Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni vouhottaa joulun takia? Eli ostelee koko suvulle lahjat eika kumminkaan sitten itse saa mitaan ja valittaa sittenkun " kukaan ei muistnut minua"

Vierailija
05.12.2005 |

siivoaa jouluksi kodin lattiasta kattoon ja laittaa jouluksi ruuaksi kaikkea mahdollista, koska ne vaan kuuluu jouluun joita kukaan ei edes suostu syömään. Ja ssitten taas sitä valitusta, kun kukaan ei syö vaikka on itse kaikki tehty. Yritetään aatona tai kolmen joulupäivän aikana (24.-26.12.) kiertää jokaisen sukulaisen luona jotia nähdään ´tyyliin vain jouluna. Ja ollaan sitten aivan puhki. Ja vielä marisevat siitä, kun lapset marisevat sitä, että onks pakko laittaa nämä juhlavaatteet (kun syövät aattona jouluateriaa).

Tiedän muutaman tälläisen perheen. Ja ite en jaksaisi tuollaista. Meillä joulu on rauhoittusen aikaa. Ollaan kotosalla lasten kanssa ja nautitaan yhdessäolosta, hyvästä ruuasta ja ehdottomasti sellaisesta jota jokainen syö. Ei käydä kenenkään luona.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan nyt joulusta toiseen tekee ruokia joita kukaan ei ikinä syö.. jos on niin tyhmä niin mitä sun napaasi kaivaa. Emme mekään hössötä joka suuntaan, mutta en kuvittele olevani muita ihmisiä parempi vain siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla