Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet nimestä Taisto?

Vierailija
30.12.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotahenkiseltä kuulostaa. Mutta on paljon huonompiakin nimiä.

Vierailija
2/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunisti sinisalo tulee mieleen ja taistolaisuus, sitten sota. Ei mitään hyvää tuossa nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan nimi.

Vierailija
4/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisto on kommunistinimi! Mutta ihan kaunis kyllä.

Vierailija
5/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisena en pidä myöskään tuota pientä kommunismin taistoihin liittyvää symboliikkaa yhtään huonona. Se kuitenkin on pikkuseikka verrattuna muutoinkin hyvään nimeen.

Vierailija
6/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Taistosta mieleen vuonna 1941 syntynyt sukulaismies, joka ei taatusti ole vasemmistolainen.

Vierailija
7/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai nimensä Taisto Sinisalosta

Vierailija
8/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehdottomasti kommunistinimi.

Vierailija
9/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan nimi.

Vierailija
10/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista vanhoista nimistä tosi paljon, en tullut edes ajatelleeksi vasemmistolaista vivahdetta (ei haittaisi minua). Pakko kylä myöntää, että aika herkästi tulee kanssa sota mieleen, joten siinä mielessä ehkä vähän agressiivinen nimi. Mutta jos itse tykkää niin ok, musta kuitenkin ihan tarpeeksi neutraali nimeksi.

Vierailija
11/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kertoo kyllä paljon pojan taustasta; vanhempansa ovat joko romaneja tai vasemmistolaisia. (Tai sitten ovat sivistymätöntä wt-väkeä joka ei ymmärrä ko. nimeen liittyvää historiaa.) Molemmat ovat ns. punainen vaate etenkin tietyille ihmisryhmille, joten varaudu siihen että poikaa tullaan taustansa vuoksi halveksimaan ja syrjimään ja esim. työmarkkinoille sijoittuminen voi olla vaikeampaa kuin perus-Pekkana.

Vierailija
12/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan karsea kommunistinimi, joita juuri epäsuomalaiset Neukkufiilit antoivat lapsilleen nimeksi, kun uskoivat vallankumoukseen ja Suomen liittämiseen Neuvostoliittoon.

Vierailija
13/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä :-D

varaudu siihen että poikaa tullaan taustansa vuoksi halveksimaan ja syrjimään ja esim. työmarkkinoille sijoittuminen voi olla vaikeampaa kuin perus-Pekkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä