Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteen aloittaminen, ja tunteet?

Vierailija
31.12.2012 |

Eräs mies on rakastunut tai ihastunut minuun ihan kympillä. Hän on kaikin puolin mukava ja kiltti ja kaikkea. Mutta jostain syystä hän ei sytytä minua yhtään. Toki hän on mukava ja näin, ja täydellinen isäpuoliaines, mutta kun en yhtään ole ihastunut!

Ja hän haluaa nopeaa sitoutumista. Sanoin hänelle miettiväni asiaa. Ehkä hänessä vaivaa, että hän on vaan aika ruma. Tai on hyvääkin, mutta jokin häiritsee, häpeäisin näyttää häntä ystävilleni ja tuntemattomille. Ja miten näin pääsi käymään, tapasin hänet netistä, joten ulkonäkö ei ollut ensimmäinen kriteeri. Normaalisti en olis halunnut tutustua häneen yhtään.

Mitä tehdä, kuuntelenko itseäni, että en vaan ole ihastunut, vai voiko se ihastuminen jotenkin kasvaa? Olin naimisissa aikaisemmin 15 vuotta miehen kanssa, jonka ulkonäköä häpesin, ja se oli kompastuskivi suhteelle. En halua toiste samaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole mitään syytä aloittaa suhdetta. Miksi pitäisi?

Vierailija
2/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaisi jos tuntuu että vanhasta suhteesta samanlaista painolastia... itse lopetin suhteen 15vuoden jälkeen ja nyt vasta alan tajuamaan minkälaista siinä suhteessa oli enkä halua mitään samanlaisuuksia uuteen suhteeseeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkeäisi sanoa suoraan että hän on ruma.

Sanoin jo, että hän on tosi mukava ja kaikkea, mutta en ole vielä yhtään ihastunut ja haluan miettiä ja vähän hitaammin tutustua. Nyt se tivaa, että mitä olet miettinyt. Mitä mä sanon sille?

Vierailija
4/4 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi mieheni kanssa niin. En alkuun ollut häneen todellakaan mitenkään ihastunut, kun hän on minua 15 vuotta vanhempikin eikä ulkoisesti ollenkaan minua sytyttävä. Mutta tutustuttiin kumminkin kun ihmisinä yhdessä viihdyttiin, minä kuitenkin pitkään pidin homman kaveripohjaisena vaikka tiesin että mies haluaisi muutakin. Mutta vähitellen, vuosien myötä, minussakin kasvoi rakkaus häntä kohtaan ja naimisissa on oltu jo vuosia nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän