Lue keskustelun säännöt.
Onko Ulla-nimisiä paikalla vai olenko ainut?
05.12.2005 |
Mites teillä, onko lapsia? Minulla 4-vuotias tyttö ja kohta vuoden vanha poika. Koulussa hävetti kun oli niin tätimäinen nimi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla