Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma naimaiässä

Vierailija
29.12.2012 |

En ole kasvoiltani kaunis. Tiedän sen. Vartaloni on kuitenkin sopusuhtainen ja kurvit kohillaan. Olen 24-vuotias ja haluaisin kovasti vakituisen seurustelusuhteen, jossa on paljon seksiä.

Onkohan mulla mitään mahiksia keskivertoa paremman näköisiin miehiin vai onko tyydyttävä kirveelläveistettyjen näköisiin kaljamahoihin.

Oles seksuaalisessti todella aktiivinen. Voisiko se korvata miehelle rumat kasvoni?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi bdsm sude tykkätkö vähän rajumasta seksistä, voisit olla dominoi sillon se mies kyllä antaisi aina kun sinua huvitaa eikä ulkonäöllä olisi niin väliä siis sellainen 24h suhde jossa sinä määrätä

Vierailija
22/30 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies kirjoittelisin mielelläni kanssasi kun mulla niinn seisoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies kirjoittelisin mielelläni kanssasi kun mulla niinn seisoo

Mielestäni ikäero ei saa olla yli seitsemän vuotta. Olen vierestä seurannut yhtä pariskuntaa, jossa mies on 60 ja nainen 46. Nainen havittelee nyt nuorempaa ja mies kärsii mustasukkaisuudesta sen vuoksi. Seksielämään ei kuulemma tahdo sujua.

Miehellä on myös iän myötä tulleita vaivoja, kuten polvikuluma, prostata-vaivoja jne. Eli ite en missään nimessä seurustelisi yli seitsemän vuotta vanhemman miehen kanssa, vaikka olenkin ruma.

Vierailija
24/30 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö tosiaankaan ole kaikki kaikessa. Voihan nainen olla tosi kaunis, mutta äärimmäisen vittumainen. Usein onkin niin, että kauniit naiset ovat ylenkatsovia, itsekeskeisiä ja tylyjä.

Vierailija
25/30 |
05.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina noita kuvioita tuli seurattua. Meidän kaveriporukassa oli pari hyvännäköistä miestä ja muu porukka oli aika tavallisia tai rumia kuten itsekin. Kaljamahoja tosin ei ollut yksikään. Ne kaksi hyvännäköistä miestä kävivät baareista pokaamassa noita 'rumia' naisia yhdenyön panoseuraksi, aika monet niistä naisista taas ainakin hetken aikaa kuvittelivat onnistuneennsa saamaan hyvän näköisen miehen vakisuhteeseen. Karvainen totuus kyllä yleensä valkeni jo seuraavana viikonloppuna kun noilla kahdella oli taas uusi poka iskettynä.

Näin rumana miehenä tavallisten tai rumahkojen naisten kanssa ei sitten ollut mitään mahdollisuuksia, kahdestaan jossain missä muut ei nähneet saatettiin tulla hyvinkin juttuun mutta julkisesti joutui kyllä aika kummallisiin tilanteisiin kun eivät halunneet vahingossakaan näyttäytyä yhdessä. Saattoivat jopa kävellä pari kilsaa räntäsateessa kuin tulla autoni kyydissä siten että joku olisi voinut nähdä. Joutui sitten olemaan vain kavereita todella hyvännäköisten naisten kanssa joiden ei tarvinnut pelätä imagon pilaantumista.

Ainakin nuo meidän porukan pari hyvännököistä olivat sitten vakavammmassa suhteessa vain keskivertoa kauniimpien naisten kanssa.

Susirumana miehenä muuten itsekin olen sitten päätynyt naimisiin kauniin naisen kanssa, ruma mutta kiva olisi kyllä kelvannut hyvin mutta kun juoksivat vain hyvännäköisten miesten perässä. Eka miljoona on muuten tienattuna, sori vaan susanna..

Jos odotat että hyvännäköisen miehen pitäisi hyväksyä ruma nainen, miksi et sitten voi joustaa omissa vaatimuksissasi?

Vierailija
26/30 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina noita kuvioita tuli seurattua. Jos odotat että hyvännäköisen miehen pitäisi hyväksyä ruma nainen, miksi et sitten voi joustaa omissa vaatimuksissasi?

On totta, että mieluummin ottaisin komean miehen, vaikka olen itse ruma. Kaksi rumaa yhdessä olisi tosi hirveää katseltavaa ja, mitä niistä lapsista tulisi. En toivoisi lapsilleni tällaista ulkonäköä.

Vierailija
27/30 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ruma tulee vanhetessaan aina rumemmaksi. Kauniskin rumenee, mutta voi vanhankin olla vielä ihan siedettävän näköinen. Ite en voisi kuvitella eläväni saman katon alla vuosia ruman naisen kanssa.

Vierailija
28/30 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että jotkut rumat miehet vetävät naisia puoleensa kuin kakka kärpäsiä. Olen sitä monesti ihmetellyt.

Vierailija
29/30 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että jotkut rumat miehet vetävät naisia puoleensa kuin kakka kärpäsiä. Olen sitä monesti ihmetellyt.

Ei niinkään rumat vaan karskin ja kirveellä veistetyn näköiset. Sellaset,joista saa tosimiehen vaikutelman.

Vierailija
30/30 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei ole kaunis millään yleisesti hyväksytyllä missimittarilla. Mutta minä kyllä tykkään ja silmää miellyttää. Älykäs, ystävällinen ja huomaavainen, joskus vähän kärttyisä :) On seksuaalisesti aktiivinen ja tykkää kokeilla juttuja.

Välillä oikein ärsyttää, kun toinen ei millään meinaa olla tyytyväinen itseensä. Kauneus ON katsojan silmässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan