Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kenenkään koiralle tehty olka tai kyynärnivelen

Vierailija
28.12.2012 |

tähystystä, missä tehtiin ja paljonko maksoi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiralle tehtiin tähystys ja leikkaus (ristiside)polveen, ja kun selvittelin hintoja, niin aika suurta haitaria näytti olevan. Riippuu onko sisä-Suomessa, vai etelässä ja Helsingissäkin hintaeroja. Meillä ei hinta kuitenkaan ratkaissut vaan hyväksi todettu kirurgi.

Vierailija
2/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiralle tehtiin tähystys ja leikkaus (ristiside)polveen, ja kun selvittelin hintoja, niin aika suurta haitaria näytti olevan. Riippuu onko sisä-Suomessa, vai etelässä ja Helsingissäkin hintaeroja. Meillä ei hinta kuitenkaan ratkaissut vaan hyväksi todettu kirurgi.

Juu, varmasti on paljon eroa eikä meilläkään tule ratkaisemaan hinta mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin esimerkkejä paljonko ko. toimenpide on maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varmasti on paljon eroa eikä meilläkään tule ratkaisemaan hinta mutta ihan mielenkiinnosta kuulisin esimerkkejä paljonko ko. toimenpide on maksanut.

Ajattelinpa kuitenkin jotain vastata, vaikka en täsmällisesti kysymykseesi osannutkaan vastata. Btw, tähystysleikkaus polveen röntgeneineen yms tuli maksamaan n. 2000 euroa. En osaa sanoa, mikä oli tähystyksen osuus.

t:2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi