Ruma naimaiässä
En ole kasvoiltani kaunis. Tiedän sen. Vartaloni on kuitenkin sopusuhtainen ja kurvit kohillaan. Olen 24-vuotias ja haluaisin kovasti vakituisen seurustelusuhteen, jossa on paljon seksiä.
Onkohan mulla mitään mahiksia keskivertoa paremman näköisiin miehiin vai onko tyydyttävä kirveelläveistettyjen näköisiin kaljamahoihin.
Oles seksuaalisessti todella aktiivinen. Voisiko se korvata miehelle rumat kasvoni?
Kommentit (30)
Äläkkyys ja naisesta huokuva lämpä ovat myös asioita, joita miehet arvostavat.
Päinvastoin, naisen pitäisi olla hieman tyhmä, jotta mies voi tuntea olevansa viisaampi. Äläkäs nainen puolestaa valitsee yleensä vähän tyhmemmän, mutta hyvännäköisen ja rikkaan miehen.
Susiruma mies, jolla on vaikutusvaltaa ja rahaa saa myös hyvännöisiä naisia.
En ole kasvoiltani kaunis. Onkohan mulla mitään mahiksia keskivertoa paremman näköisiin miehiin vai onko tyydyttävä kirveelläveistettyjen näköisiin kaljamahoihin.
Oles seksuaalisessti todella aktiivinen. Voisiko se korvata miehelle rumat kasvoni?
Älä havittele hyvännäköistä miestä. Hän tulee pettämään sinua takuuvarmasti jossakin vaiheessa. Ota ruma, mutta rikas mies. Sellainen voi tyytyä rumaan pärstääsi, jos saa seksiä paljon.
En ole kasvoiltani kaunis. Onkohan mulla mitään mahiksia keskivertoa paremman näköisiin miehiin vai onko tyydyttävä kirveelläveistettyjen näköisiin kaljamahoihin.
Olen ollut kymmenen vuotta naimisissa hyvännäköisen naisen kanssa. Hän muuttui kuitenkin kahden ensimmäisen yhteisen vuoden jälkeen seksuaalisesti kylmäksi. Minulle se on ollut lähes yhtä helvettiä, koska olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen.
Jos voisin ottaa uusiksi, niin valitsisin nyt seksuaalisesti aktiivisen naisen, vaikka hän olisi kasvoiltaan vähän rumempikin. Kyllä seksi minulle vain niin tärkeä asia on.
Kauneus on ns. katsojan silmässä. Et varmasti ole kaikkien mielestä ollenkaan ruma. Lisäksi sisäinen kauneus on joillekin paljon tärkeämpää kuin ulkoinen. Miehiäkin on moneen junaan.
Olen kolmekymppinen nainen, joka on ruma. Pitkiä vakituisia seurustelusuhteita ei ole ollut. Kaikki ovat halunneet vain yhden illan juttuja tai seksiä satunnaisesti.
Nyt olen etsinyt miestä netistä. Heitä olen tavannut ainakin viisikymmentä, mutta kukaan ei ole ollut kiinnostunut pidemmästä suhteesta. Olen masentunut. Jos olisi rahaa, menisin kauneusleikkaukseen.
Olen kolmekymppinen nainen, joka on ruma. Pitkiä vakituisia seurustelusuhteita ei ole ollut. Kaikki ovat halunneet vain yhden illan juttuja tai seksiä satunnaisesti.
Nyt olen etsinyt miestä netistä. Heitä olen tavannut ainakin viisikymmentä, mutta kukaan ei ole ollut kiinnostunut pidemmästä suhteesta. Olen masentunut. Jos olisi rahaa, menisin kauneusleikkaukseen.
seksuaalisesti latautunut, vai harrastatko seksiä miehen kanssa vain vietelläksesi hänet suhteeseen?
Itse ottaisin hyvin seksinälkäisen naisen, vaikka hän olisi vähän rumakin. Ei haittaa minua, vaikka olenkin hyvännäköinen mies.
Oletko seksuaalisesti latautunut, vai harrastatko seksiä miehen kanssa vain vietelläksesi hänet suhteeseen?
Itse ottaisin hyvin seksinälkäisen naisen, vaikka hän olisi vähän rumakin. Ei haittaa minua, vaikka olenkin hyvännäköinen mies.
Haluan ja nautin todella paljon seksistä. Siinähän se ongelma onkin, kun miehet eivät halua kanssani kestävään parisuhteeseen. Yhden illan juttuja kyllä saan.
Onko miesten mielestä ruman naisen tälläytyminen ja meikkaaminen epärehellistä kusetusta? Meikillä, kauniilla kampauksella ja vaatetuksella saa näet ihmeitä aikaa. Mitäs sitten, kun meikki lähtee, tukka menee sekasin ja vaatteet on riisuttu? Meneekö seisokki ja onko olo kuin petoksen kohteella.
Onko miesten mielestä ruman naisen tälläytyminen ja meikkaaminen epärehellistä kusetusta? Meikillä, kauniilla kampauksella ja vaatetuksella saa näet ihmeitä aikaa. Mitäs sitten, kun meikki lähtee, tukka menee sekasin ja vaatteet on riisuttu? Meneekö seisokki ja onko olo kuin petoksen kohteella.
Ei sitä siinä viihteellä ollessa pillun puutteessa illalla välttämättä huomaa, mutta seuraavana aamuna herätessä näkee asiat realistisemmin. Monesti on kaduttanut, kun on vieressä nukkuvaa katellut.
Ruman on syytä yrittää naimisiin nuorena. Vanhempana rumuus lisääntyy ja mahikset huononevat. Ruman ei pidä myöskään koskaan kieltäytyä seksistä vaan on oltava aina tosi aktiivinen. Kaikki temput on opeteltava ihan viimeisen päälle. Hyvät seksitaidot on rumalla tosi tärkeitä.
Ruma nainen osaa arvostaa miehen hyväilyjä ja kauniita sanoja. Ruma harvoin hyppii vieraissa, jos mies kohtelee hyvin.
Itelläni on ruma nainen. En vaihtais mistään hinnasta. Hän todella haluaa tyydyttää minut täydellisesti joka kerta ja suorastaan palvoo minua.
Kyllä nykyään on tosi kurjaa olla ruma. Tämä aika palvoo kauneutta. Mediassa keikkuu toinen toistaan seksikkäämpiä kaunottaria ja naiset jonottavat kauneusleikkauksiin. Jopa normaalin näköiset naiset kokevat itsensä rumiksi. Eikö kukaan enää arvosta sisäsitä kauneutta?
Jos naisella on kympin vartalo, niin naama ei niin paljon haittaa.
että ulkoisesti kaunis voi olla todella sydämellinen, mukava ja ystävällinen?
Miksi naiset ottavat mielummin komean, fiksun, mukavan, rikkaan ja isomunaisen kuin ruman, köyhän ja pienimunaisen kusipään?
Eikö kukaan enää arvosta sisäsitä kauneutta?
Vaikkei vaimo nyt vielä kovin ruma ole niin se antaa lohtua tulevaisuuteen. Vartalokaan ei tarvi sitten niin kymppi olla, kun naaman voi kuvitella ihan niin kauniiksi kuin huvittaa :)
Jos naisella on kympin vartalo, niin naama ei niin paljon haittaa.
hyvä myös mainostaa kauniille naisille rumia miehiä. Rumat miehet eivät mene niin helposti vieraisiin koska kotoa löytyy nätimpää.
Miksei kukaan usko, että ulkoisesti kaunis voi olla todella sydämellinen, mukava ja ystävällinen?
Miksi naiset ottavat mielummin komean, fiksun, mukavan, rikkaan ja isomunaisen kuin ruman, köyhän ja pienimunaisen kusipään?
Hyvännäköinen mies on tottunut saamaan pillua tuosta vaan ja siksi harvoin arvostaa naista. Juoksee vieraissa heppi suorana minkä ehtii. Kyllä ne tiedetään. Naisen valinta johtuu siitä, että se uskooo siten saavansa paremmat geenit lapsilleen.
En ole kaunis ja siitä syystä kunnioitan ja rakastan vilpittömästi miestäni, kun hän meni kanssani naimisiin. En ikinä voisi pettää häntä.
Äläkkyys ja naisesta huokuva lämpä ovat myös asioita, joita miehet arvostavat.