Mihin järjestää 10 v synttärit kun rahasta ei pulaa?
ei mitään hoploppeja.
Sea life yksi vaihtoehto, muita?
Sankari ei tykkää urheilusta.
Ja pääkaupunkiseudulla ollaan!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2012 klo 05:25"]
ei mitään hoploppeja.
[/quote]
Vuokratkaa lintsi illaksi yksityiskäyttöön ja sieltä suoraan lasten omaan sviittiin hotelli kämpissä.
Ei taida ap:lla oikeasti niin paljon sitä rahaa ollakaan.Tarkoitti varmaan että ei haittaa jos vähän enemmän maksaa.
Missä kävitte? Olen kartoittanut pk-seudun hintoja ja aika kovia ovat. Tyttö toivoisi juuri tälläisiä synttäreitä :)
^Tulipas fiksu viesti kun lainaus tipahti kyydistä... Siis oli tarkoitettu numerolle 12, tuohon RATSUTILA synttäreihin liittyen..
Mä olen pari kertaa laiskuuksissani pitänyt pizza & leffa -synttärit. Se on kätevä vaihtoehto, kun ei jaksa siivota kotia. Lapset suoraan koulusta pizzalle (eka kerta oltiin PizzaHutissa, toka kerta Dennisissä), jossa saavat valita pizzansa itse. Pizzoja odotellessa ehtii avata lahjat. Sitten leffaan ja karkit ostetaan matkalla, jos aikataulu sallii ja vatsa vetää. Leffan jälkeen lähetetään lapset koteihinsa.
Jos rahasta ei olisi pulaa veisin tyttäreni minne hän haluaisi, olen sitä mieltä että lapsella pitää aina olla ikimuistoiset synttärit
[quote author="Vierailija" time="28.12.2012 klo 05:25"]
ei mitään hoploppeja.
[/quote]