Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauku tähän vastuuttomia uudiskohteiden rakentajia vai oletko ollut tyytyväinen jälkeen?

Vierailija
06.02.2013 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rakennuttanut ok-talon (kesken vielä) ja tuli valittua aivan väärät ihmiset siihen hommaan. Kaksi huippua työmiestä löytyi viimein, joista toinen ehti valitettavasti jo kuolla ja toinen käy korjailemassa muiden jälkiä kun saan raavittua rahaa kasaan. Alistunut olen siihen, että rakennuttaja vastaa ja maksaa kaikista omista ja toisten virheistä. Itse uskoin vääriä suosituksia ja katsoin sormien läpi mm.juopottelua.

Vierailija
2/4 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen uudiskohteen ostamista, mutta haluaisin kuulla kokemuksia uudiskohteiden laadusta ja kuulla, mitkä rakennuttajat ovat tehneet kelvollista jälkeä ja mitkä taas ei. Mitä näitä nyt on: Skanska, Lemminkäinen, ... Oliko se Lemminkäinen, joka sai Kalasataman Hitas-kohteesta sakot oikein, kun vuorivilloja ei oltu suojattu sateelta ja lumelta rakennusvaiheessa vai mikä yritys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani muutti uuden uutukaiseen taloon, kalliilla rakennettuun, vimpan päälle, rahasta suuremmin tinkimättä 1990-luvvun lopussa. Nyt 13 v myöhemmin taloon tulee putkiremontti... Ennen putket kesti kai sen 30 vuotta...

Vierailija
4/4 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannelmäestä niitä uusia palikkakerrostaloasuntoja radan vierestä, aseman läheltä (mäen alla). Siellä villat vettyi ihan kunnolla, vesi seisoi valupinnoilla ja elementtien päällä päivätolkulla. Viikonlopun satoi ensin vettä ja sitten jäätyi. Maanantaina vaan jatkoivat läpikastuneiden (rappaus lähti keväällä lohkeamaan) ja jäätyneiden elementtien kasausta.

Asuimme siinä ihan naapurissa, ja hirvitti kyllä katsoa tuota rakentamisen tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi