Minulla ei ole rintoja. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (18)
Jos olet, niin miksei sulla ole rintoja?
ja ne eivät vaan koskaan kasvaneet.
-ap
No en oikeastaan :)
t. Toinen lauta
B-kupin, tai edes A:n. Tällä hetkellä en tunne jostain syystä oloani kovin naiselliseksi..
-ap
t. Toinen lauta
Miten miehesi suhtautuu tähän rinnattomuuteen? Tai häiritseekö asia muuten elämääsi?
-ap
hiuksia vai rintoja?
mutta varmaan kuitenkin ilman rintoja.
-ap
Viimeks hävetti, kun just kävin gynellä, joka tutki "rinnat". Ei ole kivaa ei, mutta minkäs teet.
Onneks se gyne oli ensin tutkinut alapään, niin ei epäilly mieheks, vaikkei ylhäältä löydykään kuin nännit.
hiuksia vai rintoja?
mutta varmaan kuitenkin ilman rintoja.
-ap
Koska olen kaljun tytön äiti, ja olen itse miettinyt kumpi merkki on naiseudessa "suurempi". En tiedä itsekään.
t. Toinen lauta
Miten miehesi suhtautuu tähän rinnattomuuteen? Tai häiritseekö asia muuten elämääsi?
-ap
Nuorempana asia häiritsi, mutta eipä juuri enää nykyään. On paljon kivempi opetella nauttimaan omasta vartalostaan sellaisena kuin se on kuin haaveilla sellaista, jota ei voi saada. En minä mittaa minäkuvaani muiden mielipiteillä.
Ja mieheni on varmaan kaappihomo, mutta hänestä olen todella seksikäs :) ehkä seksikkyys on muutakin kuin tissit, mutta mieheni kyllä tykkää mun minimaalisesta rintavarustuksestani, ei voi pitää käsiään ja suutaan erossa...
puolella? Jos siis jääneet kasvamatta...ei tarvitse maksa auseita tonneja silikoneista yksityisesti. Oletko selvittänyt ap asiaa?
Onko siinä kuitenkin jotain näkyvissä kun olet seisaaltaan?
Mun rinnat on ihan olemattomat, mutta olen kuitenkin imettänyt lapseni 10-12kk. Pienet ovat, mutta todistettavasti kuitenkin toimivat.
Mun yläkroppa on muuntekin luiseva, joten silikonit näyttäis varmaan järkyttäviltä palloilta. Onneks peppu on kuitenkin erittäin muodokas ja nätti. Olen hyvin hoikka.
Kiitos vastauksista. Ei asia enää minuakaan nyt niin hirveästi haittaa, nuorempana enemmän.
Mietin tuota kalju asiaa vähän tarkemmin vielä, ja oikeasti mielestäni kaljut naiset ovat tosi kauniita. Joten hankala sanoa.
En tiedä yhtään tuosta julkisen puolen toiminnasta tässä asiassa.. Mutta en minä silareita kuitenkaan haluaisi, joten eipä tuolla väliä.
No ei oikeastaan mitään, nännitkin ovat kovin olemattomat. Eli aikalailla mieheltä näytän yläkropastani.
-ap
pitkä kyrpäsi on erektiossa?
7cm? Vai peräti 10cm?