Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä fiksu ihminen teet täällä?

Vierailija
30.12.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kannattaisi mielummin vihjailla, että olet hullun ja fiksun rajamailta ja siihen vaivaan tarttis ottaa jotain hoitoja, jotain lääkettä kait tai mistä ne aina täällä palstalla huutelee?

Vierailija
2/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen suurta ylemmyydentunnetta ollessani täällä.

Vierailija
4/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estän itseäni täysin vieraantumasta suomalaisten "wt"-mammojen elämästä vaikka pyörinkin elitistipiireissä.

Vierailija
5/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ne muutkaan keskustelupalstat nyt niin häävejä ole...

Vierailija
6/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on hauskaa. Olen myös lapseton ja rikas.

Vierailija
7/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi ottaa täältä "parhaat" päältä. Jotkut jutut on mun huonohkon huumorintajuni huomioonottaen ihan hauskoja ja toisaalta joistain teksteistä näkee välillä hyvin selkeästi että siellä nakuttelee ihan viisas ihminen. Mä itse en yleensä edes avaa sellaisia mistä heti tiedän että kettuunnun tai tulee muuten paha mieli, enkä lähde yleensä mihinkään hysteerisimpään vouhotukseen mukaan täälläkään sen enempää kuin muuallakaan, joten suvereenisti voin tosiaan klikkailla auki just vaan ne mitkä kulloinkin huvittaa klikata.

Vierailija
8/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täällä palaa taas maan pinnalle.

Huomaa, että koskaan ei voi olla niin tyhmä, ettei AV:lta löytyisi vielä tyhmempiä ;)

Vierailija
9/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluja. Joskus ihan vaan rentoudun lukemalla millaiset asiat ihmisiä kiinnostaa. Joskus haen työhöni virikkeitä. Vaikka harmillisen usein tulee aika avuton ja surkea olo sen vuoksi kuinka huonosti ihmiset voivat ja kohtelevat toisiaan.

Vierailija
10/10 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä koen olevani fiksu. syitä miksi olen täällä:

-täällä on ihmisiä, joilla on monenvuoden kokemus lastenhoidosta ja heiltä tosiaan voi saada hyviä vinkkejä esim kasvatukseen

-ohjeita kodinhoitoon ja ruuan laittoon

- haen myös ideoita työhöni. täällä on tosi kirjavaa porukkaa ja täällä pystyy tutustumaan erilaisiin elämäntapoihin ja kulttuureihin. avarakatseisuus, u know

-joskus jos vituttaa saatan purkaa paineitani tänne ja se yleensä auttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi