Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetko ketään patologista valehtelijaa

Vierailija
28.12.2012 |

mä tunnen. mun exä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten mielenkiintoista tietää onko patologisilla valehtelijoilla ketään yhtä tai useampaa ihmistä kenelle ovat puhtaasti rehellisiä, tai tarkemmin sanottuna niin rehellisiä kuin ihmiset keskimäärin yleensä ovat. Kun kaikkihan joskus valehtelevat.

Vierailija
2/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveria, selittävät niin jänniä juttuja, ettei niille voi muuta kuin nauraa ja koittaa saada kahvin nieltyä alas tukehtumatta kun siellä käy. Exäni kuuluu näihin myös, suuret on puheet pojalla. Sekä siskoistani kummatkin kuuluvat myös, toinen enemmän ja toinen vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten mielenkiintoista tietää onko patologisilla valehtelijoilla ketään yhtä tai useampaa ihmistä kenelle ovat puhtaasti rehellisiä, tai tarkemmin sanottuna niin rehellisiä kuin ihmiset keskimäärin yleensä ovat. Kun kaikkihan joskus valehtelevat.

kumppani sanoo että teet minut sairaaksi tuolla. Etenkin jos rakastaa kumppania eikä tahdo menettää.

Vierailija
4/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen KAIKILLE niin rehellinen kuin pystyn, eli pyrin aina rehellisyyteen. Mutta valitettavasti en pysty halustani huolimatta niin suureen rehellisyyteen kun haluaisin, vaan valheita tulee suusta ulos helposti ja tajuan valehtelevani vasta puhuessani. En siis pysty olemaan puhtaasi rehellinen kenenkään kanssa, vaikka haluaisin.

Mieheni tietää patologisesta valehtelustani, ja hänen kanssaan voin ihan avoimesti sanoa kun taas tulee jotain fantasiapaskaa suusta ulos, että oho, ei se noin mennyt, odota kun korjaan... Mutta yleensä muille ihmisille en kerro että tuli valehdeltua koska tosiaan tieto että toinen on patologinen valehtelija leimaa ihan liikaa ja hankaloittaisi elämää esim. töissä.

Vierailija
5/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rakentanut sellaisen valhemielikuvitusmaailman, että perässä ei pysy kukaan. onnistui lastensa äidillekin valehtelemaan niin hyvin, että äiti-parka ei tiennyt, että veli oli samaan aikaan avoliitossa toisen naisen kanssa selän takana pari vuotta. fiksu veli vai tyhmä vaimo?

Vierailija
6/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppani sanoo että teet minut sairaaksi tuolla. Etenkin jos rakastaa kumppania eikä tahdo menettää.

tai tunsin, en jaksa enää olla tekemisissä. mitä intoa on viettää aikaa ihmisen kanssa, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää. joskus mietin, uskooko se itse ne juttunsa. hohhoijaa. no, joka tapauksessa tämä yksilö taisi olla kaikkein epärehellisin juuri kumppanilleen.

Vierailija
7/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihan rehellistä työtä se patologin työ, että et nyt viitsis veljestäs noin...

Vierailija
8/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurikin tuosta syystä on entinen. Tunnettiin lähemmäs kymmenen vuotta, kunnes lopulta tuli mitta täyteen.

Tuona aikana hänellä on ollut aivokasvain, hänelle on tehty kolme aborttia joista yksi oli saanut alkunsa raiskauksesta, hän on ollut homoseksuaali ja hetero, hän on ollut muuttamassa Nykiin, hän on opiskellut kokiksi, hänellä on kilpirauhasen vajaatoiminta, listaa voisi jatkaa loputtomiin.

En vaan jaksanut enää arvuutella, tiedänkö edes henkilön oikeaa nimeä...

Vierailija
9/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tunsin, en jaksa enää olla tekemisissä. mitä intoa on viettää aikaa ihmisen kanssa, jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää. joskus mietin, uskooko se itse ne juttunsa. hohhoijaa. no, joka tapauksessa tämä yksilö taisi olla kaikkein epärehellisin juuri kumppanilleen.

Vierailija
10/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ihan aukene mulle nämä teidän kertomuksenne jostain syystä. Joku pannut vähän omiaan olettaen että tajuatte - esim. että muksut oksensi 50 kertaa ja koko kämpän täyteen. Eiks toi ole vähän niin kuin kuvakieltä eikä tarkoitettukaan uskottavaksi sanasanasta?

Vierailija
11/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sun entinen ystävä mun exä?

Vierailija
12/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurikin tuosta syystä on entinen. Tunnettiin lähemmäs kymmenen vuotta, kunnes lopulta tuli mitta täyteen.

Tuona aikana hänellä on ollut aivokasvain, hänelle on tehty kolme aborttia joista yksi oli saanut alkunsa raiskauksesta, hän on ollut homoseksuaali ja hetero, hän on ollut muuttamassa Nykiin, hän on opiskellut kokiksi, hänellä on kilpirauhasen vajaatoiminta, listaa voisi jatkaa loputtomiin.

En vaan jaksanut enää arvuutella, tiedänkö edes henkilön oikeaa nimeä...

Eli dramatisoin puheissani tylsää ja tavallista elämääni. Ja kun en haluaisi siis tosiaan valehdella, mutta niitä valheita vaan tulee ja sitten itsekin kauhistun että mitä hittoa puhun ja miten selviän tästä valheesta kiinni jäämättä :\ Olen myös itse katkaissut lukuisia ihmissuhteita sen takia, että en jaksanut enää pitää yllä valheiden verkkoani uusilla valheilla, tai olen pelännyt että kiinnijääminen valheista on liian todennäköistä. Raskas sairaus tämä on kärsijälleenkin, jos on sitten ulkopuolisillekin. Yksinäisyyteen johtaa ainakin, erittäin harva pystyy ymmärtämään ihmistä jonka mieli tuottaa automaattisesti valheita siinä missä toisten totuutta.

Mulla valehtelutaipumus alkoi jo alle kouluikäisenä. Esittelin usein itseni ihan eri nimiseksi kun olin oikeasti ja saatoin kertoa esim. vanhempieni ammatit ihan eriksi kuin ne oli. Tai että minulla o n 3 veljeä kun on vain 1. Tai että minulla on sokeritauti vaikkei ole. Jotenkin vaan oli jo pienenä tarve olla jotenkin erikoisempi, dramaattisempi, jotain muuta kuin oikeasti olen, jutuissani.

t. 8

Vierailija
13/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ihan aukene mulle nämä teidän kertomuksenne jostain syystä. Joku pannut vähän omiaan olettaen että tajuatte - esim. että muksut oksensi 50 kertaa ja koko kämpän täyteen. Eiks toi ole vähän niin kuin kuvakieltä eikä tarkoitettukaan uskottavaksi sanasanasta?

Joillakin ihmisillä on ihanan eloisa puhetyyli jossa ihan tarkoituksella sanotaan jotain tyyliin "Pääkipuni oli kuin joku olisi lekalla takonut kalloani..." Siis nimenomaan luova ja kuvaileva tyyli puhua, aika hauskakin monien mielestä.

Ja tämänhän kaikki tällaisen ihmisen tutut kyllä tajuavat just niin kuin on tarkoituskin, mutta sitten joku vieraampi voi olla itse niin yksitotinen ja tosikko, ettei tajua mitään mikä ei ole just sitä mitä sanotaan. Ja alkaa kysellä huolissaan että herrajumala kuka hakkasi, soitanko heti poliisille?

Vierailija
14/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutut on mitä ihmeellisimpiä. Valehdellut aina. Ja kertoo eri ihmisille eri valheita.

Kauhean kiltti ihminen, ei tekisi kenellekkään pahaa. Mutta sanaakaan ei voi uskoa.

Valehtelee niinkin pienistä asioista kuin kengän koosta. Jos ostaa uudet kengät koko 40, heti pitää kertoa, että halusi kyseiset kengät mutta ei ollut oikeaa eli pienempää kokoa. Ihan niinkuin jotain kiinnostaisi, minkä kokoiset kengät joku on ostanut.

Vierailija
15/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen KAIKILLE niin rehellinen kuin pystyn, eli pyrin aina rehellisyyteen. Mutta valitettavasti en pysty halustani huolimatta niin suureen rehellisyyteen kun haluaisin, vaan valheita tulee suusta ulos helposti ja tajuan valehtelevani vasta puhuessani. En siis pysty olemaan puhtaasi rehellinen kenenkään kanssa, vaikka haluaisin.

Mieheni tietää patologisesta valehtelustani, ja hänen kanssaan voin ihan avoimesti sanoa kun taas tulee jotain fantasiapaskaa suusta ulos, että oho, ei se noin mennyt, odota kun korjaan... Mutta yleensä muille ihmisille en kerro että tuli valehdeltua koska tosiaan tieto että toinen on patologinen valehtelija leimaa ihan liikaa ja hankaloittaisi elämää esim. töissä.

Vierailija
16/21 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.Uskomatonta "kalajuttua" kumppanin koko elämä.

Rankkaa tässä on se että mulle on joutunu paljastamaan totuuden itsestään vuosien aikana.

Alussa yritti minullekin valhdella kaikennäköistä mutta suhteen edetessä selvisi asioita, olen hyvä laskemaan yhteen 1+1. Ja jotenkin ei pokkansa sitten riittänyt enää minulle valehteluun kun sukulaisiakin tapasin ja asiat alkoivat selviämään.

Mutta rankaksi tekee tämän se että kaveripiirissään on edelleen jotakin aivan muuta kuin mitä todella on. Ikä, lukuisat "ammatit" ym. seikkailukokemukset.

Ihan täyttä potaskaa. Senpä vuoksi on vaikea pitää yhteistä kaveripiiriä sillä hänellä on jatkuva paljastumisen pelko. Että minä möläytän jotakin tai hän itse mokaa.

Enpä usein viitsi olla paikalla mukana kun omissa piireissään liikkuu.Varsinkin kun alkoholi mukana kuvioissa tulee suustansa uskomatonta paskaa.

En tiedä miten siinä olisi, yleensä pidän turpani kiinni tai poistun paikalta kun en enää kestä.

On kyllä käynyt mielessä että pitäisikö tämä järkyttävä kupla puhkaista, eihän tässä ole mitään järkeä.

Tämä asia estää meitä molempia elämästä täysipainoisesti.

Tuntuu vain siltä että muutoksen halun pitäisi tulla hänestä itsestään eikä minun paljastuksien kautta.

Pitäs varmaan vaan ottaa ja lähteä tästä humpasta. Alkaa käydä liian raskaaksi.

Vierailija
17/21 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Se valehtelee jatkuvasti, eikä koskaan voi tietää, onko joku juttu täysin keksitty, vähän sinne päin vai melkein totta. Se saattaa esimerkiksi kertoa nähneensä jonkun tyypin, joka sanoi musta jotain tai paljastaneensa joidenkin salasuhteen ja kaikki ihan omasta päästä keksittyä paskaa. Tämä myöskin varastelee kaupasta ja on kavaltanut rahaa normaaleista rattijuopumuksista ym. puhumattakaan. Jos sille kertoo jotain, voi olla varma, että tarina lähtee muunneltuna maailmalle ja selostetaan mieluiten henkilölle, joka liittyy asiaan, siis "arvaas mitä se ja se sanoi susta". Kova mielistelijä ja teeskentelijä edessäpäin.

Vierailija
18/21 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Jutut menee ihan yli. Samassa keskustelussa koko juttu ehtii heittää aivan häränpyllyä. Hänen ensimmäinen lapsensa oli jossain vaiheessa hoidoilla saatu, jossain vaiheessa vahinko. Joskus ihmettelin muuttunutta juttua niin hän raivostui aivan silmittömästi. Nykyisin otan viihteen kannalta. En usko että on hänellekään helppoa.

Ja tyypillistä justiin se ettei hän oksenna kerran vaan aina 50 kertaa jne

Vierailija
19/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen. mun exä.

mun exä myös samanlainen.

Vierailija
20/21 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole mitenkään ilkeä eikä pahantahtoinen ihminen, vaan tosi mukava, mutta hänellä on taipumus kertoa ihan fantasiajuttuja totena. Hän on itsekin sanonut että on patologinen valehtelija eikä voi sille mitään että niitä valheita tulee.

Minua nuo valheet ei niin haittaa koska ne ei ole mitään kusetusta tai loukkaavaa vaan tyyliin että sanoo käyneensä syömässä yhdessä ravintolassa kun oikeasti kävikin ihan toisessa. Tai että hän vanhempansa on joku ulkomaalainen vaikkei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme