Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minulla, nainen 24-vee, virtsankarkailua vai pyyhinkö jotenkin huonosti?

Vierailija
29.12.2012 |

Pikkarit haiskahtavat usein pissalle. Istuin äsken kyykyssä pikkareissa ja pikkarit tuoksahtivat nenääni hieman pissalle. Taas piti vaihtaa siis housut. Pyyhinköhän jotenkin huonosti pissan jälkeen? Käytän yleensä vain yhtä palaa paperia. Hikoilen myös melko paljon haarovälistä, jos urheilen tai minulla on muuten vain kuuma. Koskaan ei silti ole tuntunut siltä, että pissaa lorahtaisi housuihin. Onkohan tämä nyt sitä virtsankarkailua vai pelkästään huonoa hygieniaa? :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toinen ehdotus on että lopeta housujesi nuuskiminen äläkä ole tollanen neuroottinen vessapaperipalojen laskija. Peseydy huolellisemmin. Hanki tervettä maalaisjärkeä???

Vierailija
2/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdel paperinpalal ei kyl voi saada aikaan puhdasta, ei todellakaan. sehän vettyy heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin tulehdus, esim.trikomoniaasi, tai epäspesifi emätintulehdus. varsinkin edellinen aiheuttaa pissamaista hajua ja vuotoa.

Vierailija
4/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan sama juttu, haiskahtaa välillä vahvasti ammoniakille vaikka minkäänlaista lurahdusta en ole ikinä tuntenut, ei yskiesssä, ei hyppiessä, ei milloinkaan. Pystyn myös hyvin katkaisemaan virtsasuihkun kesken. Synnytys on tosin vuosia sitten takana. Itse olen yhdistänyt tuon hajun kk-kiertoon, sillä välillä se on ja välillä ei. Söin jopa kuurinkin bakteeritulehdukseen, ja edelleen on hajua. Jos löydät syyn, kerro täällä että itsekin saan vinkkiä, mitä ihmettä tämä voi olla!

Vierailija
5/5 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyä myös kuukautiskiertoon. Itselläni on menkat alkamassa parin päivän sisään. Pitääkin alkaa tarkkailla hajuja. Gynen mukaan ei ole mitään tulehdusta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi