Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää oikeasti rikkaan miehen?

Vierailija
30.12.2012 |

Kaunis olen, vaalea ja skandinaavinen ja hyväkroppainen. Ei tarvitse olla suomalainen. En kutsu tätä hyväksikäytöksi koska mies saa nätin nuoren vaimon ja itse hyödyn rahallisesti. Ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämässäni asioita, joihin tarvitsee kahisevaa. Ei moraalisaarnaa tähän väliin vaan ihan oikeita vinkkejä ja neuvoja/kokemuksia. :) Kiitos.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rikas mies, halusin varakkaan miehen ja jos on kaunis, niin niitä löytyy :) Raha ei kuitenkaan saa olla pääasia, tulet onnettomaksi jos vain rahan perässä juokset.

Vierailija
42/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on rikas, omaisuutta reilu 30milj € yhteensä, sain perintönä. Tein vasektomian, koska haluan vetää paljaalla enkä koskaan menisi naimisiin saati halua lapsia.

Niin jo, ikää 32v ja tiedän olevani tunteeton narsisti. Väitän myös, että mulla on satavarmasti hauskempaa kuin suurimmalla osaa teistä.

Mutta joo, ei naiset mua kestä koska haluan myös vetää 18v pikkupilluja perseeseen. Yllättävän helppoa kun omistaa 120 neliön kämpän yrjönkadulta. Raukat kuvittelevat pääsevänsä rikkaaseen suhteeseen, mutta meikä käyttää niitä vain panoreikinä. Enkä koskaan muutu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä  ainakin aika pöyhkeilevän itsetietoiselta, omahyväiseltä tyypiltä. ( ...."olen oikeasti kaunis") Varmaan joku liikemies sinut ostaa kuitenkin ja kauppa syntyy kun tarpeeksi sitkeästi vaan  yrität . _Toivotan myyntimenestystä avuillesi .

Vierailija
44/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä juuri Suomesta löydy. Siis oikeasti rikkaita. Toki, jos sellainen hyvin toimeentuleva pukumies kelpaa, niin niitähän on Helsinki täynnä. Kyllä sitä kautta saa kämpän Lauttasaaresta ja pari hienoa ulkomaanmatkaa vuodessa, mutta ei se vielä mitään jetset-elämää ole. Sitä varten pitää panostaa ja matkustaa maailman metropoleihin, mutta sitten pitää jo oikeasti olla kaunis. Kilpailu on meinaan aika pirun kovaa. Mutta jos kiinnostaa yrittää, niin itse lähtisin johonkin "öljysheikkikaupunkiin" ja hakeutuisin paremman väen yökerhoihin kokeilemaan onneani. Muita rikkaiden mestoja ovat mm. Lontoo ja Moskova, mutta niissä kilpailu on todella kovaa ja skandinaavisuus ei tuo mitään lisäarvoa.

Vierailija
45/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla itse rikas,raha tulee rahan luo.

Mitä muuta sinulla on tarjota ulkonäön lisäksi?

Esimerkiksi Ukrainasta on sivustot täynnä todella kauniita, usein jopa tohtorin tutkinnolla varustettuja morsiamia. Moni tuntemani varakas yritysjohtaja on ostanut itselleen tuollaisen vaimon. Lisäksi ovat sopeutuvaisia ja alttiita palvelemaan miestään, toisin kuin useimmat suomalaisnaiset.

Jos asut jossain kaupungin kämpässä Kontulassa ja olet käynyt vain amiksen, ei sinua kukaan rikas mies sieltä pelasta. Ehkä sellaista tapahtuu prinsessasaduissa joita luet isättömälle lapsellesi joskus.

Älä aliarvioi miesten halua saada biologista jälkikasvua.

Vierailija
46/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä synnytyslehmä kantakirjalla ...

Vierailija
47/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu Hottikset-ohjelmaan !

Vierailija
48/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: pysytkö sinä myös nättinä ja nuorena koko ikäsi?

Sen rikkaan miehen omaisuus pystyy kasvamaan vuodesta toiseen. Mitäs sitten sinulla on annettavana vastapalveluksena rikkaalle miehelle.

Vierailija
49/53 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kaunis nainen voi hankkia huoraamalla helposti lääkärin vuositulot.

Vierailija
50/53 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddy?

Vierailija
51/53 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluympäristöstä tai työpaikalta. Työasioissa usein tapaa sopivia. Hyvä keino on ilmoittaa mitä haluaa eli etsiä vaikka deittipalstoilta tai Tinderistä rikasta miestä, jonka kanssa tekisi vaihtokaupat. Moni hyvätuloinen on niin kiireinen että tekee mieluummin sopimuksen kuin alkaa tuhlata aikaa ja voimavaroja rakkauselämään. Sen aika on sitten ajastaan eläkepäivillä mutta sitä ennenhän sinä saat hyvät erorahat. 

Vierailija
52/53 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp, mistäpäin lähteä katsastekemaan? Nyt olisi mulla hyvä ikä ja tilanne sikäli.

Vierailija
53/53 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Taivalkoskella rikkaita suomenruotsalaisia purjehtija miehiä vapaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi