Miksi niin harvat naiset on hauskoja? Harvoin mitään läpänheittäjiä jne
Kommentit (53)
eli siitä että aloittajia ärsyttää kun naispiireissä on tapana nauraa KOKO AJAN.
Harvoin edes nauretaan vitseille saati itselle.
Mun kaverini ovat tosi hauskoja ihan oikeasti.
Mutta olen kyllä silti sitä mieltä että on vähän erikoista että vähemmänkin läheisissä naisten välisissä suhteissa on sosiaalinen "nauramispakko", koko ajan pitäisi kaiken muka olla niin hirveän hauskaa.
Minun kavereistani kaikki on huumorintajuisia ja kovia läpän heittäjiäkin löytyy, minä mukaan luettuna!
Täällä av:llakin törmää usein tosi hauskoihin viesteihin, joten ei sekä kauhean harvinaista voi kyllä olla.
Minun kavereistani kaikki on huumorintajuisia ja kovia läpän heittäjiäkin löytyy, minä mukaan luettuna!
Täällä av:llakin törmää usein tosi hauskoihin viesteihin, joten ei sekä kauhean harvinaista voi kyllä olla.
Minä tunnen monta tilannetajuista ja huumorilla höystettyä naista :)
Ehkä liikut nuorten äitien piireissä? Siellä harvemmin läppä lentää tuhannen valvotun yön ja parin oksennustaudin jälkeen.
eikä ystäväni. puhutaan oikeita asioita ja naurattajat tuntuu tyhmiltä.
kuulijansa mitä läppää kannattaa heittää:) Juu kokemusta on, koska olen se läpänheittäjä.
itse heität ilkeää läppää muista ja luulet vain olevasi hauska.
on yleensä rajoittuneempi kuin miesten? Suurin osa naisista on naama väärässä heti, koska eivät erota läppää tarkoituksellisesta sanomisesta. Miesten kanssa ei ole tuota ongelmaa.
Itse olen sellainen irvailija. Olen oppinut hillitsemään itseäni ja yritän olla varovainen, koska toiset ihmiset ei erota mun naama vakavana heitettyä läppää. Tässä esimerkki muutaman vuoden takaa: Aselaki oli muuttunut ja siinä erikseen oli kielletty ohjuksenlaukaisualustat. Joku mies luki sitä kahvipöydässä ääneen ja mä sanoin jotain pokerina, että "voi hitsi, pitääkö mun nyt sitten poistaa se laukaisualusta parvekkeelta, jota olen siihen virilellyt viereisen Bandidos-tilan takia..." Siihen joku tiukkis heti: "No, kuule siinä rakennuksessa on ihan rehellisiäkin yrittäjiä". Hämmennyin ja jatkoin, että "niin, ajattelitko, että olen tosissani ampumassa sitä rakennusta...?" Johon tuo nainen jatkoi: "no, siltä vähän kuulosti..." Läsnäolevat miehet naureskeli ja juteltiin pitkään laista ja siitä, kuinka nyt ei saakaan enää ampua ohjuksia sinne tai tänne.
Vai oletko kotiisi linnoittautunut assburgerimies, jonka naiskontaktit rajoittuvat työkkärin virkailijaan ja kaupan kassaan?
Ehkä liikut nuorten äitien piireissä? Siellä harvemmin läppä lentää tuhannen valvotun yön ja parin oksennustaudin jälkeen.
Olen "nuori äiti" ja verrattuna alueemme leikkipuistomammamafiaan (sellaisia 35+ ikikotiäitejä) voin kertoa että nuorillä äideillä se läppä vasta lentääkin. Masennus on aina eri juttu, mutta minä itse, sekä ne ystäväni joilla lapsia on, pystymme kyllä vitsailemaan ihan väsyneinä ja tautienkin aikana.
Ehkä tässä asiassa eniten vaikuttaa se huumorintaju, kaikilla ihmisillä kun se on omanlaisensa. Ne jutut mitä minä ja useimmat ystäväni pidämme hauskoina, kuulostavat varmasti muiden korviin omituisilta eivätkä naurata sitä 35+ polkkatukkaista uraäitiä.
Itse tiedän monia huumorintajuttomia naisia, mutta he ovat sitten taas eläkeikäisiä ja elämiinsä kyllästyneitä muutoinkin. Tai sitten he ovat sellaisia joiden mielestä kaikissa muissa on aina vikaa, ei kai itselleen voi nauraa jos ei suostu näkemään itseään kunnolla.
musta laajemmalla otannalla on totta. Naisten rooli ei perinteisesti ole ollut naurattaa, vaan nauraa miesten jutuille. Mussa on itsessä vähän sellaista läpänheittäjän vikaa ja kaveripiirissänikin on monia naisnaurattajia, mutta kyllä jotkut miehet suhtautuvat hieman oudoksuen läppää heittävään naiseen. Anekdootteja ja hassuja juttuja kertova henkilö dominoi keskustelua (ei tietenkään yksin tai koko ajan), ehkä se on perinteisesti ollut vain miehille varattu rooli.
on yleensä rajoittuneempi kuin miesten? Suurin osa naisista on naama väärässä heti, koska eivät erota läppää tarkoituksellisesta sanomisesta. Miesten kanssa ei ole tuota ongelmaa.
Itse olen sellainen irvailija. Olen oppinut hillitsemään itseäni ja yritän olla varovainen, koska toiset ihmiset ei erota mun naama vakavana heitettyä läppää. Tässä esimerkki muutaman vuoden takaa: Aselaki oli muuttunut ja siinä erikseen oli kielletty ohjuksenlaukaisualustat. Joku mies luki sitä kahvipöydässä ääneen ja mä sanoin jotain pokerina, että "voi hitsi, pitääkö mun nyt sitten poistaa se laukaisualusta parvekkeelta, jota olen siihen virilellyt viereisen Bandidos-tilan takia..." Siihen joku tiukkis heti: "No, kuule siinä rakennuksessa on ihan rehellisiäkin yrittäjiä". Hämmennyin ja jatkoin, että "niin, ajattelitko, että olen tosissani ampumassa sitä rakennusta...?" Johon tuo nainen jatkoi: "no, siltä vähän kuulosti..." Läsnäolevat miehet naureskeli ja juteltiin pitkään laista ja siitä, kuinka nyt ei saakaan enää ampua ohjuksia sinne tai tänne.
enemmän tuttavapiiristäsi kuin naisista yleensä. Mun tuttavapiirissä on paljolti vain älykkäitä naisia, joilla ei ole vaikeuksia ymmärtää huumoria, vaikka eivät sitä itse tuottaisikaan.
#17(ko se oli)
Ei minun ystäväpiirissä tuollaisia ole. Onneksi :). Mutta varmaan aika harvoin sinäkään tuollaisiin kommentteihin törmäät?
itsestäni on tullut sellainen, että en tarvitse sitä läpänheittoa ja nauramista kuten nuorempana. Minulle riittää vähempikin stimulaatio ja silti koen olevani hyvässä seurassa.
kakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelivvvvkakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelivvvkakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelivkakkapyllypippeli
kakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelivvvvkakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelivvvkakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelikakkapyllypippelivkakkapyllypippeli
Usein vitsinyritelmät ovat todella surkeita. Järkevästä keskustelusta saa paljon enemmän itselle.
Nauraminen on hyväksi terveydellekin.
Miksi olet tylsien ihmisten seurassa?