Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää oikeasti rikkaan miehen?

Vierailija
30.12.2012 |

Kaunis olen, vaalea ja skandinaavinen ja hyväkroppainen. Ei tarvitse olla suomalainen. En kutsu tätä hyväksikäytöksi koska mies saa nätin nuoren vaimon ja itse hyödyn rahallisesti. Ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämässäni asioita, joihin tarvitsee kahisevaa. Ei moraalisaarnaa tähän väliin vaan ihan oikeita vinkkejä ja neuvoja/kokemuksia. :) Kiitos.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkasta metsät. Hakatusta risukosta ei mitään irtoa.

Vierailija
2/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rikas en paljastaisi varakkuuttani seurustelun alussa, jos olisin rikas. Inhottaisi ajatuskin pelkästä lompakon kuppaajasta, kun haluaisin sellaisen naisen joka on vain minusta kiinnostunut.

Jotain hyvää siinäkin, että en ole rikas. Ei ainakaan tarvitse peitellä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallaan myös miehelleni, salailin mun perheen varallisuutta aika pitkään. Veljeni meni samalla taktiikalla vaimonsa kanssa, hyvät puolisot ollaan molemmat valittu :)

että sillä kaverilla on hyvä bisnesäly. Oikeassa olin ja nyt olen rikkaissa naimisissa ilman avioehtoa ja mieskin on vielä sellainen ketä rakastan, kun se raha ei ollut kuitenkaan syy naimisiin menolle! Eli mulla siis asiat SUPERHYVIN!

Vierailija
4/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallaan myös miehelleni, salailin mun perheen varallisuutta aika pitkään. Veljeni meni samalla taktiikalla vaimonsa kanssa, hyvät puolisot ollaan molemmat valittu :)

että sillä kaverilla on hyvä bisnesäly. Oikeassa olin ja nyt olen rikkaissa naimisissa ilman avioehtoa ja mieskin on vielä sellainen ketä rakastan, kun se raha ei ollut kuitenkaan syy naimisiin menolle! Eli mulla siis asiat SUPERHYVIN!

en ketään halua varsinaisesti käyttää hyväksi tai huijata. mies saa nätin kivan naisen ja minä saan vastineeksi kivan elintason.

Vierailija
5/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä olisi tuollaiset kriteerit miehen etsimiselle, niin kokeilisin ehkä jotain osakesäästäjien keskusliiton koulutuksia / kokouksia.

Ei tod. ole mikään oikea apaja.

Vierailija
6/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään äitini, isäni tai veljeni huijannut ketään?

T.30

en ketään halua varsinaisesti käyttää hyväksi tai huijata. mies saa nätin kivan naisen ja minä saan vastineeksi kivan elintason.

Vierailija
7/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään äitini, isäni tai veljeni huijannut ketään?

T.30

Oho, lainasin väärää viestiä! Piti siis tuota erästä aiempaa kun joku sanoi että mnaiset rahan perässä on ällöttäviä, niin tässä tapauksessa tämähän on vain vaihtokauppaa. Onko miehet nuorten kauniiden naisten kimpussa sitten ällöttäviä myös hehe?

Vierailija
8/53 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse rikas,raha tulee rahan luo.

Mitä muuta sinulla on tarjota ulkonäön lisäksi?

Esimerkiksi Ukrainasta on sivustot täynnä todella kauniita, usein jopa tohtorin tutkinnolla varustettuja morsiamia. Moni tuntemani varakas yritysjohtaja on ostanut itselleen tuollaisen vaimon. Lisäksi ovat sopeutuvaisia ja alttiita palvelemaan miestään, toisin kuin useimmat suomalaisnaiset.

Jos asut jossain kaupungin kämpässä Kontulassa ja olet käynyt vain amiksen, ei sinua kukaan rikas mies sieltä pelasta. Ehkä sellaista tapahtuu prinsessasaduissa joita luet isättömälle lapsellesi joskus.

Yksikään todellinen yritysjohtaja ei kehtaisi esitellä mitään ostovaimoa Venäjältä edustustilaisuuksissa. Johan siinä nauraisivat kaikki, niin työkaverit kuin asiakkaatkin. Ja ne "tohtorinarvot" voi sitten jättää ihan omaan arvoonsa, vaikka toki seasta voi löytyä ihan oikeastikin asiansa osaavia, mutta ne ei roiku missään netissä ostovaimoina ;)

Eivät todellakaan Oikeat yritysjohtajat hanki jotain ostovaimoja jostain itäblokin maista... Mitähän tämä kommentoija sitten tarkoittikaan noilla "monilla yritysjohtajilla"?

Terveisin pörssiyhtiön johtajan vaimo.

Ps. Oman pörssiyhtiön johtajani tapasin työn kautta. Korkeakoulutettu toki olen itsekin.

Vierailija
9/53 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy oikeasti olla tosi kaunis, jos meinaat pokata itselles tosi rikkaan miehen. Lisäksi sun täytyy kovettaa itseäsi, koska miehes saattaa ihan hyvin katsoa oikeudekseen hässiä välillä muidenkin naisten kanssa. Rahojen vastineeksi vaaditaan usein vapautta. ...Parempi tie olisi tsiikailla uusia startupeja sillä silmällä, että mikä lähtisi menestymään. Pokaa itselles joku yrittäjähenkinen teekkari!

Vierailija
10/53 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteellisen tiedekunnan vuosijuhlista. Tai teknisestä korkeakoulusta voi myös lähteä hakemaan. Mutta varoituksen sana: Rikkaat ovat lähes poikkeuksetta tähän nörttejä :D eli jos haluaa rikkaan miehen voi joutua tinkimään ulkonäöstä. Rikkaat ja komeat ovat hyvin harvinaisia. 

Vierailija
11/53 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä rikkaiden miesten metsästystä. Musta taas tuntuu että mua tulee iskemään lähinnä vaan rikkaat miehet ja annan aina pakit koska musta ne on jotenki iljettäviä ja limasia. Puhuvat pitkästyttävistä aiheista. Työstä, politiikasta, jostain kirjoista, osakkeista ja harrastukset on ihan helvetin tylsiä. Lisäks koko ajan on vähän sellanen rooli päällä.  tai vaihtoehtosesti on sitten nää rikkaat nörtit jotka ei saa ees suutaan auki. Että täältä voi tulla hakemaan niitä rikkaita miehiä ihan niin paljon kun haluaa. 

Mä annan saman vinkin kun tuola aiemmin että raha tulee rahan luo ja sivistys sivistyksen luo.  Sillon kun olin mukana politiikassa, tapasin paljon rikkaita miehiä. Kyllästymiseen asti. Kyllä tavallinen duunari on parempi. 

Vierailija
12/53 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos tekisit töitä tulevaisuutesi eteen ja kokeilisit rikastua itse?

Vierailija
13/53 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän surullinen olo kun lukee tätä ketjua.Mutta tosiaan, raha tule rahan luo. En usko että löydät onnea jos ainoa kriteerisi miehessä on että pitää olla rikas.

Vierailija
14/53 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoamalla. Isket jonkun it-alan lahjakkaan nuoren klopin ja sitten motivoit, kannustat ja ihailet häntä niin, että hänen itsevarmuutensa kasvaa ja hän uskaltaa tavoitella menestystä. Poika rikastuu ja tsädääm, olet rikkaissa naimisissa, ei edes näytä epäilyttävältä kun otit hänet köyhänä opiskelijana.

Tässä on korkean tuoton lisäksi toki korkea riski, jos et raaputa voittokupongista seitsemää oikein jäät naimisiin 1600 euron kk-palkkaa tekevän web-suunnittelijan kanssa.

Vierailija
15/53 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla provo, mutta hauska sellainen ! Jos tuo kaikki olisi totta mitä vähän epäilen ei luulisi olevan kovin vaikeaa ! "Olisit ainakin rehellinen motiivisi ja unelmiesi suhteen ja siitä saat lisä pisteitä ja peukut ylös ! Silti tämä mahdollinen rikas/varakas mies ei voi olla täysin vakuuttunut siitä olisitko uskollinen vai siipeilevä kaunis lutka jota käy jo naapurin koiratkin hässimässä :) vedoten että uskollisuus on overrated ( yliarvostettua ) niin kaikki pettäjät aina sanoo ! No joka tapauksessa onnea etsintään GOLDDIGGER ! ONNEEN EI OLE HELPPOA OIKOTIETÄ !

Vierailija
16/53 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ravintola Teatteriin bongailemaan, sieltä Emilia ja Jungner löysivät toisensa. Mahdollisuudet ovat paremmat, jos joustat ulkonäössä ja iässä. Nuoremmat ovat hyvin harvoin rikkaita, paitsi varakkaiden sukujen vesat.

Vierailija
17/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olen, vaalea ja skandinaavinen ja hyväkroppainen. Ei tarvitse olla suomalainen. En kutsu tätä hyväksikäytöksi koska mies saa nätin nuoren vaimon ja itse hyödyn rahallisesti. Ärsyttää olla köyhä ja haluan tehdä elämässäni asioita, joihin tarvitsee kahisevaa. Ei moraalisaarnaa tähän väliin vaan ihan oikeita vinkkejä ja neuvoja/kokemuksia. :) Kiitos.

rahan edustajat, joita löytyy oikiksesta, hankenilta ja polilta.

Jos olet hyvin koulutettu tai pärjännyt kauneuskilpailuissa, voivat hyväksyä sut vaikka et kuulu ns. piireihin. Alat pyöriä noiden paikkojen liepeillä.

Tai sitten etsit viisissäkymmenissä olevan rikkaan yritysjohtajan jonka viime hetken lisääntymisviettiin vetoat ja isket sen itsellesi.

Vierailija
18/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin silloin tiennyt, että mies on sikarikas ja sikarikkaan suvun omaisuuden perijä

Vierailija
19/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita rikkaita poikamiehiä sinun alueeltasi ja sitten otat reippaasti fb:ssa yhteyttä. Turha mennä pelleilemään minnekään purjehdusseuraan tai golfkentälle :)

Vierailija
20/53 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla itse rikas,raha tulee rahan luo.

Mitä muuta sinulla on tarjota ulkonäön lisäksi?

Esimerkiksi Ukrainasta on sivustot täynnä todella kauniita, usein jopa tohtorin tutkinnolla varustettuja morsiamia. Moni tuntemani varakas yritysjohtaja on ostanut itselleen tuollaisen vaimon. Lisäksi ovat sopeutuvaisia ja alttiita palvelemaan miestään, toisin kuin useimmat suomalaisnaiset.

Jos asut jossain kaupungin kämpässä Kontulassa ja olet käynyt vain amiksen, ei sinua kukaan rikas mies sieltä pelasta. Ehkä sellaista tapahtuu prinsessasaduissa joita luet isättömälle lapsellesi joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi