Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasarvoista...??

Vierailija
28.12.2012 |

Tänään sain hoitajalta vastaukset:

TSH 4.33 (0.3-4.2)

T4V 13 (11-22)

Olo kuoleman väsynyt, masentunut, aloitekyvytön, apaattinen. Mikään ei kiinnosta. Minä ennen niin toiminnan ihminen...Olen sulkeutunut kotiini suisen pään kanssa :-( ajatus tökkii ja keskittyminen retuperällä.

Iho kuivaa ja sydän tykyttelee. Paniikkioireita. simät kirvelee ja vetistää.

Mitä mieltä arvoista...Te kenellä vajaatoimminnasta kokemuksia??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto....

Vierailija
22/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkitys aloitetaan turhaan, niin sivuvaikutuksena on levottomuutta, käsien vapinaa, hermostuneisuutta, unettomuutta, sykkeen nousua... Tyroksiini rasittaa sydäntä ja provosoi mm. eteisvärinää. Yritä sitä sitten selittää potilaalle, jonka omat diagnoosit ovat peräisin mm. vauvapalstan kotilääkäreiltä!

Eikös se lääkitys (tyroksiini) yleensä aloiteta varovasti ja lisätään sitten tarpeentullen. Mulla on ollut liikatoimintaa ja kyllä silloin oli lääkärin mielipide se, että tsh on oltava alle 2,5 kaikilla ja erityisesti vauvaa toivovilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkitys aloitetaan turhaan, niin sivuvaikutuksena on levottomuutta, käsien vapinaa, hermostuneisuutta, unettomuutta, sykkeen nousua... Tyroksiini rasittaa sydäntä ja provosoi mm. eteisvärinää. Yritä sitä sitten selittää potilaalle, jonka omat diagnoosit ovat peräisin mm. vauvapalstan kotilääkäreiltä!

Eikös se lääkitys (tyroksiini) yleensä aloiteta varovasti ja lisätään sitten tarpeentullen. Mulla on ollut liikatoimintaa ja kyllä silloin oli lääkärin mielipide se, että tsh on oltava alle 2,5 kaikilla ja erityisesti vauvaa toivovilla.

muuten arvot ihan ok minunkin mielestäni. Ehkä seurata voi ja yrittää luonnonmukaisilla keinoilla ensin parantaa. Sitten turvautua lääkkeisiin jos vain huononevat.

Vierailija
24/29 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat koelääkityksen. Itse kadun kun en mennyt suoraan endolle. Työterveyslääkäri hoiti vuoden liian pienellä annostuksella.

Vierailija
25/29 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla arvoilla pitäisi tyroksiini aloittaa. Yleislääkärit tosin tuijottaa vaan viitteitä eikä kuuntele potilaan oloa. Mene ihmeessä yksityiselle. T. 8 vuotta turhaan sairastanut

Vierailija
26/29 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä meidän seudulla ei endrologia ole. Lähin taitaa olla helsingissä, jonne matkaa 170km. :-( Ja siellä maksaa aika laila....

Vierailija
27/29 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä meidän seudulla ei endrologia ole. Lähin taitaa olla helsingissä, jonne matkaa 170km. :-( Ja siellä maksaa aika laila....

yksityislääkärihän maksaa max 100 euroa ja tuo matka ehkä toiset 100, se on todella pieni hinta terveydestä- vai noinko meinasit loppuelämäsi viettää? Ei se vajaatoiminta itsekseen parane.

Vierailija
28/29 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että normaalissa lääkärissä ei määrätä tuota lääkettä? epäilen itselläni vahvasti kanssa vajaatoimintaa. voinko kuitenkin mennä testeihin terveyskeskukseen?

Vierailija
29/29 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että normaalissa lääkärissä ei määrätä tuota lääkettä? epäilen itselläni vahvasti kanssa vajaatoimintaa. voinko kuitenkin mennä testeihin terveyskeskukseen?

kyllä, monet terkkarilääkärit vain eivät HALUA määrätä sitä lääkettä jos arvot eivät ole todella pahasti pielessä, vaikka vajaatoiminta voi olla vaikka arvot olisi vain vähän pielessä. Joten jos käy lääkärissä ja se sanoo että arvot on normaalit niin se ei tarkoita vielä, etteikö sinulla silti voisi olla vajaatomintaa joten sitten täytyy itse selvitellä asiaa ja katsoa, onko ne oikeasti hyvät arvot. Tietty muutkin sairaudet voi aiheuttaa samoja oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi