Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa esileikeistänne

Vierailija
29.12.2012 |

Kertokaa teidän eileikeistänne. Millaisia ne ovat? ja kauanko ne yleensä kestävät? Mitä pitävät sisällään? kauanko varsinainen akti kestää teillä n. yleensä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun ei sellaisia ole tarpeeksi harrastettu, jos nyt ollenkaan.

Vierailija
2/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun saa niin kestää max. 1-2 min

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun saa niin kestää max. 1-2 min

Vierailija
4/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän leikkimme ovat meidän, eivätkä kuulu kellekään muulle, eivät varsinkaan anonyymeille palstailijoille. :)

Vierailija
5/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsettomassa rinkulapariskunnassa on se hyvä puoli, että sitä esileikkiä on hyvin vaikeaa määritellä... Jos toinen tulee aamuseitsemältä työstä ja toinen on töihin lähtemässä, niin eipä siinä juuri erotiikkaa ilmassa ole. Paitsi että joskus on! Sit se on kyllä jotakin pesukoneen päällä kylppärissä kolmessa minuutissa! Voi se kyllä olla sitten sitäkin, että iltaan saakka vartoillaan - ja tekstarit menee aina vaan ronskeimmiksi...

Mutta voidaan me hiplata toisiamme parikin tuntia viinilasien kanssa... Kummallinen rajapyykki on meillä siinä, jotta kun rintsikat irtoo, niin kalsaritkin katoo... Ja sitten seuraa jotain lapsilta kiellettyä.

Ja en kyllä ole tullut kellottaneeksi!

Miksi kysyt moista?

Vierailija
6/6 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti aamu kympiltä duuniin, hänen piti käydä parissa palaverissa..

siinä aamupuuroa keitellessä ysin aikaan koko perheelle, olin t-paidassa ja pikkareissa, kävin hakemassa postin niikseni.. kun herra tuli pöytään aamupala oli valmis ja minäkin sinä pikku kylmissäni.

Suukot vaihdettiin, kun mies lähti.

Iltapäivällä kerran soitin miehelle ja kyselin oliko ruokatoivomuksia (en mä oikeesti aina moisia joutavia kysele), hän sitten kertoi mitä tekis mieli syödä ja sitten pusiteltiin puhelun päätteeksi.

Illallla syötiin yhdessä miehen toivomaa ruokaa ja nautittiin perheen kanssa. Lapset tuossa häärässä ja lähtivätkin vähän yllärinä kavereilleen yökylään.

Oho! meillä onkin siis nyt oikeesti oma rauha. Sitten laitoinkin saunan päälle ja saunottiin kunnolla ja pestiin toistemme tukat ja selät ja nautittiin pari olusta ja naitiin.

En mä yleensä jätä pitkin päivää eroottisia viestejä, mutta silloin tällöin. Yleensä ne ns. menee mieheltä jopa ohi... mutta mä tarviin niitä, että herään naimaan.

Vituttaa, että välillä tän koneen lämmittely kestää 12 tuntia. Toisilla esileikki on 10 sekuntia ja märkä toosa.