Nettideittikokeneet!
Kun te olette treffailleet nettideittejänne, miten sujuvat ne tapaamiset, joissa jommalla kummalla tai kummallakaan ei ole tunnetta ns. kemioiden kohtaamisesta?
Nainen, miten ja missä vaiheessa kerrot sen miehelle? Mies, kuinka kerrot naiselle?
Sorry tämä heteronormatiivinen kysymyksenasettelu, saa muutkin vastata...
Kommentit (9)
Jälkikäteen ei sitten kumpikaan ota yhteyttä tai sitten ystävällinen sähköposti.
ja olen ihan suoraan sanonut.
Voin hyvin kuvitella, että huomaa sen kyllä heti alkuun. Niinhän muutenkin käy.
Miten sä sanot sen? Siinä tapaamisessa heti?
Jälkikäteen ei sitten kumpikaan ota yhteyttä tai sitten ystävällinen sähköposti.
Tuntuu, että sitten jos joskus törmää muuten vain, ois ehkä helpompi jos olisi kuitenkin tehty asia selväksi? *miettii*
Miten sä sen siinä sähköpostissa ilmaiset? "Kiva tavata mutta ei meistä paria tule."?
Huonosti menneet treffit: Yleensä kummastakaan ei kuulunut mitään tai todettiin asia sähköpostiviestillä. Jos treffit menivät hyvin, oli viestittelylinjat kuumina ja uudet treffit saatettiin sopia jo heti ensi treffeillä.
Joidenkin kanssa ollaan jatkettu kavereina.
Voin hyvin kuvitella, että huomaa sen kyllä heti alkuun. Niinhän muutenkin käy.
Miten sä sanot sen? Siinä tapaamisessa heti?
sanoa suoraankaan, jos toinen ei kiinnostanut niin ei ainakaan tarvi ottaa kummemmin yhteyttä että kertoisi että ei kiinnosta.
Tietysti jos toinen ottaa yhteyttä ja itse ei ole kiinnostunut, voi vastata jotain kohteliasta.
kysellään perään "mitä mieltä olet, nähdäänkö vielä" tms. - eiköhän sitä jokainen, joka haluaa nähdä toisen ekan kerran jälkeenkin, tee jonkinlaisia aloitteita uuden tapaamisen suhteen. Kiusallista vastata niihin kyselyihin, koska kaikki "kieltävät" vastaukset tuntuvat tylyille. Vaan jotkuthan arvostavat sitä, että puhutaan / kirjoitetaan suoraan - ja toiset sitten loukkaantuvat siitä.
sanoa suoraankaan, jos toinen ei kiinnostanut niin ei ainakaan tarvi ottaa kummemmin yhteyttä että kertoisi että ei kiinnosta.
Tietysti jos toinen ottaa yhteyttä ja itse ei ole kiinnostunut, voi vastata jotain kohteliasta.
olin kerran treffeillä, joilla oli heti selvää, että ei olla kiinnostuneita toisistamme. Mies kuitenkin alkoi puhua, että voisimme mennä katsomaan jotain leffaa ja vielä erotessamme sanoi jotain, että "niin, voitais mennä vaikka katsomaan jotain sellaista-ja-sellaista leffaa". Ihan turhaa. Yritti kenties olla kohtelias, en oikeastaan ymmärrä miksi. Molemmat varmasti tiesivät, että mielenkiintoa ei ole.