Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko mennä viimeisillään raskaana baariin?

Vierailija
30.12.2012 |

Huomenna olisi ystäväporukka menossa keikkaa katsomaan ja olisi kiva osallistua..mutta saako siellä sitten vaan kuulla kauhistelua ym vaikka toki vesilinjalla olenkin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtasin myös mennä Alkoon ostamaan useita viinipulloja uudenvuodenbileitä varten. Saisi olla aika ikävä mielikuvitus jos myyjä olettaisi minun olevan itse vetämässä hirveät kännit.

Vierailija
2/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan ihmettelen, kun täällä puhutaan noista ikävistä katseista yms. Itse kävin viitisen kertaa raskausaikana baarissa ja joka kerralla vatsa oli jo näkyvissä. Viimeisellä kerralla viikkoja oli jo reilusti yli 30, enkä silloinkaan saanut (vai tajunnut saavani) mitään "katseita". Ainoa asia, mikä oli epämukavaa, oli mahan kanssa liikkuminen tungoksessa ja sen pelkääminen, että joku tönäisee vaihngossa. Siksi lähdinkin aina pois baarista aika aikaisin, ennen kuin porukka oli ihan hirveässä tuubassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rynkytys"? :D

Vierailija
4/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en olisi halunnut olla kovassa tungoksessa ison mahan kanssa. Ja toiseksi, en pysynyt valveilla klo 22 pidempään...

Vierailija
5/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomassa kahdesti, toinen kerta lasketun ajan jälkeen. Kannattaa varoa iskuja, jos humalaspäissä väki heiluu. Itse olin "väljemmillä vesillä" katsomassa ja silti piti väistää pöydällä tanssineita heidän tippuessa. Tarjoilija meni hämilleen, kun kauppasi drinkkejä ja huomasi mahan vasta sitten. Muuten en havainnut tuijotuksia, mutta toisaalta en yleensä niitä muutenkaan etsimällä etsi.

Vierailija
6/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kävin kun olin jo tukevasti raskaana. En huomannut mitään katseita. Joku kävi kysymässä, että onko mulla alkoholia drinkissä (ei tietenkään ollut) ja minun mielestäni se oli vaan positiivista. Tuollaisia kyseijöitä saa minun puolestani olla enemmänkin, jos joku oikeasti menee raskaana baariin ryyppäämään.

Lähdin kuitenkin keikalta jossain vaiheessa pois, koska mulle tuli jossain vaiheessa sellainen aavistus, että basso ja muutenkin ylikovalla ollut musiikki sai vauvan jotenkin pois tolaltaan. En osaa selittää miksi näin, mutta minulle tuli voimakas tunne, että lapsen yhtäkkinen levottomuus ei ollut pelkkää vireystason nousua vaan lapsella oli ehkä huono olo kaikesta siitä metakasta.

Vierailija
7/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tupakka. Eivät kaikki juo muutenkaan alkoholia, joten ei se ole mitenkään kummallista, jos on raskaana jossain.

Itse en metelistä tykkää, ja raskaana ollessa olen ollut aina tosi väsynyt ja unentarve suuri, joten itse en kyllä ole pahemmin missään kulkenut. Mutta ketään en paheksuisi.

Vierailija
8/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muiden ongelma jos nenänvartta pitkin katselevat ja kauhistelevat. Saattaa kyllä käydä niin että joku närkästynyt asiakas soittaa poliisit paikalle puhalluttamaan, mutta mitäs siitä.

Vierailija
9/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siksi, etten kehtaisi, vaan siksi, että maha on ihan valtava. Pienissä kaupoissa liikkuminenkin on ihan hirveää ja kirpparikierrokset pitää jättää väliin, kun tuntuu, ettei mahdu niihin välikköihin tämän mahan kanssa :D Kaikenlisäksi ei voi edes seistä pitkää aikaa ilman, että alkaa supistaa...

Vierailija
10/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän luulen että nämä katseet ovat katsotun ihan oman pään sisällä.

Baarissa en ole jaksanut käydä lopuraskaudessa ihan päivärytmini takia, vaikka yhtä keikkaa kauheasti halusinkin mennä katsomaan. Varsinkin keikoilla yökerhoissa näkee odottajia. Mitä ihmeen katsomista siinä on?

Vierailija
11/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raskaus ole sairaus. Ja jos kavereiden kanssa menet niin et varmasti ehdi edes muiden ihmisten reaktioita ihmetellä. Nyt on viimeset mahikset mennä helposti mihinkään, kun lapsen synnyttyä se on paljon vaikeampaa (toki mahdollista).

Vierailija
12/12 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi mennä baariin, jos vointi sallii. Alkoholia ei tietenkään pidä ottaa baarissa eikä missään raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi