NYC tietäjät hoi!
Onko pormestari Bloomberg homoseksuaali? Tai siis hänellä on se avopuoliso (nainen), mutta kuulemma oikeasti asuu toisen miehen kanssa?
Miten on?
Kommentit (17)
Asialla olisi kiire... Eikö ole Usan suomalaisia paikalla? Tai muuten New Yorkissa paljon matkaavia??
Nyt kyllä uteliaisuus heräsi...
Miksi kellään kyrvätperäläisellä olisi kiire saada tuollainen asia selville? Ja miksi hän kuvittelee että "Usan suomalaiset" tai "muuten New Yorkissa paljon matkaavat" tietäisivät sen?
Mä olen asunut New Yorkissa (en New York Cityssä) ja olen sinne kohta menossa, mutta en edes tiedä, keneltä kehtaisin ruveta tiukkaamaan tällaista asiaa. Outletin ale-kirjan jakajalta tai Starbucksin kahvinpanijalta? Kavereilta en ainakaan kehtaa.
Eikö ole Usan suomalaisia paikalla? Tai muuten New Yorkissa paljon matkaavia??
No ehkä ei.
Bloomberg married Yorkshire-born Susan Brown in 1975. Together, they had two daughters: Emma and Georgina, who were featured on Born Rich, a documentary film about the children of the extremely wealthy. Bloomberg divorced Brown in 1993 and is currently living with former New York state banking superintendent Diana Taylor.
Yleensä täällä on kaikenlaista ulkosuomalais/matkailueksperttiä mutta nyt ei sitten olekaan tietoa kellään... ... ...
No ehkä ei.
Bloomberg married Yorkshire-born Susan Brown in 1975. Together, they had two daughters: Emma and Georgina, who were featured on Born Rich, a documentary film about the children of the extremely wealthy. Bloomberg divorced Brown in 1993 and is currently living with former New York state banking superintendent Diana Taylor.
Eikä asia voi kovin lähipiirin juttu olla jos osaan tulla av:lle tätä kysymään!
ei tee kenestäkään homoa.
mutta jos miehen kanssa asustelee kaksissa niin se kyllä jo tekee...
av-mammoista kukaan oikeasti New Yorkissa asua
taitavat blogeista lukea matkakertomuksia...
Ketä edes nykypäivänä kiinnostaa?
Varmaan jotkut paskalehdet kirjoittaa huhuista, mutta mitä sitten.
Ketä edes nykypäivänä kiinnostaa?
Varmaan jotkut paskalehdet kirjoittaa huhuista, mutta mitä sitten.
tuo että miksei sitten ole avoimesti miehensä kanssa vaan pitää kulissiliittoa yllä.
Kuvitteletko ehkä, että NYC:ssä asuvilla suomalaisilla olisi joku suora kyttäyslinja Bloombergin kämppään tai että paikallisten kavereiden kanssa asiasta käytäis keskusteluja? Oikeasti ei ketään kiinnosta.
Kuvitteletko ehkä, että NYC:ssä asuvilla suomalaisilla olisi joku suora kyttäyslinja Bloombergin kämppään tai että paikallisten kavereiden kanssa asiasta käytäis keskusteluja? Oikeasti ei ketään kiinnosta.
Lukeeko asiasta lehdissä ja ovatko tutuilta kuulleet asiasta. Kuinka yleistä tietoa tämä homous on.
Minua kiinnostaa.
Jaa-a, eikö outlet-ostoksilla ollakaan aitoja nykiläisiä... Vai oletko joku eheytyjä?
Aamulla on kiire menna toihin, ei tassa maassa valtio kustanna av:lla roikkumista.