Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää oikeasti rikkaan miehen?

Vierailija
30.12.2012 |

Kaunis olen, vaalea ja skandinaavinen ja hyväkroppainen. Ei tarvitse olla suomalainen. En kutsu tätä hyväksikäytöksi koska mies saa nätin nuoren vaimon ja itse hyödyn rahallisesti. Ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämässäni asioita, joihin tarvitsee kahisevaa. Ei moraalisaarnaa tähän väliin vaan ihan oikeita vinkkejä ja neuvoja/kokemuksia. :) Kiitos.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä kaupungista mahdat olla, kun et tiedä mistä niitä löytyy?!?

Vierailija
22/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olen, vaalea ja skandinaavinen ja hyväkroppainen. Ei tarvitse olla suomalainen. En kutsu tätä hyväksikäytöksi koska mies saa nätin nuoren vaimon ja itse hyödyn rahallisesti. Ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämässäni asioita, joihin tarvitsee kahisevaa. Ei moraalisaarnaa tähän väliin vaan ihan oikeita vinkkejä ja neuvoja/kokemuksia. :) Kiitos.

Tuo on halveksuttavaa naisen hyväksikäyttöä ja alistamista.

Yököttävää että rikas saa varallisuutensa perusteella nätin nuoremman naisen rinnalleen -näinhän olemme oppineet kun joku kirjoittaa suomalaisten miesten Thaimaanreissuista.

Parempi siis että olet ja pysyt kyhänä duunarina, eikö vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naida joku rahan takia eikä rakkauden. Itse tapasin mieheni baarissa enkä todellakaan tiennyt hänen olevan varakas. Ei vienyt minua asuntoonsa aikoihin eikä kertonut oikeaa ammattiaan. Oli kyllästynyt rahan perässä juokeviin akkoihin ja halusi että seuraava kiinnostuu hänestä ihan muista syistä. Onnellisia ja rakastuneita olemme.

Vierailija
24/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pokasin asiakkaan. Hän ei reppana tajunnut, että ajattelin vain rahaa vaan kuvitteli sinisilmäisesti, että olin kiinnostunut hänestä ihmisenä.

Vierailija
25/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä kaverilla on hyvä bisnesäly. Oikeassa olin ja nyt olen rikkaissa naimisissa ilman avioehtoa ja mieskin on vielä sellainen ketä rakastan, kun se raha ei ollut kuitenkaan syy naimisiin menolle! Eli mulla siis asiat SUPERHYVIN!

Vierailija
26/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoin, ei tarvitse olla suomalainen edes. olen oikeasti kaunis, en mikäänn amisprinsessa kontulasta.

Vierailija
27/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usealta vuodelta ja alat lähestymään kärkinimiä.

Jos olet nuori, alle 30v, kaunis ja lapseton, niin luulisi iäkkäämmän yritysjohtajan housuissa liiketta tapahtuvan.

Vierailija
28/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu olen nuori, vaalea nätti ja nuori (täysi-ikäinen toki) ja vieläpä kokematon joten ehkä nämä on plussaa, tai no toivotaan. :)

Vierailija
29/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse rikas,raha tulee rahan luo.

Mitä muuta sinulla on tarjota ulkonäön lisäksi?

Esimerkiksi Ukrainasta on sivustot täynnä todella kauniita, usein jopa tohtorin tutkinnolla varustettuja morsiamia. Moni tuntemani varakas yritysjohtaja on ostanut itselleen tuollaisen vaimon. Lisäksi ovat sopeutuvaisia ja alttiita palvelemaan miestään, toisin kuin useimmat suomalaisnaiset.

Jos asut jossain kaupungin kämpässä Kontulassa ja olet käynyt vain amiksen, ei sinua kukaan rikas mies sieltä pelasta. Ehkä sellaista tapahtuu prinsessasaduissa joita luet isättömälle lapsellesi joskus.

Yksikään todellinen yritysjohtaja ei kehtaisi esitellä mitään ostovaimoa Venäjältä edustustilaisuuksissa. Johan siinä nauraisivat kaikki, niin työkaverit kuin asiakkaatkin. Ja ne "tohtorinarvot" voi sitten jättää ihan omaan arvoonsa, vaikka toki seasta voi löytyä ihan oikeastikin asiansa osaavia, mutta ne ei roiku missään netissä ostovaimoina ;)

Vierailija
30/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse rikas,raha tulee rahan luo.

Mitä muuta sinulla on tarjota ulkonäön lisäksi?

Esimerkiksi Ukrainasta on sivustot täynnä todella kauniita, usein jopa tohtorin tutkinnolla varustettuja morsiamia. Moni tuntemani varakas yritysjohtaja on ostanut itselleen tuollaisen vaimon. Lisäksi ovat sopeutuvaisia ja alttiita palvelemaan miestään, toisin kuin useimmat suomalaisnaiset.

Jos asut jossain kaupungin kämpässä Kontulassa ja olet käynyt vain amiksen, ei sinua kukaan rikas mies sieltä pelasta. Ehkä sellaista tapahtuu prinsessasaduissa joita luet isättömälle lapsellesi joskus.

Yksikään todellinen yritysjohtaja ei kehtaisi esitellä mitään ostovaimoa Venäjältä edustustilaisuuksissa. Johan siinä nauraisivat kaikki, niin työkaverit kuin asiakkaatkin. Ja ne "tohtorinarvot" voi sitten jättää ihan omaan arvoonsa, vaikka toki seasta voi löytyä ihan oikeastikin asiansa osaavia, mutta ne ei roiku missään netissä ostovaimoina ;)

IT-alalla, missä rikastutaan nopeastikin, kun start up kasvaa käsistä, on venäläiset vaimot hyvinkin tavallisia. Ei kaikilla aloilla pomot pällistele jossain coctail-illoissa perheineen.

Venäjällä taas itsensä vaimoksi myymistä ei koeta mitenkään halventavana, kauneus on valuuttaa. Siitä kuuluu miesten maksaa ja naisten status määrittyy sillä, kuinka varakkaan miehen onnistuvat pyydystämään.

Vierailija
31/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahan edustajat, joita löytyy oikiksesta, hankenilta ja polilta.

Vierailija
32/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Polille bileisiin!!

Nörttejä ilman tyttökavereita pilvin pimein, joilla kymmenen-viidentoista vuoden päästä viimeistään vakavarainen, jopa varakas talous. Siitä parikymmentä vuotta eteenpäin ja ostetaan kakkoskämppä Marbellasta. Tai no ainakin Thaimaasta..

Vierailija
33/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Polille bileisiin!!

Nörttejä ilman tyttökavereita pilvin pimein, joilla kymmenen-viidentoista vuoden päästä viimeistään vakavarainen, jopa varakas talous. Siitä parikymmentä vuotta eteenpäin ja ostetaan kakkoskämppä Marbellasta. Tai no ainakin Thaimaasta..

T. Ex-teekkarin itelleen napannut

Vierailija
34/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä olisi tuollaiset kriteerit miehen etsimiselle, niin kokeilisin ehkä jotain osakesäästäjien keskusliiton koulutuksia / kokouksia.

Vierailija
35/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten sanoin, ei tarvitse olla edes suomalainen, mutta minkähän väylän kautta sitten näitä ulkomaalaisia tapaisi.

Vierailija
36/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eri toimialojen (esim. Konepajateollisuus, IT-ala) järjestämillä yritysmessuilla. Siellä on yli 95% osallistujista miehiä. Mene johonkin messuihin liittyvään iltatapahtumaan ja tsekkaa erityisesti keillä ei ole sormuksia. Sormuksillakin varustettuja kiinnostuneita varmaan löydät, mutta niistä ei hyvin todennäköisesti saa oikeaa suhdetta, vaan lyhytkestoisempaa hauskaa.

Vierailija
37/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varakkaaseen perheeseen. Skandinaavinen lto on kovaa valuuttaa esim. jenkkien ökyjen piirissä.

Vierailija
38/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai perseellä löytyy.

Aina löytyy tunneli onneen.

Vierailija
39/53 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija