Seksipalstalla hiljaista joten pakko kysyä täältä: suuseksistä :O
Eli vinkkejä kaivataan siihen miten uutta voisi keksiä tuohon suuseksihommaan kun aina vaan makaan selällään kun mies nuolee.. ?? Muita asentoja? Miten te tykkäätte?
Kommentit (19)
voit myös olla miehen päällä jos mies selällään. Tai kontillaan... tai 69, winwin ;)
Tai seiso, mies vaikka kontillaan lattialla...
mahtavimmat orkut kun olen kontillani ja minua on nuoltu takaapäin - suosittelen. Siinä on jotain niin alkukantaista ja sen jälkeen mies panee takaapäin ja saan lisää lisää ja lisää orkkuja.
Taivas lyö tulta........
Mutta joo-o, kokeilemisen arvoisia juttuja toki! Pitäisiköhän vähän sheivata ensin, viime kerrasta onkin jo aikaa "tovi"..
ap
jotkut seksihullut vastaamassa? Mulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta, eikä kummassakaan suuseksi naiselle ollut ohjelmassa, toisinpäin kyllä.
jotkut seksihullut vastaamassa? Mulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta, eikä kummassakaan suuseksi naiselle ollut ohjelmassa, toisinpäin kyllä.
Kyllä minusta suuseksi on joka naisen oikeus!! Ja ah, minä saan sitä lähes joka kerta kun harrastamme seksiä!
että kun mies nuolee takaapäin niin onko sulla jalat yhdessä ja olet konttausasennossa ja mies kontillaan sun takana, VAI että jalat levällään ja mies nuolee ikään kuin "alta"?
ap
että kun mies nuolee takaapäin niin onko sulla jalat yhdessä ja olet konttausasennossa ja mies kontillaan sun takana, VAI että jalat levällään ja mies nuolee ikään kuin "alta"? ap
Kukaan nainen ei kysy tuollaista, koska takaapäin ei pimppaa pysty nuolemaan, jos jalat ovat yhdessä! :D
että kun mies nuolee takaapäin niin onko sulla jalat yhdessä ja olet konttausasennossa ja mies kontillaan sun takana, VAI että jalat levällään ja mies nuolee ikään kuin "alta"? ap
Kukaan nainen ei kysy tuollaista, koska takaapäin ei pimppaa pysty nuolemaan, jos jalat ovat yhdessä! :D
Kyllä mua vaan pystyy.
t. ei ap
lämmittelyä ja fyysistä huomiota kuin mies päästäkseen samaan. Luonnollisempaa on, että nainen saa suuseksiä, jos vain toinen saa.
Minulla on kaksi pitkää suhdetta takana, kumpikaan miehistä ei tykännyt antaa suuseksiä, mutta mielellään sitä vastaanottivat kyllä. Nyt tapasin miehen, joka itsekin tykkää nuolla. Voi ah! Exien kanssa siis ehkä kerran tai kaksi vuodessa sain suuseksiä, nyt vaikka päivittäin :). Eikä tämä ole mikään panosuhde vaan ihan vakavasti seurustelemme.
3
Kyllä mua vaan pystyy. t. ei ap
no mikähän lörppöperse se sinä olet? ei minuakaan pysty!
Nimenomaan kiinteä ja pysty pylly, kun ei ole tiellä. En kyllä oikeen ymmärrä miten ois edes mahdollista, että ei pysty.
runkkarimies, joka yrittää esiintyä naisena. *repeee*
Joo, niin sen täytyy olla, koska naiset eivät pidä suuseksistä.
että en kerta kaikkiaan voi sitä nuolla!
Totesin just eilen kun naiseni oli aamulla oikein kiimainen niin pillun haju on entistä kitkerämpi...
Harmittaa vietävästi kun tykkäisin nuolla pillua
T: Mies
Pomppaa ihana nuolla kun nainen mun naaman päällä kontillaan
[quote author="Vierailija" time="30.12.2012 klo 23:22"]
Kyllä minusta suuseksi on joka naisen oikeus!! Ja ah, minä saan sitä lähes joka kerta kun harrastamme seksiä!
Mä oon sitä mieltä että suuseksiä voi harrastaa jos molemmat sitä haluaa. Ei ketään saa pakottaa antamaan tai saamaan suuseksiä. Itse olen nainen enkä halua vastaanottaa sitä ollenkaan koska en pidä klitoriksen suorasta hyväilystä.
että mies tavallaan ylhäältä päin nuolee, niin minä yllän antamaan hänelle käsihoitoa samalla jos ei jaksa 69 harrastaa :P