Elle-lehden tyyliin; paras hius/vartalo/meikki-tuote etelänlomallasi?
Eli mitä pakkaat aina mukaasi hiuksia ajatellen, entäpä vartalonkosteutus/after sun-tuotteesi? mitä meikkipussukastasi löytyy?
Ja bonus, teetkö joitakin kauneusjuttuja kotimaassa ennen matkalle lähtöä tyyliin kulmien muotoilu/värjäys, ripsien kestiväri tms?
Kommentit (9)
Käyn suihkurusketuksessa, jos olen valkoinen hylje valmiiksi. Esimerkiksi nyt lähdetään helmikuussa aurinkolomalla ja ilman muuta suihkurusketuksen kautta. Näyttää paremmalta bikineissäkin, kun kroppa ei ole täydellinen.
Matkalle mukaan:
Normaalit arskarasvat, mitä nyt sattuu löytymään. After sun mukaan, jos muistan ja löytyy sellainen. Jonnekin Thaimaahan hakisin erikseen vahvempia rasvoja, mutta mennään ihan vaan Kanarialle, joten pienemmälläkin pärjää.
Eipä muuta. Shampoo, hoitoaine ja meikit kuten Suomessakin.
LV hajutonta shampoota.
p.s. en muuten tunne ketään, joka ostelis ja käyttäis kaikenmaailman rasvoja...
Eikös siinä olla about nakuna ja silleen?
missä käyt ja paljon maksaa?
ap
Käyn suihkurusketuksessa, jos olen valkoinen hylje valmiiksi. Esimerkiksi nyt lähdetään helmikuussa aurinkolomalla ja ilman muuta suihkurusketuksen kautta. Näyttää paremmalta bikineissäkin, kun kroppa ei ole täydellinen.
Matkalle mukaan:
Normaalit arskarasvat, mitä nyt sattuu löytymään. After sun mukaan, jos muistan ja löytyy sellainen. Jonnekin Thaimaahan hakisin erikseen vahvempia rasvoja, mutta mennään ihan vaan Kanarialle, joten pienemmälläkin pärjää.Eipä muuta. Shampoo, hoitoaine ja meikit kuten Suomessakin.
Ja tuo kylmäpuristettuna (luomu)öljynä.
Kookosöljy sisältää itsessään vähän aurikosuojakerrointa ja kosteuttaa todella hyvin.
Aftersun tuotteissa juttu on kosteutus+menthol tmv. viilentävä aine. En koskaan ota auinkoa niin paljon että iho alkaisi punottaa (ihoni kestää hyvin aurinkoa ja tunnen rajani) joten en kaipaa "viilentävää" vaikutusta, kosteutus riittää ja siihen tuo kookosöljy erittäin hyvä.
Myös monoiöljy toimii vastaavalla tavalla, mutta tuota vaikeampi löytää ja yleensä on kalliimpaa.
Käytän siis myös aurinkosuojatuotteita.
Toisinaan aamulla rasvaan alle kookosöljyllä ja päälle sitten tavallista aurinkorasvaa ja rannalle. Iltasuihkun jälkeen sitten kookosöljyä ns. vartalovoiteen/aftersunin sijasta.
ja viime lomalla ainoa ihomeikki jota oikeasti käytin (iltaisin) oli Dermoshopin matta aurinkopuuteri
Vielä kun blondasin enemmän hiuksia ehdoton lomatuote oli Kerastasen aurikoon tarkoitettu hiusten pesuöljy, lieneekö vielä myynnissä
bepanthenia ja kortisonia on aina mukana.
Ennen lomaa hoidan hiukseni oliiviöljyllä. Öljyä reilusti hiuksiin (=niin paljon kuin hiukset imevät), annan vaikuttaa yön yli ja kahteen kertaan shampoopesu.
ja silloin aina poltin nenäni, nyt olin marraskuussa ja vetelin naamaani cliniquen bb-voidetta eipä palanut nenä ja naaman värikin oli tasainen eikä laikukas niinkuin se on. Ainoa paska juttu siinä oli että muuten aurinkovoiteeni suojakerroin oli 20 ja tuon bb voiteen 30, naama oli valkoinen kun muuten jo olin ruskea.
Luulisi että purkkiviidakko hullaannuttaisi ennen auringon palvontaa...