin siihen kokoon 36, vaatteitakin löytyy kaapista vielä, eikä niissä ole edes tolkuttomia MiamiVice-Dallas -olkatoppauksia. Tsemppistä jatkoon!
mä en enää, enkä yritä :D mutta kiva kuulla et oot menestyny tavoitteessasi!
Olen saman pituinen kuin sinä ja mahduin itsekin kokoon 36, kun painoin saman verran kuin sinä nyt. Nyt olen lihonut ja harmittaa, mutta tarkoituksena on palata samaan kokoon takaisin.
Onnittelut sinulle saavutuksesta!
Olen 170cm ja laihdutin 2v sitten 20kg...85->65.
Ennen kokoni oli jotain 44-46. Nyt 67 kiloisena 36-38. Olen NIIN tyytyväinen:) Paino pysynyt poissa, ja tuon 2kg heitellyt. Tosin, joudun kyllä joka päivä katsomaan mitä suuhuni laitan. Kerran viikossa pidän ns. mättöpäivän.
En tule ikinä mahtumaan kokoon 36.