Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kurittaa puolisoanne (naista)

Vierailija
30.12.2012 |

Minulla on ollut kaikissa pitkissä suhteissani, se sääntö, että mies kurittaa ja nainen nauttii.

Mielestäni ainut ja oikea tapa, jossa molemmat nauttivat. Eilen kumppaninini laukesi 5-kertaa peräkkäin pelkäsin, että häiritsemme naapureita, hänen mautinnonhuudoillaan.

Nyt olin 2 kk selibaatissa kumppani löytyi ja olen ruoskinut ja fistnnut jopa tuplafistannut, muka rangaistukseksi, kumppanini joka päivä jos nyt 2-3 päivää on kuukaudessa on jäänyt väliin. Emme voi viettää päivääkään yhdessä ilman näitä vähintään 4-tunnin sessioita. Tottakai hän noin esileikkinä konttaa talutusnuorassa anustappi peräaukossa ja nuolee sen puhtaaksi. syö kupista,

jne. eli kaikki nöyryyttämisen variaatiot ilman jälkiä tai mielipahaa vain helvetinmoinen nautinto ja parhaat orkut, olemme kyltymättömiä.

Pattereita piiskoja oljyä ja liukkaria kuluu n. 75 e viikossa.

Pelkään vaan koska tulee arki, kertokaa ettei pian.

Nim. Onnellinen Hellä ja ankara Master

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ikää jo 64, ei jaksa enään kuin 4-kymppisenä, mutta se on pitänyt suhteen koossa ja molemmat tyytyväisenä, ja suhteen paras puoli. jo 31-vuotta avioliitossa

Vierailija
2/3 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta pikapanoa, josta en saanut mitään,

riitti ja ero. Nyt on mies joka vie ja minä vikisen.

En tajunnut ennen tätä hommaa, mitä olin menettänytt.

Taitava käsi minussa ja piiskankahvassa, voi sitä orkkujen tulvaa !!.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestyvä,johtavassa asemassa, fiksu ja varakas nainen. Miehelleni nöyrä alistuva SUB-narttu. Lisäksi parisuhteessa onnellinen ja säälin lauantai-iltana peiton alla tyyppejä. Eli ylpeä SUB.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä