Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elämä (=paino) uusiksi

Vierailija
31.12.2012 |

Elikäs kamalat lukemani ovat 169 cm ja 96 kg. Tavoitteena on pudottaa painoa, nyt alkuun 10 pois ja sittenkin riittää vielä työtä. Metodini? Hiilarit pois ja liikunnan lisääminen, kuntosaliharrastuksen elvyttäminen. Alkoholin reipas vähentäminen. Pienikin laihdutus motivoi minua paljon, joten ekat muutamat poistuneet kilot antavat valtavasti tsemppiä =)

Onnea kaikille muillekin pudottajille! Kerron täällä edistymisestäni, rehellisesti toki...

Terveisin Aino-Reino

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

mulla menossa nyt 5 päivä gofatgo dieettiä mukaellen (yritän noudattaa lähes täysin, pieniä poikkeuksia tehnyt).

Odotin suurta nesteiden lähtöä alkuun, mutta sellaista ei ole suuremmin tapahtunut. Voi johtua siitä, että aloitin myös lihaskuntoharjoittelun ja lihakset kerää nestettä. No, sama se, läskiä tässä pudotetaan eikä nesteitä, eiköhän se pitkällä tähtäimellä näy :) Tästä johtuen päätin mitata ns virallisen painon ainoastaan viikon välein aamuisin. Eli ensimmäinen virallinen paino tulee vasta muutaman päivän päästä.

Mulla on lähtötilanne 173/83. Ei muuta kun sitkeästi painoa alaspäin ja tsemppiä kaikille!!

Vierailija
2/10 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pudotusta tullut 700g/ viikossa.

Ihan ok se kai on. Toisaalta olisin toivonut enemmän (kun monilla tippuu alkuun monta kiloa), mutta toisaalta ajatellen kyllä tuokin hyvä alku on. Mulla oli aika hyvät ruokatottumukset jo dieettiä ennen ja en aloitusta ennen tankannut mahdottomasti herkkuja tai ylipäätänsä mitään ruokaa.

Ruokavaliosta tykkään kyllä, ajattelin pitää sitä dieetin jälkeen vakaana pohjana. Rahkaa kyllä saatan korvata muulla proteiinilla sitten joskus ja kaloreita täytyy lisätä maltillisesti, mutta nyt siis mennään vielä tämän ruokavalion mukaan.

Seuraavaa viikkoa odotellessa.. Mites muilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs painonpudotuksessa onnistunut (ainakin toistaiseksi) neuvoa?

Älkää punnitko itseänne joka viikko! Tuskastuuhan siihen, kun miettii, onkohan nyt tarpeeksi monta grammaa pudonnut ja tarpeeksi nopeasti. Itse kävin eka kertaa vaa'alla vasta, kun housut alkoivat pudota päältä, n. 8 kuukautta ruokaremontin aloittamisesta. Painoa oli silloin pudonnut n. 12 kiloa. Tarkkaa alkupainoa en tiedä, koska tarkoituksena ei ollut painon pudottaminen, vaan sokerikierteestä irti pääseminen.

Nyt on takana 1,5 vuotta ja -25 kiloa.

Tsemppiä kaikille elämän uusijoille!

Vierailija
4/10 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta!

Mulla (nro 8) on myös kokemusta noin 25kg:n pudottamisesta. Hyvin pysyi poissa monta vuotta, mutta tuli raskauden jälkeen sen verran lisäkiloja, että tarvii tsempata ja pudottaa ne pois :)

Mä seuraan vaakaa joka päivä heti aamuisin, mutta kerran viikkoon otan ns virallisen painon. Tiedän kyllä että se paino heittelee hurjasti päivästä toiseen, eikä saa heti pelihousuja repiä jos näyttää enenmmän kun ennen. Yleensä paino heiluu aikalailla, mutta yleistrendi kun pysyy alaspäin niin sitten on hyvä.

Vierailija
5/10 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas.

(7 ja 8) päivittelee tänne tietoja.

2 viikon saldo tasan -2kg. Vaaka näytti viikolla jo lukemia -2,5kg (osa ehkä nesteitä), mutta virallinen lukema siis tuo.

Mites muut?

Mä nyt päätin tänne päivitellä vielä. Katsotaan meneekö yksinpuheluksi..

Tsemppiä kaikille kuitenkin :)

Vierailija
6/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin kertoa täällä etenemisestäni.

Nyt on viikko takana uutta ruokavaliota, ja vaaka näytti 1,8 kiloa vähemmän. Nesteitäpä tietenkin, mutta hyvä alku tälle. Olo on hyvä ja pinkeä talvitakki tuntuu mukavammalta päällä kuin ennen.

Jos jotain ulkonäöllistä muutosta katsoo, niin vyötärö on pikkuisen kaivautunut esiin. Kävin tänään oikein tehokkaalla spinning-tunnilla.. Huhhei. Raskas tunti oli, mutta kun tavoite on mielessä niin jaksaa kummasti :)

Mites muilla pudottajilla menee?

T. Aino-Reino

Vierailija
7/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman leipää,perunaa ym 1.9kg lähteny 174cm ja 95,5 oli lähtöpaino..t:hullu-riitta

Vierailija
8/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo sama metodi kuin sinulla :) Ja lähtöpaino itse asiassa juuri tuo 95,5

T. Aino-Reino

Vierailija
9/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin mitoilla 172/82 ja viikon gofatgo ruokavalion jälkeen lähti yli 2kg! Nesteitä toki, mutta hurja määrä. Nyt jatkan jutan superdieetillä, katsotaan aamulla mikä paino. Tsemppiä sullekin elämänmuutokseen! Hiljaa hyvä tulee :)

Lotta

Vierailija
10/10 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lotta! Toi on tosi hyvä pudotus viikkoon. Itse olen hienoisen pettynyt, että reilussa viikossa näillä lukemilla lähti vain 1,8 kg. No mutta, ei voi kai vaatia että viikossa lähtis muutaman vuoden kertymä :D

Tykkään katsoa sitä Jutta ja superdieetit sarjaa, koska se on positiivisen innostava ja tulokset näkyvät niin selvästi.

Paljon menestystä meille matkalla kohti keveämpää oloa :)