Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean Ektorp -sohvasta haaveilen. Eli onko laadultaan millainen?

05.12.2005 |

Tässä sohvassa siis irrotettava, pestävä päällinen, siksi olisi lasten kanssa kätevä. Kertokaapa kokemuksia laadusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme reilu vuosi sitten Ektorpin 2-istuttavan vuodesohvan ja 3-istuttavan sohvan. Ei mitään vikaa ole ollut ja päällisetkin olen pari kertaa pessyt (perheessä taapero hieman yli 2v) eikä ole miksikään mennyt. Ei siis mitään pahaa sanottavaa. Suosittelen kyllä! Hyvät on istua ja makoillakin :D Ja nätitkin ovat!

Vierailija
2/4 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväisiä; yövieraat kehuivat hyväksi varasängyksi, on mukava istua, ryhdikäs ja hyvännäköinen. ja hinta on tosi edullinen !!

Pesin (punaset) päälliset useamman kerran ja ne kyllä haalistuivat pesujen myötä, joten valkoinen voisi olla hyvä kuosi - ja voi pestä 60 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä on nuo vaalea beige-päälliset. Olen pessyt 40asteessa ja hyvin on läikät lähteneet (mm. pojan buglit, yrjöt, kynänjäljet...) eikä ole väri haalistunut. Vähän pelotti ostaa vaaleat sohvat kun on pieni lapsi, mutta eipä ole ongelmaa ollut kun päälliset on niin helppo pestä...

Vierailija
4/4 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisesti palvellut. Selkänojatyynyt ovat ehkä hieman menettäneet napakkuuttaan, löystyneet. Mutta lyhytjalkaisena minun on muutenkin pakko pitää selän takana lisätyynyjä, joten lopputulos on mukava. Päällysteenä sinivalkoinen kukkakuvio, olen pessyt monta kertaa, on pitänyt värinsä ja kutinsa. Mikään ei ole ratkennut eikä kulunut puhki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan