Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks yh piirittää mun miestä. Kovat on akalla luulot itsestään. Säälittävää todella...

Vierailija
29.12.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se sun mies on - että tietää sitten olenko minä se akka vai onko se joku muu niistä kaikista yksinhuoltajista jotka piirittävät niitä varattuja? Oma kokemukseni on että useammin ne miehet piirittävät meitä yh-"akkoja".....

Vierailija
2/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti olet kuitenkin huolissasi että tämä säälittävä yh onnistuu viemään miehesi kun tänne av-palstalle tulit avautumaan. Todennäköisesti miehesi on antanut hieman "siimaa". Harva yh alkaa piirittämään ketään jos ei taustalla ole vähän silmäpeliä tms. Että ketähän tässä sitten pitäisi sääliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirittää varatut miehet vaikka en ole millään tavalla rohkaissut. Ovat aina "eroamassa" tai vonkaavaat seksiä kun kotona ei saa tarpeeksi. Yks lähetti kännykkääni kuvan peniksestään ja pyysi pimpsastani kuvaa ja lupasi ettei vaimo nää.

Vierailija
4/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh on onneton, surkea, luuserinainen, joka epätoivoisesti etsii itselleen miestä, elättäjää, ja lapsilleen isähahmoa. Se surkea yh-nainen kun ei pärjää itsekseen eikä yksin, vaan tarvitsee miehen hoitamaan aivan kaiken elämiseen ja arkeen liittyviä asioitaan.

Ja tottakai jokainen yh haluaa vampata sen naimisissa olevan ties-kuinka-monen-lapsen isän, sen kaljuuntuneen plösön sohvaperunan, sen sinun ukkosi just.

Siksi yhdenkään naimisissa olevan naisen ei kannata tutustua tai ottaa ystäväpiiriinsä yksinhuoltajaa, minkään ikäistä.

Sen naikkosen tarkoitus kun on vampata se sinun ukkosi.

PS: kun se yh on niin mitätön eikä osaa sitä eikä tätä, on kuitenkin ihan normaalia, että ns. normaaliperheessä mies hoitaa autoon ja remonttiin ja pihatöihin liittyvät asiat ja vaimo lapsiin ym. Yhtäkaikki; asiat ja tekemiset jaetaan sen mukaan mitä osataan ja mikä kiinnostaa, sujuu parhaiten. Mutta kun yh joutuu tekemään tämän kaiken itse. Yksin, ilman sitä ihmistä, jolta kysyä neuvoa ja apua, eikä sitten osaakaan, niin hän onkin sitten luuseri, muun muassa tämän takia.

Vierailija
5/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä tavalla se piirittää? jos sulla on mies kotona niin missä se sitä piirittää? töissäkö? tuskin se teille kotiin tulee. kuulostat siltä että olet mustasukkainen js kuvittelet omiasi.

Vierailija
6/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh on onneton, surkea, luuserinainen, joka epätoivoisesti etsii itselleen miestä, elättäjää, ja lapsilleen isähahmoa. Se surkea yh-nainen kun ei pärjää itsekseen eikä yksin, vaan tarvitsee miehen hoitamaan aivan kaiken elämiseen ja arkeen liittyviä asioitaan.

Ja tottakai jokainen yh haluaa vampata sen naimisissa olevan ties-kuinka-monen-lapsen isän, sen kaljuuntuneen plösön sohvaperunan, sen sinun ukkosi just.

Siksi yhdenkään naimisissa olevan naisen ei kannata tutustua tai ottaa ystäväpiiriinsä yksinhuoltajaa, minkään ikäistä.

Sen naikkosen tarkoitus kun on vampata se sinun ukkosi.

PS: kun se yh on niin mitätön eikä osaa sitä eikä tätä, on kuitenkin ihan normaalia, että ns. normaaliperheessä mies hoitaa autoon ja remonttiin ja pihatöihin liittyvät asiat ja vaimo lapsiin ym. Yhtäkaikki; asiat ja tekemiset jaetaan sen mukaan mitä osataan ja mikä kiinnostaa, sujuu parhaiten. Mutta kun yh joutuu tekemään tämän kaiken itse. Yksin, ilman sitä ihmistä, jolta kysyä neuvoa ja apua, eikä sitten osaakaan, niin hän onkin sitten luuseri, muun muassa tämän takia.

mä en viitsi ottaa niitä tumpelomiehiä mm. siks et jos ovat valmiita pettämään jonkun "säälittävän yyhoon" kans niin varmaan pettäisivät muakin. Kuka oikeesti haluaa ne teidän sohvaperunat kun markkinoilla on vapaitakin miehiä joilla on aikaa käydä salilla ja pitää itsestään huolta. Seksi on nannaa ja sitä se tuskin olis niiden varattujen kans joilla on kiire hoitaa paineet pusseista että ehtii taas kotiin vaimon luo tai keksimään tyttöystävälle selityksiä menoistaan.

Vierailija
7/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vaikuttaa sellaiselta "akalta" jonka mies ei välttämättä viihdy kotona oikein hyvin. Katkera ja mustasukkainen ja synkkä ihminen jonka ainoa ase on nimitellä toisia ihmisiä

Vierailija
8/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan sun ukkos piiritä sitä yyhoota?

Vierailija
9/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan sun ukkos piiritä sitä yyhoota?

minäkin luulen

Vierailija
10/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puolustuksekseni voinen sanoa, että joka kerta se sinun rakas ukko-kultasi on tehnyt aloitteen yhteydenpitoon. Ei tarvii paljoo piirittää, kun ukko tulee jopa mun työpaikalle kesken oman työvuoronsa.

Vierailija
11/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittiin sun miehen kans että soitellaan kun et ole lähettyvillä kuulemassa.

Vierailija
12/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se voi toisinkin päin mennä, että yh oikeasti piirittää sitä varattua ukkoa. Meitä on kuulkaas moneen junaan :D Kyllä minä tiedän yh-äitejä jotka säälittävästi koittaa pokailla varattuja perheenisiä kun on niin huono omatunto- pidä ukostas kiinni ;)

Vierailija
13/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina vaan tulee vonkaustekstaria, sähköpostia ja puheluita...rakastaa mua kuulemma enemmän kuin ketään koskaan.

Mä oon sanonut, etten oo enää kiinnostunut, enkä anna sille enää, mutta se ei jätä mua millään rauhaan.

t. yh

Vierailija
15/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olette niitä surkeita yksinhuoltajia, kun noin hirveä kuhina käy ympärillä???

Niinpä.

Vierailija
16/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun eron jalkeen aloin kaymaan ulkona muiden yh-aitien kanssa niin kylla havetti se nuohoaminen ja itsensa tarjoaminen mita nama pidempaan yyhoona olleet harrastivat ja tosiaankin oli kovat luulot itsestaan. Itse jatin suosiolla miehet joilla lapsia rauhaan ja loysin itseni ikaisen perheen perustamista toivovan miehen itselleni joka otti mun lapset omakseen myos. Yhteisiakin lapsia on jo ja vuosia takana kymmenen. Ei ne ukkomiehet vakisin tuu iholle vaan hakevat helppoa nakkia ja niita loytyy.

Vierailija
17/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olette niitä surkeita yksinhuoltajia, kun noin hirveä kuhina käy ympärillä???

Niinpä.

Mä olen yh, mulla on hyvä duunipaikka, omistusasunto, kivat muksut ja kaiken lisäksi saan harrastaa seksiä kenen kanssa haluan.

Mun ei ole pakko olla kenenkään kanssa vain siksi, että olisi "joku". Pärjään yksinkin ja voin antaa miesten kuhista ympärilläni ihan rauhassa.

t. yh

Vierailija
18/18 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni tyrkyttänyt, vaan aloite on joka ikinen kerta tullut miehiltä itseltään. Kokemukseni perusteella ne onkin ne ukkomiehet, jotka tuolla vonkaa, ei naiset. Ja muuten aika harva eronnut äiti on nykyään yksinhuoltaja. Ja vielä harvempi jätetty; aloite eroon on minun lähipiirissäni tullut aina naiselta. Että turha lietsoa mitään säälittävä, miehensä hylkäämä ressukka huonoitsetuntoinem yh -propagandaa.

Ps. Minulla on aikaa treenata kun lapseni ovat isällään eli kroppani päihittää ikäiseni vaimoihmisten vastaavat 6-0. Ehkä siksi ne aviomiehenne minua pommittavatkin viesteillään ja ehdotuksillaan.