Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xenia ostanut asunnon

Vierailija
28.12.2012 |

tai kauppoja ainakin ollaan valmistelemassa. Onko tää jo puitu täällä??

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton jälkeenhän sen huomaa että muuttuuko ne kulutustottumukset asuntolainan myötä vai ei.

Vierailija
22/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä, samaa mieltä! Kyllä ovat varmasti pankissa laskeneet mihin on varaa ja mihin ei.

Mielestäni kuitenkin kokonaisuutena hyvä liike ostaa asunto. Kiinnostaisi vain tietää millainen, mistä ja paljonko maksoi?

Vaikkei todella kuulu minulle mitenkään, kiinnostaa vain:).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulukaan, tuntui vain itsestänikin niin ihmeelliseltä, kun olivat blogin mukaan (ymmärrän hyvin sen olevan pelkkää pintaa) onnellisilta, sitä oli oikein ylikorostettu ja yhtäkkiä ero.

Voi, olla et tosiaan kyllästyi tai sitten joku läheinen sai tietää asiasta esim.tämän kautta?!?

Vierailija
24/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia itse on muutamaan otteeseen verrannut helsingin kalliita vuoksia asuntolainan lyhennykseen. Eli samalla rahalla lyhentää jo omaa lainaa, kuin mitä joutuu keskustassa pulittamaan vuokrakämpästä. Tämähän on varmasti jokseenkin totta.

Uteliaisuuttani minäkin kyseistä blogia seuraan, ei siinä mitään. Kärpäsenä katossa haluaisin päästä kurkkaamaan kulissien taakse...

Vierailija
25/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu:)! Kuka petti ja ketä? Joku puhui koululla, että tämä neiti olisi yhdistetty erääseen räppäriin, mutta kuulemma oli vain kuullut tällaisen huhun?!?

Vierailija
26/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata kuinka asiallinen keskustelu on vaihteeksi saatu aikaan (aiheen huomioon ottaen). Yleensä tänne tulee joku haukkumaan tyttösen ulkonäköä tms fiksua.

Vierailija
27/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vain, että nykyisellä vuokralla (Eirassa 35m2, olen putkiremonttia pakossalla) ei varmaankaan edes lyhennä 150000e lainaa. Tai ainakaan en itse lyhentäisi:).

Se olisikin hauskaa!

Vierailija
28/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan on niin, että ei savua ilman tulta. Mielenkiintoista.

Vierailija
29/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan on niin, että ei savua ilman tulta. Mielenkiintoista.

Oliko tietoa kuka räppäri:)?

Vierailija
30/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanon uudelleen. Tuon näköinen tyttö ei kauan vapailla markkinoilla ole. Vaikka pohdiskelikin itsereflektiota ja itsenäisyyden opettelua jne, en usko siihen. Tyyppiinsä kuuluu se, ettei ole koskaan yksin.

Vierailija
31/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että eipä sillä puolikkaalla kaksion vuokralla (kun avokin kanssa kerta ennen asui) kovinkaan paljon lainaa lyhennetä, oli sitten korot kuinka alhaalla tahansa.

Mustakin hienoa kuinka asiallinen keskustelu! En ymmärrä ulkonäön yms. haukkumista. Mutta toisaalta en ymmärrä sitäkään, miksi aina nää ketjut poistetaan. Itsehän se julkisesti elämästään kirjoittaa...

Vierailija
32/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek??????

Vierailija
33/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata kuinka asiallinen keskustelu on vaihteeksi saatu aikaan (aiheen huomioon ottaen). Yleensä tänne tulee joku haukkumaan tyttösen ulkonäköä tms fiksua.

Itse huomasin saman. Se tuntuu kyllä aina sellaiselta perus kateellisuus touhulta. Mielestäni voi olla kiinnostunut, muttei ketään tarvitse varta vasten haukkua. Kaunis tyttöhän Xenia on, ei siitä pääse mihinkään!

Veikkauksia alueen suhteen?!

Vierailija
34/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIelestäni mitään räppäri huhua ei kannata kovin tosissaan ottaa, mutta mieleen tuli joku vanha postaus jossa Xenia kehui ettei harrasta yhden illan juttuja.

Tuli vain mieleen, ettei se käytös välttämättä ole niin tyylikästä todellisuudessa mitä blogissa antaa ymmärtää.

Vierailija
35/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek??????

Vierailija
36/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIelestäni mitään räppäri huhua ei kannata kovin tosissaan ottaa, mutta mieleen tuli joku vanha postaus jossa Xenia kehui ettei harrasta yhden illan juttuja.

Tuli vain mieleen, ettei se käytös välttämättä ole niin tyylikästä todellisuudessa mitä blogissa antaa ymmärtää.

Itsekin samaa mieltä, kun alunperinkin olikin kyse vain huhusta!

No, veikkaan, että harva myöntäisi julkisessa blogissa niitä harrastavansa. Ja harvoin tällaisia tyttöjä otetaan vain yhdeksi yöksi;)?

Vierailija
37/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin, ettei harrasta yhden illan juttuja. Tyyppiinsä kuuluu sekin. Kun on varma omasta prinsessuudestaan ja siitä että ansaitsee aina parasta mahdollista, sellaiset ei jotenkin kuulu asiaan. Mulla oli muinoin Xenian tapainen ystävä. Sitten tapahtui kaikenlaista. Hänelle, ei minulle. Ja oli aika kova läksy huomata, ettei elämä välttämättä pidäkään ketään ehtana prinsessana.

Vierailija
38/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek??????

Sit olisin ensimmäistä kertaa todella kateellinen tälle tytölle:).

Vierailija
39/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en usko, mutta olisi mielenkiintoista tietää mitä tapahtui nyt. Vaikkei se todellakaan minulle mitenkään kuulu!

Vierailija
40/67 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistetaan, modeilla ei ole enää minkäänlaista uskottavuutta. Missä sananvapaus? Mitään ilkeää tai herjaavaa ei olla kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme