Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailun säännot... Prkl olis pitäny kunnioittaa niitä!

Vierailija
29.12.2012 |

Päästin sitten eka treffeiltä miehen kotiini käymään. Se jankkas ja jankkas ja sitten päästin käymään "ovella". No,, se vittu on istunu kun tatti täällä nyt kohta kolmatta päivää yhtä menoa! Ei toimi mikään häätökeino!! Soitan koht poliisit jos se ei aamulla usko vakavaa puhetta. Onks muilla käyny näin pahasti???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa vaa antasit sille pimpsaa ja sitte dumppaisit sen. kyl se sitte lähtee... :D

Vierailija
2/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varmalla lähtis. En tiedä, olen aika kiltti ja nyt se nähtiin, onneks se ei ole vaarallinen mutta en käsitä. Ei se usko, että mä olen sanonut sille monta kertaa, että mene nyt. Aamulla mun on pakko lähtee ite kauppaan ja kylään ja kaikkea. En mä osaa edes nukkua, kun se on täällä.

Tulisko joku raavas mies kantaa sen ulos?

Poliisit ainaskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lirkutat sille, että tehdään juttuja pariskuntana ja lähdette isoon kauppakeskukseen. Sitten eksytät sen.

Kylässä kerrot sitten pakolaisstatuksestasi, kyllä kavereista löytyy tarvittaessa raavaita miehiä jos ei tyyppi vihjeestä usko että sen tarvii kadota.

Ja laitapa nettideittailun ohjeet tännekin, etten itse sorru samaan mokaan.

Vierailija
4/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vaan sanot, että sun pitää mennä tänään kylään, että nähdään myöhemmin ja"soitellaan" ja häivyt paikalta. Etkä vastaa enää sen puheluihin/tekstsreihin, vaihdat puh.nroa.

Vierailija
5/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat ladella sille hommia, matot kasaan ja rullat sille kainaloon... kyllä lähtee!

Vierailija
6/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pääsi mun kotiin eikä millään lähtenyt - ei edes noussut sängystä, joka oli silloin melkein ainoa huonekaluni yksiössä - siis ei ollut mitään sohvaa tai nojatuoleja, mut sänky oli. Sitten tietysti syötiin (minäkin kyllä söin) jääkaappi ihan tyhjäksi. Taisi mennä viikko - oltiin jotain opiskelijoita. Muistan, että munakkaita oli pantu poskeen kun ei enää muuta ollut jääkaapissa kun munia. En muista miten homma päättyi - ehkä juuri ruoan loppumiseen. Olisinkos koskaan päässyt eroon, jos ruoka ei olisi ollut ongelma.

On yks toinenkin kerta. En muista miten se päättyi ja kumman kotiin mentiin ensin. Asuttiin jonkun parin kilometrin etäisyydellä. Sit kun toisen piti lähteä niin toinen lähti saattamaan. Mutta päädyttiinkin sitten sinne toiseen kämppään. Sitä saattamista taisi sitten olla jokunen kerta, mutta saatiin ainakin raitista ilmaa välillä. Ehkä homma loppui siihen, että tuli joku maanantai ja tartti lähteä töihin.

Vierailija
7/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kätevä emännässä, lampuvarjostin päähän ja nurkkaan seisomaan tai paat sen siivoamaan tms

Ei sitä kannata jouten pitää...

Vierailija
8/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kutsu joku käymään, uhkaa vaikka että vanhempasi tai exä on tulossa.

Vierailija
9/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkoi remontti. Kaiva sille joku vanha lippalakki, laita maalarinteippirulla käteen ja ilmoita, että ryhtyy rajaamaan seinän ja katon rajapintaa.

Mun kaikki miehet on lähteneet tuossa vaiheessa livohkaan!

Vierailija
10/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edottomasti tuo kaupassakäynti. Nyt sä tarttet sitä ja tota, ja siteitä kans, kun sulla alkoi menkat. Paat kalliin listan, ja sanot että sun vuoro maksaa, niin luulen ettet näe enää.

Vierailija
11/13 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIVOUSPÄIVÄ alat ladella sille hommia, matot kasaan ja rullat sille kainaloon... kyllä lähtee!

Suursiivouksen jälkeen voit eksyttää miehen siellä kauppakeskuksessa.

Ei toi poliisikaan paha ole, voipi olla että vaimokin on soittanut sinne jo aikaisemmin ja tehnyt katoamisilmoituksen.

Vierailija
12/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat sitoutua: mennä naimisiin ja saada lapsia.

Takuulla katoaa!

Vierailija
13/13 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ola noin saamattomia ja tyhmänkilttejä, jos minä en halua että joku on huushollissani niin osaan kyllä ilmaista sen niin suoraan ettei jää tyhmemmällekkään epäselväaksi. Muutaman tunnin vielä ymmärtäisin mutta että päiviä... Ei minun ainakaan tarvitse keksiä mitään selityksiä, osaan sanoa ihan suoraan että nyt on aika lähteä, suoremminkin jos ei mene perille. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan