Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mä voin olla näin väsynyt? Mikä auttaisi tähän väsymykseen?

Vierailija
28.12.2012 |

Miten ihmeessä mä voin olla koko ajan näin väsynyt? Ja tuntuu, että mitä enemmän nukun niin sitä enemmän väsyttää. Joulun vapaapäivinä olen nukkunut melkein joka päivä parin tunnin päiväunet ja sen lisäksi 8-10 tunnin yhtenäiset yöunet.

Tosin töitä on ollut todella paljon ennen joululomaa ja yöheräämisiä kesästä asti joka yölle vähintään muutama. Eli ottaakohan mun kroppa nyt takaisin sen kaiken univelan, vaikka en itse tuntenutkaan väsymystä aikaisemmin? Vai mitä ihmettä tää voi olla?

En ole raskaana, tai ainakaan ei pitäisi olla kun on hormoonikierukka käytössä.

Vai voiko tämä pimeys ja lomailu aiheuttaa näin paljon uupumusta? Vai onko mulla jonkun sortin masennus tulossa vaikka ei ole aikaisemmin ollut siitä mitään merkkejä. Väsymyksen vuoksi on nimittäin mielikin vähän maassa vaikka mitään selkeää syytä ei ole, kaikki "hyvin" elämässä.

Miten saisin puhtia elämään taas?

Auttaisiko joku vitamiini?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakin.

Mutta tuohon on yksinkertainen lääke: pakotat itsesi vaan hereille sitten kun taas tarvii. Mulla alkoi tässä eilen duunit ja kyllä sitä pakolla taas pärjää 6 tunnin yöunilla, niin kuin aina ennenkin. Kyllä mullakin lomilla menee 12-14 tunnin vuorokausinukkumiseksi jos niin haluan, ja joskus on max viikko ihan ok antaa mielen ja kropan noin toipuakin. Mutta jos vaikka koko kesäloman nukkuu liikaa, mulle ainakin tulee ihan saamaton ja veltto olo, ei ole hyväksi ollenkaan, parempi laittaa kello soimaan aamuisin että ei nuku liikaa.

Vierailija
2/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa aina terveelliset ruokailutottumukset, ulkoilu valoisana aikana ja urheilu.

Jos syöt suht ok, et tarvitse purkista kuin D-vitamiinia.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että koska olen tottunut koko ajan tekemään jotain ja syömään terveellisesti niin nyt mun kroppa on ihan "sekaisin" tästä ylensyömisestä ja jatkuvasta suklaan syömisestä sekä liikkumattomuudesta. Luulisi, että tulee levännyt olo tällä lomailulla, mutta selkeästi tämä ei sovi mulle ainakaan pitkäksi aikaa.

Taidan toiselle lomaviikolle ottaa päivittäiset pienet lenkkeilyt ohjelmaan vaikka tekisikin mieli jäädä sohvalle makaamaan :-) Nyt jo on pari tuntia tehnyt mieli mennä sohvalle päikkäreille, mutta ehkä tää nukkuminen saa jo riittää.

Onneksi tammikuussa alkaa taas työt :-) Kiitos tsemppaavista vastauksista, näillä mennään eteenpäin!

t.ap