Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et anna kassalla edellisen asiakkaan asioida rauhassa?

Vierailija
31.12.2012 |

Helvetti että ärsyttää, kun kesken maksutapahtuman on jo seuraava asiakas heiluttelemassa rahaansa niiiin kiireisenä. Tai jättää johonkin tiskille tasarahan, että tässä kahvista. Miksei voi antaa edelliselle asiakkaalle asiointirauhaa? Joojoo, Visa Electronin varmistus kestää vähän pitempään kuin normaalin debit-kortin, tai monen vaihtorahakolikon keräämisessä menee hetki pitempään kuin tasarahan iskemisessä kassaan. Mutta onko elämäsi tosiaan muutamasta sekunnista kiinni? Olisiko kiva jos perässä oleva hengittäisi samalla tavalla niskaasi ja tunkisi keskelle sinun maksutapahtumaasi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
2/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika usein sitäpaitsi. Hengitetään aivan niskaan ikään kuin sen ansioista kone toimisi nopeammin.

Pahimmat hätäilijät ovat latoneet omat ostoksensa omien väliin, kun olen vielä tyhjentänyt ostoskärryäni ja ostoksia on runsaasti jäljellä.

Ihmisten röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.

Ja mitä sanoo ihminen, joka tunkee toisen vuorolla liukuhihnalle omia tavaroitaan toisen ostosten sekaan? Ei se mitään.

Miten niin ei mitään? En kai minä halua maksaa hänen ostoksiaan!

Vierailija
4/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuorossa nähtyä: asiakas menee pakkaamaan tavaroitaan ennen maksamista, sillä tavaroita oli paljon. Seuraava asiakas tulee kortinlukijalle ja vetää oman plussakorttinsa. Siinä sitten poistan yksitellen jokaisen jo menneen tuotteen, ja aloitan alusta urakan.

Vierailija
5/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku on niin kiirekiirekiirekiire KIIIIIIIIRE ja ollaan niin saatanan tärkeitä olevinaan.

Vierailija
6/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän päästä maksamaan, ei onnistu koska mummeli jää seisoskelemaan korttilaitteen eteen ja lukemaan kuittia. Kun lopulta pääsen maksutilanteesta pakkaamaan, omat ostokseni on runnottu keski-ikäisen naisen kassilla, joka pakkaa sinne keskikohdasta omia ostoksiaan. Pyysin naista siirtämään kassinsa, puhinalla tapahtui. Jospa sitä jokainen pysyisi vain omalla puolellaan pakatessaan..? Tilaa kassille olisi ollut kyllä siinä pakkaustasollakin.

Vierailija
7/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisilta ei onnistu edes kaupassakaynti.

Vierailija
8/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole koskaan tuollaista sähinää ja taistelua kassoilla, ihan ihmeellistä taistelua??!

Miksi ihmeessä siellä ollaan niin kuin ei muita olisi olemassakaan?

Minä, minä, minä.....

Vierailija
9/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monasti kuumentunut kun joku lykkii kärryä nilkille tai tulee kylkeen seisomaan minun vielä naputtaessa tunnuslukua..pysykää perkele kaukana. Auttaisiko teippiviiva maassa->ODOTA TÄSSÄ VUOROASI

Vierailija
10/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monasti kuumentunut kun joku lykkii kärryä nilkille tai tulee kylkeen seisomaan minun vielä naputtaessa tunnuslukua..pysykää perkele kaukana. Auttaisiko teippiviiva maassa->ODOTA TÄSSÄ VUOROASI

karrynatsia pain ja voivottelisin etta on taa keuhkotauti kamalaa, eikohan antaisi tilaa.

Vierailija
11/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärryillä perseeeen tökkiminen raivostuttaa, ihan oikeasti, ei se kassatapahtuma suju yhtään nopeammin, vaikka kuinka tökkisit sillä kärrylläsi edelläsi asioivaa.

Vierailija
12/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sillä oli 100 lottokuponkia mukanaan, ja mulla sulavia jäätelöitä ja piti vaan äkkiä käydä lasten nukkuessa lähikaupassa yksin... Ystävällisesti sanoin, että tässä olis kiire, kun jätskit sulaa ja lapset odottaa, ja se asiakas pyyteli anteeksi, mutta jouduin silti odottamaan kiltisti.

Sen sijaan minua on häiritty useasti, ja ne häiritsijät on kuudenkympin ja kuoleman väliltä mummeleita, joilla on niin pirun kiire kuolemaan vissiin. Ne ottaa hermon päälle, että kerran sanoin suoraan, että kuolemaanko sulla on kiire, ja sain sellaisen ryöpyn KASSALTA, mummeli ei sanonu enää mitään ja vetäs tavaransa pois hihnalta ja jäi vaan odottamaan. Kassalle tokaisin että mitäs se sulle kuuluu ja kassa vaan jatkoi papatustaan, jäi paha mieli koska mummeli oli se kiirehätähousu riidan aloittaja joka vielä tais sanoa mulle jotain äkäistä johon oli pakko reagoida voimakkaasti.

Vierailija
13/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä että kuolemaanko sulla on kiire, aion itsekin käyttää sitä vastaisuudessa. Kiitti.

Kun sillä oli 100 lottokuponkia mukanaan, ja mulla sulavia jäätelöitä ja piti vaan äkkiä käydä lasten nukkuessa lähikaupassa yksin... Ystävällisesti sanoin, että tässä olis kiire, kun jätskit sulaa ja lapset odottaa, ja se asiakas pyyteli anteeksi, mutta jouduin silti odottamaan kiltisti.

Sen sijaan minua on häiritty useasti, ja ne häiritsijät on kuudenkympin ja kuoleman väliltä mummeleita, joilla on niin pirun kiire kuolemaan vissiin. Ne ottaa hermon päälle, että kerran sanoin suoraan, että kuolemaanko sulla on kiire, ja sain sellaisen ryöpyn KASSALTA, mummeli ei sanonu enää mitään ja vetäs tavaransa pois hihnalta ja jäi vaan odottamaan. Kassalle tokaisin että mitäs se sulle kuuluu ja kassa vaan jatkoi papatustaan, jäi paha mieli koska mummeli oli se kiirehätähousu riidan aloittaja joka vielä tais sanoa mulle jotain äkäistä johon oli pakko reagoida voimakkaasti.

Vierailija
14/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sillä oli 100 lottokuponkia mukanaan, ja mulla sulavia jäätelöitä ja piti vaan äkkiä käydä lasten nukkuessa lähikaupassa yksin... Ystävällisesti sanoin, että tässä olis kiire, kun jätskit sulaa ja lapset odottaa, ja se asiakas pyyteli anteeksi, mutta jouduin silti odottamaan kiltisti. Sen sijaan minua on häiritty useasti, ja ne häiritsijät on kuudenkympin ja kuoleman väliltä mummeleita, joilla on niin pirun kiire kuolemaan vissiin. Ne ottaa hermon päälle, että kerran sanoin suoraan, että kuolemaanko sulla on kiire, ja sain sellaisen ryöpyn KASSALTA, mummeli ei sanonu enää mitään ja vetäs tavaransa pois hihnalta ja jäi vaan odottamaan. Kassalle tokaisin että mitäs se sulle kuuluu ja kassa vaan jatkoi papatustaan, jäi paha mieli koska mummeli oli se kiirehätähousu riidan aloittaja joka vielä tais sanoa mulle jotain äkäistä johon oli pakko reagoida voimakkaasti.

ja hänen pitää päästä ensin, niin kysyn, että kuolemaanko sitä on tuollainen hätä, kun ei voi odottaa vuoroaan. Pääsääntöisesti ne on suhteellisen nuoria, jotka väittää, että bussi menee ja pitää saada lapset päivähoidosta. Minua se ei kiinnosta.

Vierailija
15/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ylinopeutta ajavat. Kuinka moni teistä syyllistyy siihen?

Ja taas kiire kiire kiire...vai vaan se tyhmyys.

Vierailija
16/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä lausahduksia kaupassa:

Yritätkö kenties raiskata mut niillä kärryillä kun noin pökit niillä?

Jos on noin kova kiire niin olisko kannattanut käydä vaan ärrällä?

Maksupäätteellä: Maksatko minun ostokset kun on niin kiire sitä korttia vinguttaa?

Käyn nälkäisenä ja väsyneenä töiden jälkeen kaupassa, niin en ole ihan parhaimmillani :D

Vierailija
17/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä lausahduksia kaupassa:

Yritätkö kenties raiskata mut niillä kärryillä kun noin pökit niillä?

Jos on noin kova kiire niin olisko kannattanut käydä vaan ärrällä?

Maksupäätteellä: Maksatko minun ostokset kun on niin kiire sitä korttia vinguttaa?

Käyn nälkäisenä ja väsyneenä töiden jälkeen kaupassa, niin en ole ihan parhaimmillani :D

Jos vain sanoisit, anteeksi, mutta minulla on vielä kaupankäynti kesken.

Vierailija
18/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sillä oli 100 lottokuponkia mukanaan, ja mulla sulavia jäätelöitä ja piti vaan äkkiä käydä lasten nukkuessa lähikaupassa yksin... Ystävällisesti sanoin, että tässä olis kiire, kun jätskit sulaa ja lapset odottaa, ja se asiakas pyyteli anteeksi, mutta jouduin silti odottamaan kiltisti. Sen sijaan minua on häiritty useasti, ja ne häiritsijät on kuudenkympin ja kuoleman väliltä mummeleita, joilla on niin pirun kiire kuolemaan vissiin. Ne ottaa hermon päälle, että kerran sanoin suoraan, että kuolemaanko sulla on kiire, ja sain sellaisen ryöpyn KASSALTA, mummeli ei sanonu enää mitään ja vetäs tavaransa pois hihnalta ja jäi vaan odottamaan. Kassalle tokaisin että mitäs se sulle kuuluu ja kassa vaan jatkoi papatustaan, jäi paha mieli koska mummeli oli se kiirehätähousu riidan aloittaja joka vielä tais sanoa mulle jotain äkäistä johon oli pakko reagoida voimakkaasti.

ja hänen pitää päästä ensin, niin kysyn, että kuolemaanko sitä on tuollainen hätä, kun ei voi odottaa vuoroaan. Pääsääntöisesti ne on suhteellisen nuoria, jotka väittää, että bussi menee ja pitää saada lapset päivähoidosta. Minua se ei kiinnosta.

Olen pari krt joutunut käyttämään tota lausetta ja aina olen saanut apua.

Voin sanoa kokemuksesta pari vuotta pohjosessa opetti ei ole pahemmin kiire, mutta jos toisella om, päästän mielellään ohi.

Meidän päiväkodille menee bussit 20 min välein, eli joskus sekunneistakin on apua,

Vierailija
19/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä lausahduksia kaupassa: Yritätkö kenties raiskata mut niillä kärryillä kun noin pökit niillä? Jos on noin kova kiire niin olisko kannattanut käydä vaan ärrällä? Maksupäätteellä: Maksatko minun ostokset kun on niin kiire sitä korttia vinguttaa? Käyn nälkäisenä ja väsyneenä töiden jälkeen kaupassa, niin en ole ihan parhaimmillani :D

Jos vain sanoisit, anteeksi, mutta minulla on vielä kaupankäynti kesken.

suomalainen joko nielee kiukkunsa ja korkeintaan tuhahtelee itsekseen (ja avautuu sitten jälkikäteen AV-palstalle) tai heittelee ikäviä kommentteja suoraan päin naamaa.

Vierailija
20/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin siihen saa vastauksen ei se mitään.

Näin tapahtunut jo kahdesti sellaisen 50-60-vuotiaan naiseläjän toimesta. Ei siis edes mikään eläkeläinen eikä todellakaan kuolemaan kiiruhtaja vaan ihan äkkiseltään normaalin näköinen työikäinen ihminen, jolla ei vain ole kaikki muumit laaksossa.

Mitä hyötyä on siitä, että tökkii ostoskärryillä, heittelee omia ostoksiaan sekaan, hengittää niskaan? Yleensä siinä vain haittaa sitä ostosten suorittamista ja esim. kassa joutui pitelemään vieraita ostoksia, kun minä ladoin ostoskärrystä yhden ostoksen kerrallaan kassan toiseen käteen. Nopeampaako? Ei. Mutta otti kyllä sekä minua että kassaa päähän.

Sellainen 60v mies tökki kerran ostoskärryillä, kun vein ostoksieni kanssa koko liukuhihnan. Ei tökkinyt nätisti vaan ihan kipeästi ja toistuvasti. Tulin vihaiseksi, mutisin ikäviä kommentteja ja ladoin niitä ostoksia edelleen sille hihnalle ihan yhtä nopeasti kuin ennenkin. MItä saavutettu? Olisipa kiva kuulla.